Bu adam nekadar yasar?

Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
Ben olayı şöyle algılıyorum, adrenalin bağımlılık yapıyor.

Aynen öyle, uyuşturucu gibi meret.

Bu tip vakalara xtreme sporla uğraşanlarda çok rastlanır.

Bu adam kayak yapsa yine bu şekilde olacaktı, yani manyak bir şekilde kayacaktı :)

Bu arkadaş beni duyamıyordur ama duysaydı ona önerim başka bir xtreme sporla uğraşsın. Ölürsede millete zararı olmaz.

Trafikde kaza yapsa başkaları da zarar görecek o bakımdan diyorum.

Bu ara ben bunları trafikde yap(a)mam ama videoyu biraz izleyince sadist bir zevk aldım.

Ben de mi adrenalin bağımlısı oldum ki?

Para da yokki yamaç paraşütü ile filan uğraşalım.
 
Katılım
31 Tem 2010
Mesajlar
416
valla adamın profesyonel olması yüksek olasılık ama böyle adamlara özenip 500 600 1000 lik motorlarla benzerlerini yapmaya çalışan çok salak olur bizim memlekette gibime geliyo.Malum bizde motosiklet önce hava atmak için kullanılır ya :queen:
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
5 senedir cadde gazlaması videolarını seyrrediyorum. heralde binden fazla video seyretmişimdir. içlerinde en psikopatı "black prince" in paris gazlaması. ghost rider falan halt etmiş black prince in yanında. bu videoda sanki hızlı çekim yapılmış.

genede bu R1 videosu psikopatlıkta ilk oın sıraya yerleşti.

Black prince bizim coq abi degil mi?:cherry:
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
akıllı işi değil adamdaki cahil cesareti yada deli cesareti ikiside aynı kapıya çıkıyo.. hem orası türkiye değil burda olsa zaten videonun bitişi bir kaza sahnesi olurdu.. burası bizim memleket e-5 yada tem de orta şeritte yolcu indiren arkadaşlarımız var.. trafik durduğu vakit aynaya bakmaya gerek duymadan kapıyı açıp küllüğünü boşaltan veya tüküren güzel insanlarımız var.. sinyal kolunu kullanmayı gereksiz görenler var.. motoru araçtan saymayan ve motorun önünde gitmesini hazmademeyip önündeki trafik yoğun olsa bile dibine kadar girip kornaya basanlar var... varda var aklıma geldikçe zaten sinirleniyorum ben sustum...

Evet ; o yol ortasında yolcu indiren bir minibüscünün yüzünden inen bir yolcu benim depoya oturdu.
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
KESİN AİLEVİ PSİKOLOJİK SORUNLARI VAR BU ARKADAŞIN bnelkide fazla yaşamak istemiyor
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Eleman çok kontrollü ve cesaretli aynı zamanda yeteneklide.Fakat trafikte karşı tarafta bu arkadaş kadar yetenekli ve becerikli olmadığından,bu arkadaşın sürüş tarzı ''TEHLİKELİ''

Peki bu eleman bunu bilmiyormu? tabiki biliyor,peki neden hala bu şekilde sürüyor? ''kendine çok güveniyor'' Bunun diğer adıda ''IKARUS SENDROMU'' böyle bir konuda vardı hatta.

Sonuç,hakkında hayırlısı olsun.
 
Katılım
1 Eki 2010
Mesajlar
46
Kimin ne kadar yaşayacağını yalnızca Allah c.c. bilir.Bu arada hayırlı cumalar...
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Black prince bizim coq abi degil mi?:cherry:

Teessuf ederim.
Videodaki adamin black prince turunu çoluk çocuk yapiyor burada.

Coq abinin rekoru 9:56 954 ile
En kötü R6 ile döndüm.
10:12 yapmistim.


Ahhh gençlik!!!
:p
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
yetenekli ve ani karar verebilme yeteneğine ve şansına saygı duydum.
ancak farklı videolarda özellikle "ghostrider" videolarında da söylediğimiz gibi; o trafik kurralarına uyan otomobil sürücüleri de en az moto rider kadar başarılı. ben maraşta aynı hızı 100 metrede koruyamıyorum. ışıklarda bekleyen araçlar iskambildeki dokuzlu gibi dağınık ve şeritsiz. gerçiülkemin her yeri böyle.sadece istanbulda bu biraz daha yüksek insiyatifli denilebilse de araç arası açıklık buna müsait değil.

yapmak istermiydim? sanırım evet.
yapabilir miyim? çok çalışmam lazım ama aynı şartlar altında bile olsa çok zor...

güzel paylaşımdı remzi :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:34 ----------



azrail bir yakalarsa borç bakiye kalır :wiinkk::mrgreen:
ALTIMDAKİ 2006 MODEL KIRMIZI F 800 S OLSAYDI YAPARDIM..:mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
25 Eyl 2010
Mesajlar
5
Video yu izlerken annem niye panikledin dedi.Bu videoları izlerken değişiyorum galiba:D
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Colomb demisti sanirim.
Sürekli batiya gidersen basladigin yere geri dönersin.:)

Bizim kültürdeki karsiligi da söyle.
"Topraktan geldik, topraga gidecegiz""
:p

Video da bisey yok.
Normal surus yapip hizlandirmislar.
Aradaki ihlalleri saymazsak tabi.:bounce:

Videonun hızlandırılmış olduğuna inanmıyorum...
Bu Moskova motorcularının birkaç tahtası eksik.

Bu arada buradaki trafik düzeni de böyle... Millet trafik kurallarına uymak için çok gayret ediyor. Bizde ise bozmak için. Ani şerit değiştiren , yol ortasında kapısını açan zor görürsünüz. Yayalar ise yola asla atlamaz. Trafik polisi desen cezalar desen bunlar da Avrupa ülkeleri gibi düzenli ve yüksek değil. Nereden geliyor bu trafik kültürü anlayabilmiş değilim...
 
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
197
duran araçların arasından bu kadar süratli yalnızca moskova' da geçer gelsin Türkiye' de geçsinde ne kadar korkusuz görelim hep birlikte...
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
GreenGurd
Да, то, что ты хорошо мониторишь дорожную обстановку, видно. Но как быть с неадекватом? Резкое открывание двери, высовывание руки из окна в междурядье... Ты предполагал возможность подобного?

Black Devil
да, конечно, я всё это предполагал, но об этом нельзя думать во время езды! нужно представить себя невидимым и ожидать от любой машины любые манёвры и открытие двери. Когда я езжу, я сканирую всю расстановку машин и при данном раскладе продолжаю обдуманно маневрировать. в междурядье в плотном потоке, если есть пространство, то машина может туда нырнуть из своего ряда, если же слева и справа поток идёт плотно и машины едут корпус к корпусу, тогда такой манёвр перестроения не произойдёт! если же машины стоят полностью, то нужно сбавить скорость - найдутся те, которые откроют дверь. если же есть движение, тогда можно немного ускориться, но всё равно можно ожидать, что кто-то, скажем, не закрыл дверь и решит её открыть, чтобы захлопнуть посильнее. есть много нюансов на дороге, о которых просто необходимо знать каждому мотоциклисту.

GreenGurd
evet yol durumunu iyi taradığın görülüyor... ama ya diğerleri. sertçe açılan kapılar , aralarda camdan sarkan eller ... bunun benzeri olasılıkları hiç düşündün mü?

Black Devil
evet tabiki düşündüm , ama sürüş sırasında bunları düşünemem. kendinizi görünmez olarak düşünmeli ve bütün araçlardan değişik manevralar veya kapı açılmaları beklemelisiniz. sürüş yaptığım zaman bütün araçların bulunduğu yerleri tararım ve bu verilere göre hesap edip manevralarımı devam ettiririm. yoğun trafikte eğer bir boşluk var ise , araç oraya kendi şeridinden dalabilir. ama eğer araçlar yanyana gidiyor ise böyle bir manevra mümkün olmaz. eğer araçlar tamamen duruyorsa hızı azaltmak gerekiyor. kapısını açan ile karşılaşabilirsiniz. eğer biraz hareketlenme var ise , hız biraz artabilir. ama tabiki yine kapısı tam kapanmamış ve kapamak için açan biri ile karşılaşabilirsiniz. trafikte birçok ayrıntı var her motorcunun kesinlikle ve kesinlikle bilmesi gereken...
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
1,103
GreenGurd
evet yol durumunu iyi taradığın görülüyor... ama ya diğerleri. sertçe açılan kapılar , aralarda camdan sarkan eller ... bunun benzeri olasılıkları hiç düşündün mü?

Black Devil
evet tabiki düşündüm , ama sürüş sırasında bunları düşünemem. kendinizi görünmez olarak düşünmeli ve bütün araçlardan değişik manevralar veya kapı açılmaları beklemelisiniz. sürüş yaptığım zaman bütün araçların bulunduğu yerleri tararım ve bu verilere göre hesap edip manevralarımı devam ettiririm. yoğun trafikte eğer bir boşluk var ise , araç oraya kendi şeridinden dalabilir. ama eğer araçlar yanyana gidiyor ise böyle bir manevra mümkün olmaz. eğer araçlar tamamen duruyorsa hızı azaltmak gerekiyor. kapısını açan ile karşılaşabilirsiniz. eğer biraz hareketlenme var ise , hız biraz artabilir. ama tabiki yine kapısı tam kapanmamış ve kapamak için açan biri ile karşılaşabilirsiniz. trafikte birçok ayrıntı var her motorcunun kesinlikle ve kesinlikle bilmesi gereken...


adam durumun farkında fakat ben trafikte ilerleyen araçlardan hiçbir anormal hareket gormedim. kimse kapısını açmadı veya şerit değiştirmedi.
eger arabalar olur olmadık yerde şerit değiştirip kapı felan açıyorlarsa bu adam insandan öte bir şey olmalı.
fakat gorkem herkesin trafik kurallarına uydugunu soylemiş. bu da ayrı bir tezatlık.

bazı arkadaşlar da videoyu çok vasat bulmuş. tamam adam gereksiz yere risk alıyor fakat refleksleri hızlı ve kusursuz.
 
Katılım
23 Kas 2010
Mesajlar
9
bu adam insan olamaz çelikten yapma heralde ters yolu çok sakat sen iyi olabilirsin ama karşıdaki bi salaklaık yapar o zaman görürsün ters yola girip hız yapmayı... SAKAT...:farao:
 
Katılım
16 Ağu 2010
Mesajlar
60
Azrail seni arkandan kovalamaz önünde bekler. Yavaş gidersen belki sıkılır gider.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst