^^^^ Bugün Benim Doğum Günüm ^^^^

Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
576
Doğumgünün kutlu ,rüzgarın bol olsun:rendeer:
(he he yarında benim doğumgünüm:wiinkk


arkadaşlar mesaj gönderilemediğinden yinelemiştim sayfayı görüntüleyince 3 ününde yer aldığını gördüm
özürler:pale:(forrap başka bir amaçım yoktu)
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
forrap r1200 rt mi alıyormusun. Bak izmir biletimi alıyorum ona göre :mrgreen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Bugün Benim Doğum Günüm :queen: :flower: ::alkiis:: ::repci:: ::biggrinn ::haapppy: ::coool:: ::sefereee ::cheeeeer ::friends: ::shake2:: ::dpac:: ::xs22:: ::xs06:: ::xrock:: ::xtongue: ::sorcerer ::blushani ::comico:: ::gleam:: ::wish:: ::wish:: ::wish:: ::wish:: ::wish::

Evet ne hediye alıyorsunuz :bounce:


kutlu ve mutlu olsun...kendin topik açmışsın helal olsun...genelde arkadaşlar kankalarına topi açtırıp doğum günlerini kutlattırıyorlar komik oluyor...:)
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
cuma günü de benim doğum günüm hepinizi beklerim cumhuriyet meyhanesindeyim :) bu arada bugün d.g olanlara mutlu nice seneler
 
Katılım
15 Eki 2005
Mesajlar
129
Tebrik ederim.Allah sevdiklerinle beraber uzun ömürler versin.Kazasız sürüşler.
Sağlıcakla kal.
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Güneş senin etrafında bir tur daha atmış demek ki. İyi ki doğdun :rendeer: .

Sana da teşekkürler water :rendeer: :wiinkk:



Tebrik ederim.Allah sevdiklerinle beraber uzun ömürler versin.Kazasız sürüşler.
Sağlıcakla kal.

Uzuun yıllar motosiklet kullanman dileğiyle

doğum günün kutlu olsun kardeş......:rendeer:

teşekkürler :rendeer:









Artık "Bugün Benim Doğum Günüm" değil "Dün Benim Doğum Günümdü" :mrgreen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
21 May 2006
Mesajlar
401
doğum günün kutlu olsun radarsız sürüşler dilerim...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst