- Katılım
- 29 Tem 2007
- Mesajlar
- 3,386
okumuycan madem sende buraya yazma dostum. beğenmediysen sende hiç yorum yazmazsın. insan kendi motoruna istediğini yapar. kimseyi de ilgilendirmez. bu mesaja kadar herkes tebrik etmiş beğeni cevaplarını yazmış sen noktayı koydun açıkcası... forumdaki geleceğini şimdiden görebiliyorum ben...