ingilizcem olmadığımdanmıdır nedir baktım baktım bi anlam çıkaramadım?
Açık açık dersek ban yaparlar adamı..........:queen:
resmini çektiğin motorun sahibi sen olsaydın acaba aynı yorumu yaparmıydın :bounce: saygı bizden
allah allah ya ınanmıyorum ya ısı gucu bırakıp adam motor takıp edıp plaka resmı cekmıs yok bole bısır:
r:
r:alay etmen cok yanlıs kendıne yapıldıgını bır dusun bence moderatorler sana bır ceza kesmelı ben moderator olsaydım yapardım
r:
alp-tunay sende yorum yapmak için can atıyorsun gibi geldi bana