Buda beni yamaha ybr 125.likaksesuarlı motorum.

Katılım
8 Şub 2007
Mesajlar
8
kromcu_54 geçmiş olsun- önemli olan senin zevkindir. o güzel makinan ile sana hayırlı yolculuklar dilerim.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
öncelikle geçmiş olsun arkadaş.yaptığın herşey senin zevkinle,emeğinle yoğrulduğu için sana güzeldir.gerisi yalan kimseye birşey beğendirmek zorunda değilsin.sen beğeniyorsan mesele yok.sevgilerimle.
 
Katılım
17 Eyl 2007
Mesajlar
4
kromcu kardeşim el becerine hayran kaldım ama keşke o motora yapmasaydın.haa zevkler renkler tartışılmaz ama o motora gitmemiş.ama dediğim gibi el becerine hayran kaldım.ybr yerine bi chopper a yapsaydın bunları daha süper olurdu diye düşünüyorum.
 
Katılım
15 Tem 2006
Mesajlar
25
bu nası ybr???

Abey napmışsın ya?
Çok uğraşmıssın, emeğine saygı duyuyorum ama sonuç olarak traji-komik görünüyor bence. Tasarımcısı görse güler mi ağlar mı bilemedim. Amerikan zencilerinin zevksizliği geldi aklıma. Onlar da arabalarına böle garip modifikasyonlar yaparlar falan... Ne gerek var :S
 
Katılım
17 Ocak 2008
Mesajlar
64
Motor güzel ama şu kollardaki püsküller işi bozmuş gibime geliyor.. :rendeer:
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
40
selam arkadaşlar cbf 500 aldım ybrmi satıyorum 3500 ytl.tlf 0536 560 70 16.yeni resimleri eklemeye çalışacam çok daha güzel oldu orta sehpayı da paslanmaz krom yaptım kafa granajınıda uzay kafa olarak değiştirdim güzel oldu alan çok memnun kalacak emsalsız dir.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
6
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gercekten güzel olmus kazasiz keyifli sürüşler.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi büyük geçmiş olsun ALLAH daha büyüğünden saklasın..:rendeer:
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
3
Herkeze merhabalar.Siteye yeni üye oldum.hiç bir şey bilmiyorum...yeni mesaj yaz diyorum, tam göndericem alıcı ekle diye bigisayar uyarıyor...ama nası alıcı eklenir bilmiyorum...lütfen bu yazıyı görenler yardımcı olsun ...o kadar uğraşıyorum bir şey anlamadım siteden ...şimdiden teşekkür ederim...
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
26
Abicim saygılar hiç tarzım değil ama emeğine sağlık resimleri inceliyordum harika
işçilik şapka çıkarıyorum :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Herkeze merhabalar.Siteye yeni üye oldum.hiç bir şey bilmiyorum...yeni mesaj yaz diyorum, tam göndericem alıcı ekle diye bigisayar uyarıyor...ama nası alıcı eklenir bilmiyorum...lütfen bu yazıyı görenler yardımcı olsun ...o kadar uğraşıyorum bir şey anlamadım siteden ...şimdiden teşekkür ederim...

kime mesaj göndereceksen nick ine sol tıkla secenek gelir ordan yazarsın mesajını..
 
Katılım
1 May 2008
Mesajlar
3
hocam şu farlar yuvarlak yerine daha keskin hatlı olsaymış tambir mükemmel olurmuş ama böleside güzel:cat:
 
Katılım
18 Haz 2008
Mesajlar
33
kromcu baba gzl olmuş motor
grenaj + fırfırlar + krom çamurluk olmasa hayalimdeki motor valla :D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Haz 2008
Mesajlar
222
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ööökkkk iğrenç olmuşşşşşş :farao:

ne yalan söliyim bi p0g@ benzememiş
o kadar para vermişsin ama boşa
aklı olan motorcu gider
viraj lastiği alır
keçeli yarış zinciri alır
performans egzos alır
performans hava filitresi alır
napcan böle saçma sapan şeyleri
chopper cımın sen
neyine yarayacak paraya yazık motorun tipi kaymış
chopper mı bu naked mı :pr:
tiksindim walla
cvp yazma okumuyorum :farao:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst