- Katılım
- 20 Eyl 2006
- Mesajlar
- 21
Plakayi Vatandaş Seçmiyor Arkadaşlar Trafik Tescilinde Siradan Veriliyor Bir Plakaya Bu Kadar Yazi Yazik Yani...
bir benzerini de ben görmüstüm
alin size Plaka hem de halis türkce
![]()
Bunu çeken de motorcu....:queen::queen::queen: Ne meraklı camia bu notorcu camiası.....:queen::queen::queen:
Miki film seyredenler ortaya çıkıyor....![]()
ingilizcem olmadığımdanmıdır nedir baktım baktım bi anlam çıkaramadım?
Bu motor kısa süre öncesine kadar benimdi. Geçen hafta sattım. Plakadan yana bir şikayetim yoktu.
Niyet 007 senin gibiler için ben başına "Kiss My" yazıp geziyordum.
İyi bir arkadaşa sattım makinayı. Kazasız belasız biner umarım.
http://www.motosiklet.net/forum/taz...-yeni-bebegimin-fotolari-burada-gv-650-a.html
Aldığım zaman açmış olduğum başlığın link i yukarı da.