[Bulgaristan - MT]

Katılım
18 Ara 2007
Mesajlar
478
yarın iş dönüşü yaşara bi uruyayım ayıp oldu onada uruycaz dedik bitürlü uruyamadım her günde ordan işe gidip geliyorum motorla
 
Katılım
18 Ara 2007
Mesajlar
478
yarın bizde yaşarla çektirelim biriki resim bali baksana şumenli atı havasını
 
Katılım
15 Mar 2008
Mesajlar
89
ya benim şuna kafam takıldı nezaman girsem siteye uçantenere çıkıyor neden acaba hep cıkaca zamanamı denk geliyom acaba:silent::silent:



lekanoş iyi geceler :cat:

ayıp edıyosun bratee hep beraber de cıkarız resmee yaaa bu ucantenekeden kurtulus yok waa her yerde o bende ole dıyom walla eee hep gene sumnuluyuz waa haaa belli sen shumenli rapa yı dınledınmı sarkısını bılıyomusun sesledıgın varmı yoksa atayım sana
 
Katılım
18 Ara 2007
Mesajlar
478
ayıp edıyosun bratee hep beraber de cıkarız resmee yaaa bu ucantenekeden kurtulus yok waa her yerde o bende ole dıyom walla eee hep gene sumnuluyuz waa haaa belli sen shumenli rapa yı dınledınmı sarkısını bılıyomusun sesledıgın varmı yoksa atayım sana

duymadım hiç :silent: :silent: :silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kolay gelsinnnnnnnnnnnnnnnnn:queen:

yaşar kolay gelsin:)
Eyvallah arkadaşlar kaçamak giriyorum işyerinden çaktırmayın :wiinkk:

yarın bizde yaşarla çektirelim biriki resim bali baksana şumenli atı havasını
Salı sabahı yani bu sabah 08:30'da gece vardiyasından çıkıyorum çarşamba perşembe gündüzcüyüm sabah 08:30--20:30 arası çalışıyorum elimde 2 tane bilet var Bursa oto-motoshow için istersen beraber gideriz :cat:İstanbula gidemedik:salut: bari buraya gidelim gerçi burası İstanbul'dakine uymaz ama teselli oluruz

allah yardımcım olsun..ALLAHIM SANA GELİYORUM :queen: yol için yanınızda getireceğiniz en önemli malzeme şimdi belli oldu;
-içmeyi sevmeyen bir yedek sürücü :queen:
Ben içmiyorum çarşamba günü A2 ehliyetimide alıyorum :queen:benim hakkımı kime versem acaba :mrgreen:

Son bişe daha dicem ama bu işe Mesut çok sıkılacak ama elimden bişe gelmiyor::uzgunum: merak::150:: vede ümitsizlik içinde beklediğim Nisan ayı vardiya listesi çıktı ve malesef 13 Nisanda gündüzcüyüm 08:30-20:30 arası:pr: bütün varyasyonları denedim ama olmadı zaten 2 kişiyiz scada'da çalışan genelde hep hafta içi tatilim:salut:hafta içi tatil olunca yerimize müdür bakıyor alamadılar 2 adam daha of offffffffffff:pr::pr:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
Eyvallah arkadaşlar kaçamak giriyorum işyerinden çaktırmayın :wiinkk:


Salı sabahı yani bu sabah 08:30'da gece vardiyasından çıkıyorum çarşamba perşembe gündüzcüyüm sabah 08:30--20:30 arası çalışıyorum elimde 2 tane bilet var Bursa oto-motoshow için istersen beraber gideriz :cat:İstanbula gidemedik:salut: bari buraya gidelim gerçi burası İstanbul'dakine uymaz ama teselli oluruz

Ben içmiyorum çarşamba günü A2 ehliyetimide alıyorum :queen:benim hakkımı kime versem acaba :mrgreen:

Son bişe daha dicem ama bu işe Mesut çok sıkılacak ama elimden bişe gelmiyor::uzgunum: merak::150:: vede ümitsizlik içinde beklediğim Nisan ayı vardiya listesi çıktı ve malesef 13 Nisanda gündüzcüyüm 08:30-20:30 arası:pr: bütün varyasyonları denedim ama olmadı zaten 2 kişiyiz scada'da çalışan genelde hep hafta içi tatilim:salut:hafta içi tatil olunca yerimize müdür bakıyor alamadılar 2 adam daha of offffffffffff:pr::pr:

offf yaaa. senin durumun baya kötüymüş haa:salut: aslında sana kızmak var ama iş başka o yüzden kızmaya hakkımız yok.napalım bizde senin orayı basarız.güvenliğe talimat verirsin mesut beyler geliyorsun dersin :queen::bounce:
arkadaş orayı görmeniz lasım.bakteri 105...ahmetttt olm bakteriler ölüyor bişeyler yap..2. vana arıza verdi git bak şuna :queen::queen:

offf akşam uyutmadınız şimdi iş yerinde ayakta uyuyom..hadi fırsat buldukça girerim ben
 
Katılım
18 Ara 2007
Mesajlar
478
sumensko kullanıcısının üyeliği süresiz iptal edilmiştir

sumensko kullanıcısının üyeliği süresiz iptal edilmiştir...

İptal edilme sebebi : Foruma giriş yapmak.

Forum Kuralları:

0104 - 1.4.2008 günü, "Motosiklet.Net Forum Kuralları"nın ilgili maddelerinin alakalı fıkralarının uygulanması sonucunda Motosiklet.Net yönetimi tarafından oybirliği ile sumensko kullanıcısının üyeliğinin süresiz durdurulması gerektiği sonucuna varılmış ve sumensko kullanıcısı süresiz olarak forumdan uzaklaştırılmıştır. kusura bakmayın arkadaşlar üyelim iptal edildi:salut:
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Mar 2008
Mesajlar
205
bende shookkkk oluverdim bu nasıl bi şakadır yahu :cherry: yanlız lütfen acımasız olmayın ağır şakalar yapmayın kalbim dayanamaz artık çok ağır şakalara maruz kaldığım için durumum pek iyi değil :pale:

bende shookkkk oluverdim bu nasıl bi şakadır yahu :cherry: yanlız lütfen acımasız olmayın ağır şakalar yapmayın kalbim dayanamaz artık çok ağır şakalara maruz kaldığım için durumum pek iyi değil :pale:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst