- Katılım
- 17 Kas 2009
- Mesajlar
- 1,715
- Konu Yazar
- #1
Basligi sadece öylesine attim..
Niyetim bunu ögrenmek degil aslinda..
Nekadar yasarsa yasasin banane..
Moskova da cekilmis bir video..
Sanirim MT de daha yayinlanmadi..
Bazilarinizin bildigi gibi Alaman forumunuda takip ederim genelde..
Bu Video burada Forumda yayinlandi ve yorumlar yapiliyor birkac gündür..
Ama bu yorumlari simdilik yayinlamiycagim size tabiki.
Simdi sizlerin yorumlarini bekliyorum bu Video hakkinda.. :cherry:
[YT]XihQeZpwqpE&feature=player_embedded[/YT]
Niyetim bunu ögrenmek degil aslinda..
Nekadar yasarsa yasasin banane..
Moskova da cekilmis bir video..
Sanirim MT de daha yayinlanmadi..
Bazilarinizin bildigi gibi Alaman forumunuda takip ederim genelde..
Bu Video burada Forumda yayinlandi ve yorumlar yapiliyor birkac gündür..
Ama bu yorumlari simdilik yayinlamiycagim size tabiki.
Simdi sizlerin yorumlarini bekliyorum bu Video hakkinda.. :cherry:
[YT]XihQeZpwqpE&feature=player_embedded[/YT]