^^^^ Bugün Benim Doğum Günüm ^^^^

Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
doğum günün kutlu olsun,nice mutlu senelere:rendeer:

mutlu yıllar.........................:rendeer:

bende kutlarım nice yıllara :rendeer:

Nice mutlu senelere.::haapppy:::fool::::sorcerer::wish::::biggrinn

Ogün'ümede nice mutlu seneler dilerim.

madem öyleee nice mutlu yıllara doğum günün kutlu olsun:rendeer:

Teşekkürler :rendeer:

Bir sene önce pasta sözü etmişim,Şu an gel pastan hazır.
Yengenle hemen taze bir pasta yaparız sana,pastanın tazesine bayılırım,hele meyveli dersen 2 kere bayılırım.::wish::::dpac::

Ben pastamı yedim abi. sen yengeyle ye. afiyet olsun. :mrgreen:

Özgür ve bugün doğum günü olan Ogün(desperadost) abimize nice mutlu seneler diliyorum. :rendeer:

Sağol Erhan abim. :)
Ogün abinin de doğum günü kutlu olsun. :rendeer:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Nice nice sağlıklı mutlu motor tepesinde geçireceğin uzun bir ömür dilerim..
Doğum günün kutlu, ömrün uzun, hayatın ferah olsun..:rendeer:
 
Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
1,154
Doğum günün kutlu olsun.

Motosiklet üzerinde sağlıklı ve güzel günler geçirmeni ve daha nice doğum günleri kutlamanı diliyorum.
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Geçen sene de kutlamamışım galiba::utangac:
O zaman 2 kere kutlu olsun doğum günün...::wish::
İki katı mutluluk, iki katı başarı, iki katı sağlık dilerim, iki kat fazla aramızda ol...:rendeer:
Görüşmek üzere...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
60
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hepy börtdey tu yu hepy börtdey tu yu :rendeer:
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
290
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yeni yaşın mutluluk,başarı ve huzurlar getirsin inşallah hemşerim:)
avatarınıda sonuna kadar destekliyorum hatta sinopa gidince hayır imzamı atmıştım:cat:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Pınarr;851962' Alıntı:
Nice nice sağlıklı mutlu motor tepesinde geçireceğin uzun bir ömür dilerim..
Doğum günün kutlu, ömrün uzun, hayatın ferah olsun..:rendeer:

Teşekkürler Pınar. :rendeer:

Doğum günün kutlu olsun.

Motosiklet üzerinde sağlıklı ve güzel günler geçirmeni ve daha nice doğum günleri kutlamanı diliyorum.

Teşekkür ederim Serdar abi. Senin shadow da hayırlı olsun. :):rendeer:

Geçen sene de kutlamamışım galiba::utangac:
O zaman 2 kere kutlu olsun doğum günün...::wish::
İki katı mutluluk, iki katı başarı, iki katı sağlık dilerim, iki kat fazla aramızda ol...:rendeer:
Görüşmek üzere...

Amiiin :p Sağol Olcanım :rendeer::wiinkk:

dogum gunun kutlu olsun hemso nıce mutlu senelere

Sağol Atilla. :rendeer:

hepy börtdey tu yu hepy börtdey tu yu :rendeer:

KaraVelioğlu;853716' Alıntı:
yeni yaşın mutluluk,başarı ve huzurlar getirsin inşallah hemşerim:)
avatarınıda sonuna kadar destekliyorum hatta sinopa gidince hayır imzamı atmıştım:cat:

doum günün kutlu olsun nice senelere:cherry::rendeer:

Teşekkürler :rendeer:

Biraz geç cevap verdim. Kusura bakmayın. ::utangac: Sürekli sınav ::baaas::::belge::

Ne çabuk 4 gün geçmiş :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Yeni gördüm, geçmiş doğum günün kutlu olsun, bu sefer şişeyi senin için kaldırıyorum. :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst