- Katılım
- 3 Ocak 2006
- Mesajlar
- 4,679
- Konu Yazar
- #81
doğum günün kutlu olsun,nice mutlu senelere:rendeer:
mutlu yıllar.........................:rendeer:
bende kutlarım nice yıllara :rendeer:
Nice mutlu senelere.::haapppy:::fool::::sorcerer::wish::::biggrinn
Ogün'ümede nice mutlu seneler dilerim.
madem öyleee nice mutlu yıllara doğum günün kutlu olsun:rendeer:
Teşekkürler :rendeer:
Bir sene önce pasta sözü etmişim,Şu an gel pastan hazır.
Yengenle hemen taze bir pasta yaparız sana,pastanın tazesine bayılırım,hele meyveli dersen 2 kere bayılırım.::wish::::dpac::
Ben pastamı yedim abi. sen yengeyle ye. afiyet olsun. :mrgreen:
Özgür ve bugün doğum günü olan Ogün(desperadost) abimize nice mutlu seneler diliyorum. :rendeer:
Sağol Erhan abim.
Ogün abinin de doğum günü kutlu olsun. :rendeer: