bu plakayı kabul eder miydiniz?

Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
78
İlk başta söyliym ki amacım dalga geçmek değil.Belki de motorun sahibi bizim sitedendir. Ama yine de bu plaka beni gülme krizine soktu işin o yoğun temposunda:queen:






 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Herkes ingilizce bilmiyor allahtan......
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
plakadan çok motora bakardım.güzel motor.hyosung gv 650 sanırım.
hem ass kelimesini türkiyede anlayacak çok insan yok.sorun olmazdı yani.
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
449
çoğu insan biliyodur. yani şurdan akıllara gelebilir. eminem in ass like that dieye şarkısı vardı.:queen::queen:
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
78
belki de kasıtlı o seri plakayı almıştır. Dikkati plakaya çeksin motora kimsenin nazarı deymesin diye.:p Ulan amma dağıttım haa

moderatör abiler başlıgı kapatmazsa iyidir.......

abi ben de art niyet yoktu. hem devlet vermiş bu plakayı ben siteye koyunca mı sorun olacak:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
63
bence sahibi de bilerek almıştır, zor bi ihtimal çünkü bu harflerin yan yana gelmesi. yada itiraz falan ederdi.
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
o motorun sahibi galiba bu siteden çünkü aldığı zaman topice yazmıştı plaka tesadüf diye.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Miki film seyredenler ortaya çıkıyor....:p
 
Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
800
peki bu plakanın resmini çekmek için arabayla takip eden arkadaşa ne dicez vaybe moto paparazzi yeni çıktı yarın bir gün bizlerin yaptığı nanelerde yayınlanırsa :silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
motorun eski sahibi bu sitede üye. Lautremont.

Ancak 2 gün önce sattı motoru. Bu arkadaş yeni sahibi...
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
ingilizcem olmadığımdanmıdır nedir baktım baktım bi anlam çıkaramadım?
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
olan olmuş bir kere :mrgreen: ingilizcem yok ama idare edin :)
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
78
peki bu plakanın resmini çekmek için arabayla takip eden arkadaşa ne dicez vaybe moto paparazzi yeni çıktı yarın bir gün sizin resimlerde belki yayınlanır ayıp ayıp

abi görüşüne saygı duyuyorum ama ben burda ayıp bişey olduğunu düşünmüyorum. İlgi çekici bir motor ve plaka herkesin elinde kameralı telefonlar var.bazı şer.... kızların peşinde dolaşıyorlar fotoğraflarını çekmek için o daha ayıp bence

Saygılarımla:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst