bu plakayı kabul eder miydiniz?

Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
bütün dillerde hiç bir anlamı olmıyan tek kelime zaga ymış o zaman hepimizin plakalarında bir anlam var heralde. mesela benim plaka ef acaba hangi dilde ne anlama geliyo(ne kadar gereksiz bi konu)::23343::
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
289
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bnm plaka "yok 59" :) daha ilginci olamaz
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
78
Sanırım sonuda derdimi anlatabildim tenkid mesajları gelmediğine göre:) bu arada herkesin bayramı mübarek olsun:rendeer:
 
Katılım
10 Kas 2006
Mesajlar
1,209
34 GAY 34 görmüştüm bende :D

Yeşil bi TEmpra'ydı yaşlı bi teyze kullanıyodu :mrgreen:
 
Katılım
15 Ara 2006
Mesajlar
122
asıl ilginç olan 34 ass 33 teki 33 rakamlarına yandan bakınca iki adet kıç olduğunu anlıyoruz :)
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Yav bu kadar abartacak ne var, ne plakalar var ne anlamlar çıkartırısınız PZ plakalı adama ne diycez o zaman.:p
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
valla ben o motoru alsam o plakayı özellikle alırdım ... o motor altımdayken diğerlerinin tek göreceği şey işte o plakada yazan .. :)
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
20
İşte karşınızdayım. Haberim olmadan meşhur olmuşum ben yav.

Hepinizi hayal gücünüzden dolayı kutlarım. Harikasınız. Her bir yorumu okudukça resmen yarıldım gülmekten. Ama içlerinde bir tanesi var ki, kalp kriz geçirmem sebep olacaktı. MRYLDZ arkadaşımız hayal gücünde hepimizi solladı.

Evet işte ben 34 ASS 33'ün sahibi. Hepinizi öpüyorum. BBRR arkadaşımızın söylediğini bir kez daha hatırlatıyorum. "Altımda o motor olduktan sonra görecekleri tek şey o plakada yazandır" demiş.

Salıcakla kalın,
İmza
34 ASS 33
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
hımm plaka bence çok güzel hemde akılda kalıcı sitede daimi olmanız dileği ile
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çorlu'da PZ ve PV serilerini kimse almak istemediği için gariban motorculara vermişler:)
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
20
Savaskayan arkadaşım,

Ben işim gereği dönem dönem Çorlu ve çerkezköy'e geliyorum. Görüşürüz oralarda.:rendeer:
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
78
İşte karşınızdayım. Haberim olmadan meşhur olmuşum ben yav.

Hepinizi hayal gücünüzden dolayı kutlarım. Harikasınız. Her bir yorumu okudukça resmen yarıldım gülmekten. Ama içlerinde bir tanesi var ki, kalp kriz geçirmem sebep olacaktı. MRYLDZ arkadaşımız hayal gücünde hepimizi solladı.

Evet işte ben 34 ASS 33'ün sahibi. Hepinizi öpüyorum. BBRR arkadaşımızın söylediğini bir kez daha hatırlatıyorum. "Altımda o motor olduktan sonra görecekleri tek şey o plakada yazandır" demiş.

Salıcakla kalın,
İmza
34 ASS 33

Hayırlı olsun arkadaşım beni yanlış anlamadığın için teşekkür ederim :rendeer:
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
İşte karşınızdayım. Haberim olmadan meşhur olmuşum ben yav.

Hepinizi hayal gücünüzden dolayı kutlarım. Harikasınız. Her bir yorumu okudukça resmen yarıldım gülmekten. Ama içlerinde bir tanesi var ki, kalp kriz geçirmem sebep olacaktı. MRYLDZ arkadaşımız hayal gücünde hepimizi solladı.

Evet işte ben 34 ASS 33'ün sahibi. Hepinizi öpüyorum. BBRR arkadaşımızın söylediğini bir kez daha hatırlatıyorum. "Altımda o motor olduktan sonra görecekleri tek şey o plakada yazandır" demiş.

Salıcakla kalın,
İmza
34 ASS 33

Bravo ya, kutlarım sizi. İşte alçakgönüllülk ve de hoşgörülü olmak buna denir. Ne güzel. Gerçekten sizi kutluyorum. Keyifle sürün motorunuzu.
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
97 yılında satılan MZ lerin bir çoğunda SIK harf grubu denk gelmişti.

Bi tanede ben almıştım, 34 SIK 95 :mrgreen:

Yani bu başlıkta bahsi geçen plaka aslında hiç bişey bunun yanında.
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
97 yılında satılan MZ lerin bir çoğunda SIK harf grubu denk gelmişti.

Bi tanede ben almıştım, 34 SIK 95 :mrgreen:

Yani bu başlıkta bahsi geçen plaka aslında hiç bişey bunun yanında.

Ben o harf grubunu "ŞIK" olarak algıladım. :cherry:

Ne güzel plaka, çok "şık" :bounce:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Todayin plakası 07 bam, cygnusun 07 gp :p Özellikle almıyorum valla :mrgreen:
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Benimde bundan önceki motor FUC 68 di ama millet harf eksiği olmasına rağmen mana çıkarıyodu:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst