- Katılım
- 3 Haz 2007
- Mesajlar
- 78
- Konu Yazar
- #1
moderatör abiler başlıgı kapatmazsa iyidir.......
o motorun sahibi galiba bu siteden çünkü aldığı zaman topice yazmıştı plaka tesadüf diye.
abi internet var mikide var merak söz konusuMiki film seyredenler ortaya çıkıyor....![]()
peki bu plakanın resmini çekmek için arabayla takip eden arkadaşa ne dicez vaybe moto paparazzi yeni çıktı yarın bir gün sizin resimlerde belki yayınlanır ayıp ayıp