bu plakayı kabul eder miydiniz?

Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
1,154
Hiç bir mahsuru yok.Türkiyede yaşayıp Türkçe konuştuğumuza göre başka anlamlar çıkarmak, ancak zorlamak olur.

İyi öyleyse, kullandığımız bazı plakalar Çince, Rusça, veya Arapçada hoş olmayan anlamlara çekilebilecekse ne yapacağız o zaman...?
 
Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
979
arkadaşlar böle plakalar olabilir ama ben şunu merak ediyorum örnek mesela 34 PKK 244 böle bi plaka olabilirmi sizce
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
Ankaralı arkadaşlar, alttaki linki biraz kurcalasınlar.
yeni motor veya otomobil alırken, istediğiniz plakayı bulup ayırtma şansınız varmış.

http://www.ankara.pol.tr/online.php?id=12

anılyuksel;833711' Alıntı:
arkadaşlar böle plakalar olabilir ama ben şunu merak ediyorum örnek mesela 34 PKK 244 böle bi plaka olabilirmi sizce
sakıncalı harf grubu içeren plakalar verilmiyor.
 
Katılım
14 Ocak 2006
Mesajlar
110
motor çok güsel bende plakanın ne oldugunu takmazdım :)
alan arkadaşa hayırlı olsun kazasız belasız keyifli sürüşler
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Arkadaşlar değerli kankalarım alp tunay ve babaday yeni makinalar almışlar...bizlerden sakladıkları için bunu sizlerle paylaşmak istedim...ilk benden duyun diye...:bounce:

Tesadüfdür ki alıdkları plakalar biraz garip olmuş...buna kadermi deniyor acaba...

alp tunga fırıldanyodisin (alp_tunay) yenimotoru...:queen:








:queen:


değerli dostum Hormonlu patadis Bora (bbaday) ise ATV almış...sizlerden saklıyor...delikanlılığa sığarmı bu...:pparan var almışın kardeşim...:pbize ne...:)








hayırlı olsun...:queen:






:bounce::cherry::bounce::cherry::bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
60
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Poponun ingilizcesi ASS oluyo :) tüm yazılar bunun içinmiydi popo işte

gercekten popo mu diye googlede aradım evt doruymus resimli orneklerini gordum :queen: 18- lutfen girmesin ben 17 yim ama merak iste :queen:
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
665
arkadaşlar müjde ar ın gazozu bu kadar ilgi çekmemişti.tebrik ediyorum hepinizi.
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
534
Sabah sabah baya eğlendim. Neşem yerine geldi. Güzel Türkiyem....... Hepinize teşekkürler.:rendeer:
 
Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
800
bu geyik hala devam ediyormuydu tüh be çok şeyler kaçırdım galiba kusura bakmayım 3 gün yoktum bu arada herkesin ramazan bayramı kutlu olsun
 
Katılım
11 Ocak 2006
Mesajlar
869
ben özellikle bir bayan olarak asla almazdım.
ama arkadaşlar haklı türkeyede ngilizce bilen sayısı az.
ass kelimesini de okullarda öğretmediklerine göre onu anlayacak insan sayısı çok daha az...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
lautremont un motoruydu bu ama zannedersem satıldı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst