Bu adam nekadar yasar?

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Colomb demisti sanirim.
Sürekli batiya gidersen basladigin yere geri dönersin.:)

Bizim kültürdeki karsiligi da söyle.
"Topraktan geldik, topraga gidecegiz""
:p

Video da bisey yok.
Normal surus yapip hizlandirmislar.
Aradaki ihlalleri saymazsak tabi.:bounce:
 
Katılım
4 May 2008
Mesajlar
167
maymunu motora baglasan dümdüz gider zaten..
bu da maymun beyinli, sorumsuz şabalağın teki işte. ölse üzülmem, ama bu öküze birşey olmaz, gider birini öldürür..
saçma sapan bir video..
(yayınlayan arkadaşımı tenzih ederim..)
 
Katılım
23 Eki 2009
Mesajlar
101
ben de ali sami yen stadyumun önunde max.30 km hız ıle arabaların arasında gidiyordum ki canı sıkılmıs bı servıs soforunun durup duruken sağ şerıde gecmek ıstemesı uzerıne... (durduğu yerde kalkarken bı anda sağa kırdı) artık pek binilesi bir motosıkletım yok. kaldı ki elemanımızın başına benımkı gıbı bır olay gelseydı veya tükürmek ıcın kapıyı hafıfce aralayan bı şoför karşısına cıksaydı .su anda o videoyu yayınlayacak bırı olmayabılrdı.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Colomb demisti sanirim.
Sürekli batiya gidersen basladigin yere geri dönersin.:)

Bizim kültürdeki karsiligi da söyle.
"Topraktan geldik, topraga gidecegiz""
:p

Video da bisey yok.
Normal surus yapip hizlandirmislar.
Aradaki ihlalleri saymazsak tabi.:bounce:

valla yaaa,hızlandırılmış bu video...
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
219
5 senedir cadde gazlaması videolarını seyrrediyorum. heralde binden fazla video seyretmişimdir. içlerinde en psikopatı "black prince" in paris gazlaması. ghost rider falan halt etmiş black prince in yanında. bu videoda sanki hızlı çekim yapılmış.

genede bu R1 videosu psikopatlıkta ilk oın sıraya yerleşti.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Videonun hızlandırılmış olarak yayınlanma ihtimali var mıdır? Benim aklımdan bu geçti bu kadar ani karra ve tepki vermesi ve bu kadar şanslı olması o hızda imkansız gibi. Birkaç kez duruşlarının çok ani olduğunu farkettim. Acaba yavaş gidip hızlandırdı mı? (Eski türk filmlerinde yapılırdı :) )

Tam olarak aynı şeyi düşünüyorum. Hızlı ve tehlikeli haraket ettiği kesin ama bence hızlandırılmış bir video. Özellikle bazı yerlede bilgisayar oyunu tadında görüntüler var.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
5 senedir cadde gazlaması videolarını seyrrediyorum. heralde binden fazla video seyretmişimdir. içlerinde en psikopatı "black prince" in paris gazlaması. ghost rider falan halt etmiş black prince in yanında. bu videoda sanki hızlı çekim yapılmış.

genede bu R1 videosu psikopatlıkta ilk oın sıraya yerleşti.

linkini paylaşır mısın?

buldum

http://ktunnel.com/index.php/101011...2b0ca2d4659a58a99922c18a92f304d5314daff518752

gerçekten hoş ama video kaliteli değil...
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Eyl 2010
Mesajlar
120
Fazla yaşamaz bu arkadasın da yakın zamanda bulunduğu ülkenin forum sitelerinde vefat haberlerini yayınlarlar. ( İnşallah böyle bir şey olmaz tabiki )

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:53 ----------

Yasayacagi kadar yasamis zaten bu gavat. :cherry:

Bu yorumu daha çok beğendim :cherry::cherry:
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
188
Baştaki sözü beğendim; :cat:

Bir motosikletlinin (motosikletçi komik geliyor da) hayatındaki birkaç dakika, çoğu insanın bütün ömründen daha ilginçtir (ilgi çekici, heyecanlı, değişik). :cat:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
712
arkadaşlar dikkatli bakarsanız adamın hızlı çekim yaptığını anlarsınız motorun kontaktaki anahtarın halkasına bakın anlaşılıyor. Yavaşladığıyerde normale almış hızlanırken da hızlı çekime almış :mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Arkadaslar sizler akillandinizmi ne oldu sizlere?
Adama söylemedigizi birakmamisiniz..:silent:
Aslinda benim bekledigim abi adam bir numara yürü kardesim seni kim tutar yorumlar bekliyordum neden yalan yapayim simdi..
Ve bunun örenklerini daha önce görmedik degil yani..
Ortaligi karistirmamamk icin Link vermiyecegim..
Istanbulda bir arkadas buna benzer bir video asmisti ve genelde süpersin kardes diye yazilmisti..
Sizlere ne oldu böyle simdi? :silent:

Benim fikrimi sorarsaniz bu arkadas geri zekalinin önde gideni..
Ama beceriyor bu isi buda var yani..

Size simdi burada yapilan yorumlari aktarayim..

____________________________________________

Ist in Russland bestimmt sogar noch erlaubt . Gut ein bisschen krank und lebensmüde vielleicht, aber lustig isses trotzdem .
Gibs in Russland Verkehrskontrollen? Eine Höchtgeschwindigkeit?

Bunlar Rusyada halen serbesttir de.. biraz hasta ve hayatina susamis.
Ama yinede neseli.. Rusyada trafik kontrolü varmi? Hiz limiti?


_____________________________________________

das hat mit verkehrskontrollen und höchstgeschwindigkeit nicht zu tun. der typ ist einfach nur krank


na ja, und ob die ablaufgeschwindigkeit von dem vidio nicht erhöht wurde, ich weiß nicht

Bunun trafik kontrolu ile alakasi yok.. Bu tip sadece hasta..
Neyse.. Bu video acaba hizlandirilmismi.. Bilmiyorum


_____________________________________________

Also es gibt ja viele kranke Videos wo ich mir denke, gut das ist heftig, aber als sehr erfahrener und lebensmüder Fahrer machbar. Aber das Video ist einfach unbeschreiblich. Gibt es kein passendes Wort mehr für.

Wenn ich bedenke wieviele Sachen da hätten schief gehen können für die der Fahrer noch nicht einmal etwas können müsste... unglaublich

Okadar cok böyle videolar varki düsündügüm zaman.
Ama cok deneyimli ve plüme susamis birisi icin yapilabilecek seyler bunlar..
Düsündügüm zaman, okadar cok seyler olabilirki pilotun elinde olmadan. inanilmaz


__________________________________________

Tempo sieht echt aus. Mittelstreifenabschnitt fand ich langweilig. Das Kolonnenmogeltempo ist allerdings sehr heftig.

Fazit: "Der lebt nimmer lang!"

Tempo hakiki gibi görünüyor.. Filmin orta bölümleri biraz SIKICI.
Ama kuyruktaki hizi korkunc..

Yani: Bu adam fazla yasamaz


__________________________________________-

*Der hat nochn n i e einen Unfall mit schweren Verletzungen gehabt!*
Ist aber auch dann egal,...wenn!
*Ein Idiot!*

Der Töff.
1 Minute hat gereicht!

Bu hic agir bir kaza yapmamis..
Farketmezde.. Eger..
Aptalin teki..

1 dakika bana yetti


___________________________________________

Manche meinen das Leben ist ein Video Game. Das Problem ist nur, wenn es da scheppert kann man nicht mehr Reset drücken

Bazilari hayati bir video oyunu saniyorlar..
Ama problem, kaza yaptiktan sonra reset yapamiyorsunuz


____________________________________________

mir wird schlecht!!!

Fena/kötü oluyorum (kusmak anlaminada gelir)

__________________________________________

Daha yorumlar var ama genelde hepsi bu bicimde...
Yani kimse helal olsun yürü baba dememis..
Ama ben topigi yanlis acmisim basindan zaten..
Burada yorumlar yapildi diye sizleri ikaz etmisim basinda..

Deseydimki gecende bir arkadasim bunu cekti nasil falan...
Ozaman yorumlariniz bambaska olurdu sanirim...
Ama yinede sevdim yorumlarinizi...
Akillaniyormuyuz nedir? Sanmiyorumya

______________________________________________
 
Katılım
20 Eki 2010
Mesajlar
9
EVET SAYIN SEYİRCİLER MOTOR İLE HIZ DENEMESİNE ÇIKAN GENÇ FECİ BİR KAZADA CAN VERDİ AİLESİ PERİŞAN BABA BEN ONA BU ŞEYTAN İŞİNİ ALMA DEMİŞTİM ANASI EVLADIM EVLADIM DAHA ONA DOYAMAMIŞTIM DİYE HABERLRE ÇIKMAK İSTİYOSANIZ KARDEŞİM DEVAM SENDEN DAHA İYİLERİ VAR SEN YAVAŞ KALIYOSUN GİBİ GAZ VEREREK SANA ŞİMDİDEN ALLAH RAHMET ETSİN DİYORUM GERİDE KALANLARA ALLAHTAN SABIR DİLERİN
YA GİDİN İŞİNİZE YA MANYAKMISINIZ KARDEŞİM ALLAH ALLAH YA SEN MOTAORLADA GÖMERİZ HA ÖOK SEVİYODU DERİZ::pr::pr::pr:
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Star Haberde bile çıktı bu video alt yazıyada Şeytan arabası yazdılar daha sonra hemen düzeltip şeytan icadı yazdılar...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst