bu plakayı kabul eder miydiniz?

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Açık açık dersek ban yaparlar adamı..........:queen:
 
Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
800
resmini çektiğin motorun sahibi sen olsaydın acaba aynı yorumu yaparmıydın :bounce: saygı bizden
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
Konuyu Toplam 20 üye okuyor. (18 Kayıtlı üye ve 2 Misafir)
tbk_1980, mete_han, PHAETONW12, tanrinin_kirbaci57, Endier, sahrutay, cbf 150, ulasılmazzz, Niyet 0070, BIYIKLI, THE_LANCET, SAKİ, tubis, auditer, Zekeriyaköy, umutpoy, arslanfb, ELINT
Akşam sohbetide tatlı oluyo :p:p
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Tam tersi bir durumun İngilizce konuşulan ülkelerde olduğunu düşünün, çok mu umursar plakanın sahibi! 'Ah Türkçe veya vs. bir dilde şu kelime ayıp nereden aldık bu plakayı' mı diye söylenir? Hiç sanmıyorum, üstelik oldukça da anlamlı bakınca ne görüyorsan altında açıklamasında o yazıyor. :)
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
78
resmini çektiğin motorun sahibi sen olsaydın acaba aynı yorumu yaparmıydın :bounce: saygı bizden

abi amacımın art niyet olmadığını ilk mesajda belirttim. art niyetli olsaydı tepkim sert ve telafi edilmesi yönünde olurdu.ama dediğim gibi art niyetim yoktu o koşuşturmaca arasında komik geldi ve sizlerle paylaşiym dedim.


Eğer haddini aşan bir konu ise MODERATÖR lerin gereğini yapmasını rica ederim



saygılarımla:rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
12 Ocak 2007
Mesajlar
907
allah allah ya ınanmıyorum ya ısı gucu bırakıp adam motor takıp edıp plaka resmı cekmıs yok bole bısı:pr::pr::pr:alay etmen cok yanlıs kendıne yapıldıgını bır dusun bence moderatorler sana bır ceza kesmelı ben moderator olsaydım yapardım :pr:
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
78
NEEEEEAAAA metehan abi topicime mi uğradı ve mesaj yazmadı ha?:salut:

allah allah ya ınanmıyorum ya ısı gucu bırakıp adam motor takıp edıp plaka resmı cekmıs yok bole bısı:pr::pr::pr:alay etmen cok yanlıs kendıne yapıldıgını bır dusun bence moderatorler sana bır ceza kesmelı ben moderator olsaydım yapardım :pr:

abi ilk mesajda art niyetim olmadığını yazmıştım. eğer ceza hakediyosam razıyım. bu arada resmi çeken ben değilim.arkadaşımın telefonunda gördüm ve aldım o na da kim çekti nerde çekti gibi bişey sormadım
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
800
hadi arkadaşlar elinize kameralı telefonunuzu alın ve kendinizi sokağa atın sonra trafikteki motosiklet plakalarınının resmini çekin sonra ingilizce-almanca-fransızcadan konu ile alakalı uygun bölümleri bulup plakalara yakıştırmaya başlayın he bu arada plakasını vermek isteyen arkadaşlar varmı?
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Şub 2006
Mesajlar
377
ben hiç düşünmeden kabul ederdim ne varki sizin kalbinizde çok pismiş yaw(şaka) Ama cidden hiçbir kuşkum olmadan takardım
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Konuyu Toplam 21 üye okuyor. (19 Kayıtlı üye ve 2 Misafir)
alp_tunay+, The massacre, alperm, FireStarteR, serhat24766, sporcu_32, firtina110, gRKmG, banistercaq, idariders1816, ucanteneke5, Niyet 0070, caner_37, mehmet can, ledo, PHAETONW12, ulasılmazzz, BIYIKLI, Zekeriyaköy



Hay maşşallah......
 
Katılım
9 Eki 2007
Mesajlar
3
valla arkadaslar ben bolu da bir tane brava takside GAY plaka gordum GAY plakanin yaninda ASS hicbirsey degil bence.. ama ben olsam almam sahsen :queen:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Bu plakanın sahibi sitemizden..:)
Başlığını açtığında plakanın benimle hiç alakası yok, tamamen tesadüf demişti.. :)
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
702
bu plaka bana BARIŞ MANÇO nun bi şarkısını hatırlattı :queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst