^^^^ Bugün Benim Doğum Günüm ^^^^

Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Çok kötü, dikkatsiz arkadaşlarız biz... :pale:
Doğum günün kutlu olsun kardeş. :) :wiinkk:
 
Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
689
doğum günün kutlu olsun arkadaşım aranıza katılalı çok uzun süre olmadı ama inşallah bundan sonra hep hatırlarım
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
geçen seneki doğum günün kutlu olsunnn bu senekide kutlu olsunn hatta seneyeki olan yine kutluu olsunnnn dostummm
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
mutlu yılar ama tabi bizim gibi otuzu gecmişsen bu topigi sildirmek için ugrasırsın otuz a kadar gecmiyor yılar ondan sonra 3 3 gidiyor yınede mutlu yılar :mrgreen:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Allah sevdiklerinle beraber uzun ömürler versin.Kazasız sürüşler. nice senelere :rendeer:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Vay be :silent:Ne de çabuk geçmiş bir sene...

Doğum günün kutlu olsun Özgür..
Nice yıllara :rendeer:

Sağol Tuncer :rendeer:

Çok kötü, dikkatsiz arkadaşlarız biz... :pale:
Doğum günün kutlu olsun kardeş. :) :wiinkk:

Yok canım.. :mrgreen: Sağol :rendeer:

nice yıllara yeni yaşın hayırlara vesile olsun:queen:

doğum günün kutlu olsun dostum nice senelere

Yahu topic hortlatmayın kardeşimm:p

Dostum nice mutlu , sağlıklı , huzurlu yıllara:)

doğum günün kutlu olsun arkadaşım aranıza katılalı çok uzun süre olmadı ama inşallah bundan sonra hep hatırlarım

mutlu yılar ama tabi bizim gibi otuzu gecmişsen bu topigi sildirmek için ugrasırsın otuz a kadar gecmiyor yılar ondan sonra 3 3 gidiyor yınede mutlu yılar :mrgreen:

Allah sevdiklerinle beraber uzun ömürler versin.Kazasız sürüşler. nice senelere :rendeer:

Teşekkürler. :rendeer:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
demek 1 yıl öncekii topiccc
bu yılda hortladı
2008 de de hortlarr:p
neysee nice mutlu yıllara
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Akşam dedimki topiğini açam... Açtırmadın... Peki öyle olsun... Kendin hortlattın yani...........:pr:
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
doğum günün kutlu olsun,nice mutlu senelere:rendeer:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
İşte bunun için istemedim açmanı Alper abi. Bu konu varken gereksiz gördüm. :wiinkk:

Olsun ne başlıklar var luzumsuz... Bu mu lüzumsuz olacak.... Sanmıyorum..... Vatandaşın biri motor almış 300 ü devirmiş hala da yazılmaya devam ediliyor...

onun yanında bu başlık melek kalır....:cat::cat::cat:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Özgür ve bugün doğum günü olan Ogün(desperadost) abimize nice mutlu seneler diliyorum. :rendeer:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Nice mutlu senelere.::haapppy:::fool::::sorcerer::wish::::biggrinn

Ogün'ümede nice mutlu seneler dilerim.
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
902
madem öyleee nice mutlu yıllara doğum günün kutlu olsun:rendeer:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Doğum gününüz kutlu olsun.:rendeer:
Daha önce bilseydim,hanıma pasta yaptırır,seni anarak bir güzel yerdim.

Bir sene önce pasta sözü etmişim,Şu an gel pastan hazır.
Yengenle hemen taze bir pasta yaparız sana,pastanın tazesine bayılırım,hele meyveli dersen 2 kere bayılırım.::wish::::dpac::
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst