Buda beni yamaha ybr 125.likaksesuarlı motorum.

Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
40
Buda benim yamaha ybr 125.likaksesuarlı motorum.

http://img256.i
ageshack.us/img256/4567/grnt015zn4.jpg



Shot with 5MP-9M7 at 2007-07-25..



Shot with 5MP-9M7 at 2007-07-25

Shot with 6233 at 2007-07-26

Shot with 5MP-9M7 at 2007-07-26

Shot with 5MP-9M7 at 2007-07-26

Shot with 5MP-9M7 at 2007-07-26

Shot with 5MP-9M7 at 2007-07-26

Shot with 5MP-9M7 at 2007-07-26

Shot with 5MP-9M7 at 2007-07-26

Shot with N73 at 2007-07-26

Shot with N73 at 2007-07-26

Shot with N73 at 2007-07-26

Shot with N73 at 2007-07-26

Shot with N73 at 2007-07-26

Shot with N73 at 2007-07-26

Shot with N73 at 2007-07-26

Shot with N73 at 2007-07-26

Shot with N73 at 2007-07-26

Shot with N73 at 2007-07-26

Shot with N73 at 2007-07-26
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
img0010ih6.jpg
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
güzel olmuş tebrikler...YBR çok sağlam ve dayanıklı bir motordur...1,5 sene kullandımda kendisini...:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Nis 2007
Mesajlar
270
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
................... ............. /' /)
................./´ /)........./¯ //
..............,/¯// ......... /...//
............./...//. ......./¯ //
.........../´¯/'´ ¯/´¯ /.../ /
........./'.../... ./... /.../ //
........('(...´(... ....... ,../'. .')
.........\.......... ..... ..\/..../
..........''...\.... ..... . _.•´
............\....... ..... ..(
..............\..... ..... ...\
 
Katılım
2 Şub 2007
Mesajlar
67
dostum çok güzel bir çalışma.Ybr zaten orjinalliği ile de çok güzel bir motor.Senin yaptığın eklentilerde gayet şık durmuş.
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
40
benim motorun resmini nasıl büyük koyabilirim

bi arkadaş yapmış saolsun daha çok resmi var her yönden motorumun onlarıda yayınlamak istiyorum benim öğrrenmem lazım yardım lütfen
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
40
arkadaşlar bu resimleri büyüterek buraya yerleştirmek istiyorum yardım ede3ck yokmu
 
Katılım
15 Şub 2006
Mesajlar
278
kromcu_54 http://img412.imageshack.us/ adresine gir. ordan göz at seçeneğinden resmini bul "host it" de sonra yuklendikden sonra "Hotlink for forums " daki Linki al metin kutusundaki araya resim ekle sekmesine tıkla kopyaladığını buraya yapıştır. ondan sonra olmus demekdir. :p "eyer yanlıs değilse benim dediklerim :queen: "
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
188
güzel hoş, ama seleye de bi el atsaydın iyi olurdu zira uzun yol için pek rahatsız.

Kaça mal oldu toplam çok merak ettim, ben de birkaç ekleme yapmayı düşünüyorum, bir fikir edinirim bunun toplam maliyetinden.
lastikler de dahil kaç para harcadın paylaşabilirsen sevinirim.
teşekkür
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Nis 2007
Mesajlar
270
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kaç tane konu açtın ya sen
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
40
arkadaşlar burada ilk olduğum için bazı acemiliklerimden dolayı kusura bakmayın. bir sorum var yardım.açılan konuyu kapata bilirmiyi .fotoğraflarda deyilde motosiklet modelleri bölümünde açmak istiyorum konuyu .diğerlerini iptal edebilirmiyim.

evet kromcuyum ustaa.sadece kendi motoruma yapıyorrum. şimdilik belki ilerde bu sektöre girerim.aksesuar işine yani
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
188
bir daha sorayım madem :

kaça mal oldu lastikler dahil ?
sakıncası yoksa paylaşırsan bahtiyar olacağım
 
Katılım
26 Tem 2007
Mesajlar
17
valla gözlerime inanamadım.çok değişik bir çalışma olmuş.

güle güle kullan :)
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
40
Arkadaşlar selam,önce kendimi tanıtayım ben seyfi tekin adapazarlıyım ist kartalda oturmaktayım paslanmaz krom üzerine kendi işde çalışmaktayım vede motorve akasesuar hastasıyım.bu motoru 31_10_2005 te sıfır aldım.üzerinde bulunanlar tamamen benim hayal ürünümdür.el becerimdir ve sadece kendi motoruma yaptım şimdiye kadar.tüm ayrıntılar orjinalliğiyle fazla oynamadan paslanmaz kromdur somunlarına dahi varana kadar.ülkemizde ve dünyada bu model çok var bilirim ama benimki gibi özellikle paslanmazkrom olanı yoktur diye düşünüyorum.bu tip dizaynları tüm motor ve modellere yaparım aslında ama bu sektörde iş yapıp yapamayacağımı bilmediğim için girmiyorum bu işe.avrupada olsa emeğimin karşilığını verirler yamaha yetkilileri bile .ama türkiyede zor yapmasaydın kardeşim derler yalanmı.bazı arkadaşlar sora bilir nerden aldın kaça yaptın diye .kendim yaptım arkadaşlar tek olsun diye.inşaalalah beğenirsiniz saygılar herkese.(kötü motor yoktur aksesuarsız motor vardır)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst