Bu adam nekadar yasar?

Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Adamın pilotajı güzel ve cesaretli..Hızlandırma yok gibi geldi bana..Gereklimi? kesinlikle değil..çok yaşarmı? en iyi motorcu 45 ine kadar yaşarmış..


peki kötüsü ne kadar yaşar?? benim yaşım 48 de:mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:54 ----------

Ben olayı şöyle algılıyorum, adrenalin bağımlılık yapıyor.

Aynen öyle, uyuşturucu gibi meret.

Bu tip vakalara xtreme sporla uğraşanlarda çok rastlanır.

Bu adam kayak yapsa yine bu şekilde olacaktı, yani manyak bir şekilde kayacaktı :)

Bu arkadaş beni duyamıyordur ama duysaydı ona önerim başka bir xtreme sporla uğraşsın. Ölürsede millete zararı olmaz.

Trafikde kaza yapsa başkaları da zarar görecek o bakımdan diyorum.

Bu ara ben bunları trafikde yap(a)mam ama videoyu biraz izleyince sadist bir zevk aldım.

Ben de mi adrenalin bağımlısı oldum ki?

Para da yokki yamaç paraşütü ile filan uğraşalım.

Katılıyorum diyebileceğim en güzel yorum:cat:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
akıllı işi değil adamdaki cahil cesareti yada deli cesareti ikiside aynı kapıya çıkıyo.. hem orası türkiye değil burda olsa zaten videonun bitişi bir kaza sahnesi olurdu.. burası bizim memleket e-5 yada tem de orta şeritte yolcu indiren arkadaşlarımız var.. trafik durduğu vakit aynaya bakmaya gerek duymadan kapıyı açıp küllüğünü boşaltan veya tüküren güzel insanlarımız var.. sinyal kolunu kullanmayı gereksiz görenler var.. motoru araçtan saymayan ve motorun önünde gitmesini hazmademeyip önündeki trafik yoğun olsa bile dibine kadar girip kornaya basanlar var... varda var aklıma geldikçe zaten sinirleniyorum ben sustum...

:cat: aynen bu şekilde R1e 600RR a binipte kasksız korumasız olanlarımız var :queen:
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
439
Adam maşşallah R1 i olan kurye gibi, hani şu taşıyıcının motorlu halide diyebiliriz :mrgreen:
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
317
Her zaman söylediğim gibi,intihar etmenin daha acısız yöntemleri de var diye biliyorum ama...Adamın hayat üstüne üstüne geliyor olmalı,yoksa yaşamak güzel kanımca:mrgreen:
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
ohaaaaa izlediğim en dehşet 2.videoydu ilki türkiyede çekilmiş youtubedeki yamaha tenere show du:D sanırım yamaha kullananlar hep makazcı oluyolar diğer markaları kullananlarsa akıllı uslu oluyolar bunlara göre ahahha:D
 
Katılım
9 Eyl 2010
Mesajlar
372
konu eylul 2010 da acilmis belkide simdiye kadar olmustur... :D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
561
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şanslı oldugu doğru ama şansatan öte motor hakimiyeti mükemmel frenlemesi ve dengesine bayıldım
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
603
Red Bull X-Fighters motorcularını izleyeniniz yok mu arkadaşlar.Bence videoda hile yok.Adam amatör motocrossçu bile olabilir.Ama sürekli motor üstünde olduğu bi gerçek.İyi bir rakam karşılığı istanbuldaki kurye arkadaşlar 150 cc ile bunu deneyebilir.O potansiyeli görüyorum :) tabi seyyar satıcılarıda hesaba katmak lazım bi tarafınıza muz ya da pet şişe girebilir :)Şaka bi yana arkadaşlar böyle videoların ülke dışında çekilmiş olması gayet sevindirici :) İZLEYEN ARKADAŞLAR ÖRNEK YERİNE DERS ALMALI MOTORLA YAPILMAMASI GEREKEN HER ŞEYİ YAPTI SİZ BUNLARI YAPMAYIN EN İYİ MOTOR SÜRÜCÜSÜ SİZ OLURSUNUZ.Herkese kazasız belasız sürüşler
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
12
İzlemedim hepsini gerim gerim gerildim. Ne gerek var böle şeylere film mi çekiyoruz!
 
Katılım
23 Ocak 2011
Mesajlar
582
ne kadar yaşacağını bilmem ama vermiş olduğu adranalin hiç bişeyle ölçülemez...
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
856
moskovada ne trafik varmış,şaşırdım valla o ne trafik sıkışıklığı öyle yaşanmaz valla moskovada.:queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst