yarın iş dönüşü yaşara bi uruyayım ayıp oldu onada uruycaz dedik bitürlü uruyamadım her günde ordan işe gidip geliyorum motorla
Bunca yıllık üyeyim öle kolaymı iptal etmek:queen::queen:
Yarın (çarşamba) akşamı saat 20:30'da işten çıkıyorum fuara gitmeyi düşünüyorum müsaitsen gel beraber gideriz tabi istersen yarın akşam muhakkak fuara gitmem lazım çünkü perşembe işten çıkınca doğru İstanbula gideceğim hem işim var hemde http://www.feyizoglu.com/index.htmlugrayıp kıyafet flan bakcam
yaşar, neler almayı düsünüyorsun?
Beyler ben de belki motorumu satılıga cıkarabilirim, ama bir türlü icim elvermiyor..ale: Dersane parasına ihtiyacım var.
oooooo feyizoğlu haaa.hadi bakalım neler alıcaksın bakalım :bounce: bu arada senin motor ne oldu yaa.ben olsam şimdiye kadar 30 kere o servisi ayağa kaldırmıştımr:
yaşar, neler almayı düsünüyorsun?
Beyler ben de belki motorumu satılıga cıkarabilirim, ama bir türlü icim elvermiyor..ale: Dersane parasına ihtiyacım var.
yaşar, neler almayı düsünüyorsun?
Beyler ben de belki motorumu satılıga cıkarabilirim, ama bir türlü icim elvermiyor..ale: Dersane parasına ihtiyacım var.
dostum ihtiyacın yoksa satma
Dostum taksitte olsa para lazım, dersaneler 4000-5000 ytl arasıdershane için satıyormuş yaa :salut: ihtiyaçtan yanir: iyide bu işin taksitli yolu yok mu yaaa..taksitle ödeme yapsana :silent:
helloooooooo :cherry: yaşar seni burda görmek güzel :cat:
ooo motor hazır haa sevindim valla ehliyetide alda kavuş hemen motoruna
Sahibinden.com'da ilan vermek nasıl oluyor? yani bildigim kadarıyla ilan vermek ücretsiz ama komisyon falan alıyor mu site?Bilginiz var mı?