- Katılım
- 25 May 2006
- Mesajlar
- 2,615
Adamın pilotajı güzel ve cesaretli..Hızlandırma yok gibi geldi bana..Gereklimi? kesinlikle değil..çok yaşarmı? en iyi motorcu 45 ine kadar yaşarmış..
peki kötüsü ne kadar yaşar?? benim yaşım 48 de:mrgreen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:54 ----------
Ben olayı şöyle algılıyorum, adrenalin bağımlılık yapıyor.
Aynen öyle, uyuşturucu gibi meret.
Bu tip vakalara xtreme sporla uğraşanlarda çok rastlanır.
Bu adam kayak yapsa yine bu şekilde olacaktı, yani manyak bir şekilde kayacaktı
Bu arkadaş beni duyamıyordur ama duysaydı ona önerim başka bir xtreme sporla uğraşsın. Ölürsede millete zararı olmaz.
Trafikde kaza yapsa başkaları da zarar görecek o bakımdan diyorum.
Bu ara ben bunları trafikde yap(a)mam ama videoyu biraz izleyince sadist bir zevk aldım.
Ben de mi adrenalin bağımlısı oldum ki?
Para da yokki yamaç paraşütü ile filan uğraşalım.
Katılıyorum diyebileceğim en güzel yorum:cat: