bu plakayı kabul eder miydiniz?

Katılım
20 Eyl 2006
Mesajlar
21
Plakayi Vatandaş Seçmiyor Arkadaşlar Trafik Tescilinde Siradan Veriliyor Bir Plakaya Bu Kadar Yazi Yazik Yani...
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
108
bir benzerini de ben görmüstüm

alin size Plaka hem de halis türkce

dsc00017tp3.jpg
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
Bundan 3 sene evvel istanbul da görmüştüm
sonunu hatirlamiyorum ama plaka
34 GAY xxx idi
sahibini merak ettim çok.. bekledim gelmedi :)
 
Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
800
eeee saatin gece yarısına yaklaştığı belli olmaya başladı bence daha ileri gitmeyin resimler değişebilir belki
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
289
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi allahtan benim plakayı görmemişler ya 34 YOK 59 :queen:
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
108
Bunu çeken de motorcu....:queen::queen::queen: Ne meraklı camia bu notorcu camiası.....:queen::queen::queen:


bence degisik esine az rastlanan ilginc seylerin fotosu cekilir

bu plaka o günkü en ilginc seydi, Fuara gidiyordum ama fuardaki motorlar bu plaka kadar dikkat cekici degildi.
bu plaka ile Berline gelmis amcam, berlinde adim basi Türk e rastlarsiniz . :)
bu adam da bana rastlamis hehehe

ayrica basta fark etmedim plakayi , saga geciyom adam saga geciyor sollayayim diyorum önüme geciyor , isiklarda trafik oldu hala önümde sonra fark ettim bastim deklansöre " takip ettigim plakaya bak dedim ,hatta fuara gitmesem daha iyi bu iyiyie isaret degil demistim kendi kendime "
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
45
dervişin fikri neyse zikride o derler:) acaba senden başka farkeden varmıdır:p motor milleti değilmi:p
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
181
türkçeyle ilgisi olmadığından niye kabul edilmesinki.sanki toplumun yüzde 80-90 ı ingilizce biliyorda ass ın anlamıyla dalga geçecek.o motor bende olsun ass değil pas:pa bile razıyım:D
 
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
335
Bu Türkçemızın gozunu seviyiım hanı manaya çekersen otarafa gıdıyorr :queen: neyse ama güzel plakaymış motorda plaka kadar güzel paylaşımın için tşkler
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
anlamı ne bunun :p istanbulda yaşayan mersinli bir arkadaşmı :queen:
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Türkçe'deki deformasyonun İngilizcedeki karşılığıdır.:)
Gemiciler arka tarafa Kıç derler ve bu ayıp bir şey değildir.
Fakat zamanla argonun eline düşmüş ve olay farklılaşmıştır.

Bir de Roman dilinde Ass Büke vardır ki!
Konumuzla ilgisi yoktur.:mrgreen:
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
78
Bu motor kısa süre öncesine kadar benimdi. Geçen hafta sattım. Plakadan yana bir şikayetim yoktu.

Niyet 007 senin gibiler için ben başına "Kiss My" yazıp geziyordum.

İyi bir arkadaşa sattım makinayı. Kazasız belasız biner umarım.

http://www.motosiklet.net/forum/taz...-yeni-bebegimin-fotolari-burada-gv-650-a.html

Aldığım zaman açmış olduğum başlığın link i yukarı da.

kaçıncı yazışım ama benim dalga geçmek gibi bir amacım yoktu.herkes bazen hiç komik olmayan bişeye bile çok komikmiş gibi gülebilir, dikkat çekmeyecek şeyler dikkatini çekebilir.Fotoğrafı arkadaşımda gördüm ve motorla alakalı olduğu için ve bana da o zaman komik geldiği için sizlerle paylaşmak istedim ben bunda o kadar büyütülecek bişey olduğunu sanmıyorum.:pale: Ben niyetimi kaçıncı kezdir yazıyorum "DALGA GEÇMEK MAKSADIYLA AÇMADIM" diye hem de ilk mesajda. "Kiss my..." kısmının beni ilgilendirdiğini sanmıyorum. Ortam biraz değişsin istemiştim. yine kazalar oluyor ve arkadaşlarımızı kaybediyoeuz.

Tekrar yazıyorum AMACIM DALGA GEÇMEK FALAN DEĞİLDİ SADECE BANA KOMİK GELDİ VE SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTEDİM. EĞER HADDİNİ AŞAN BİR KONU İSE MODERATÖRLERİN KONUYU KAPATMASINI VE BANA UYGUN GÖRDÜKLERİ CEZAYI VERMELERİNİ RİCA EDERİM...

SAYGILARIMLA
 
Katılım
31 Eki 2006
Mesajlar
602
Poponun ingilizcesi ASS oluyo :) tüm yazılar bunun içinmiydi popo işte
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst