- Katılım
- 7 Nis 2006
- Mesajlar
- 576
Doğumgünün kutlu ,rüzgarın bol olsun:rendeer:
(he he yarında benim doğumgünüm:wiinkk
arkadaşlar mesaj gönderilemediğinden yinelemiştim sayfayı görüntüleyince 3 ününde yer aldığını gördüm
özürler
ale
forrap başka bir amaçım yoktu)
(he he yarında benim doğumgünüm:wiinkk
arkadaşlar mesaj gönderilemediğinden yinelemiştim sayfayı görüntüleyince 3 ününde yer aldığını gördüm
özürler