chopper ybr:mrgreen:...............
Herkeze merhabalar.Siteye yeni üye oldum.hiç bir şey bilmiyorum...yeni mesaj yaz diyorum, tam göndericem alıcı ekle diye bigisayar uyarıyor...ama nası alıcı eklenir bilmiyorum...lütfen bu yazıyı görenler yardımcı olsun ...o kadar uğraşıyorum bir şey anlamadım siteden ...şimdiden teşekkür ederim...