Arkadaşlar değerli kankalarım alp tunay ve babaday yeni makinalar almışlar...bizlerden sakladıkları için bunu sizlerle paylaşmak istedim...ilk benden duyun diye...:bounce:
Tesadüfdür ki alıdkları plakalar biraz garip olmuş...buna kadermi deniyor acaba...
alp tunga fırıldanyodisin (alp_tunay) yenimotoru...:queen:
:queen:
değerli dostum Hormonlu patadis Bora (bbaday) ise ATV almış...sizlerden saklıyor...delikanlılığa sığarmı bu...

paran var almışın kardeşim...

bize ne...
hayırlı olsun...:queen:
:bounce::cherry::bounce::cherry::bounce: