Vay be :silent:Ne de çabuk geçmiş bir sene...
Doğum günün kutlu olsun Özgür..
Nice yıllara :rendeer:
Çok kötü, dikkatsiz arkadaşlarız biz...ale:
Doğum günün kutlu olsun kardeş.:wiinkk:
nice yıllara yeni yaşın hayırlara vesile olsun:queen:
doğum günün kutlu olsun dostum nice senelere
Yahu topic hortlatmayın kardeşimm
Dostum nice mutlu , sağlıklı , huzurlu yıllara![]()
doğum günün kutlu olsun arkadaşım aranıza katılalı çok uzun süre olmadı ama inşallah bundan sonra hep hatırlarım
mutlu yılar ama tabi bizim gibi otuzu gecmişsen bu topigi sildirmek için ugrasırsın otuz a kadar gecmiyor yılar ondan sonra 3 3 gidiyor yınede mutlu yılar :mrgreen:
Allah sevdiklerinle beraber uzun ömürler versin.Kazasız sürüşler. nice senelere :rendeer:
demek 1 yıl öncekii topiccc
bu yılda hortladı
2008 de de hortlarr![]()
Akşam dedimki topiğini açam... Açtırmadın... Peki öyle olsun... Kendin hortlattın yani...........r:
Bence mantıklı, topik kirliliği olmaz :queen: Biz bari düşünelim bunu demi![]()
demek 1 yıl öncekii topiccc
bu yılda hortladı
2008 de de hortlarr
neysee nice mutlu yıllara
Doğum günün kutlu olsun özgür.Nice mutlu yıllara:rendeer:
İşte bunun için istemedim açmanı Alper abi. Bu konu varken gereksiz gördüm. :wiinkk:
Doğum gününüz kutlu olsun.:rendeer:
Daha önce bilseydim,hanıma pasta yaptırır,seni anarak bir güzel yerdim.