Bu adam nekadar yasar?

Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Basligi sadece öylesine attim..
Niyetim bunu ögrenmek degil aslinda..
Nekadar yasarsa yasasin banane..
Moskova da cekilmis bir video..
Sanirim MT de daha yayinlanmadi..

Bazilarinizin bildigi gibi Alaman forumunuda takip ederim genelde..
Bu Video burada Forumda yayinlandi ve yorumlar yapiliyor birkac gündür..
Ama bu yorumlari simdilik yayinlamiycagim size tabiki. :p

Simdi sizlerin yorumlarini bekliyorum bu Video hakkinda.. :cherry:

[YT]XihQeZpwqpE&feature=player_embedded[/YT]
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
he he,bilgisayar oyunu gibi.ama bunun GAME OVER I yok.
 
Katılım
28 Haz 2010
Mesajlar
22
ters yönde tek teker yapıyor. zaten 2-3 kazadan kıl payı kurtuluyor ama şansı hep yanında olmayabilir
 
Katılım
21 Nis 2009
Mesajlar
441
ben böyle videoları izlerken acaip strese giriyorum
eceline susamış dicem olmayacak zorun ne dicem olmayacak muhteşem bir denge dicem olmayacak aferin dicem hiç olmayacak
motoru da nasıl bir şeymiş gaza basıyosun şaha kalkıyor frene basıyosun tık diye duruyor
cesaret güzel bir şey de vatanı milleti kurtarınca güzel bir şey
ölüme koşmak boş yere cesaret değil
 
Katılım
8 Eyl 2010
Mesajlar
21
ben bu videolardan daha iyilerini izlemiştim ama adamdaki cesaret salak cesareti biraz bilgisiz sanırım adam çünkü o hızlarda arabaların arasında giderken gdonunun ayannın birisine çarpması yeter kaza yapması için yada bi arabanın şerit değiştirmesi bende çok gereksiz aksiyon istiyosan git virajlı yollarda sür kendini tehlikeye at başkasını değil.
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
544
motorun iki aynasıda açıkken çarpmadan geçebiliyorsan fazlasıyla yer var demektir.

bu pilotun yaptığı hiçbişey yok video da sıkıcı .

yol boş olduğunda karşı şeride gir dolu olduğunda aralardan git . ee ?

gereksiz bir video .

adam ütüyü prizde unuttuğunu hatırlamış ona yetişmeye çalışıyo herlade :farao:
 
Katılım
25 Tem 2010
Mesajlar
631
akıllı işi değil adamdaki cahil cesareti yada deli cesareti ikiside aynı kapıya çıkıyo.. hem orası türkiye değil burda olsa zaten videonun bitişi bir kaza sahnesi olurdu.. burası bizim memleket e-5 yada tem de orta şeritte yolcu indiren arkadaşlarımız var.. trafik durduğu vakit aynaya bakmaya gerek duymadan kapıyı açıp küllüğünü boşaltan veya tüküren güzel insanlarımız var.. sinyal kolunu kullanmayı gereksiz görenler var.. motoru araçtan saymayan ve motorun önünde gitmesini hazmademeyip önündeki trafik yoğun olsa bile dibine kadar girip kornaya basanlar var... varda var aklıma geldikçe zaten sinirleniyorum ben sustum...
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
motosikletliyi görünce nasıl duraksadı selam verdi ama :)
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
774
Denge ve pilotaj açısından başarısız diyemeyiz şimdi yukarıda Allah var. Ama çok yaşamaz. Sadece kendi tecrüben ve hareketlerin nedeniyle olmuyor kazalar. Her an birisi tersini yapabilir.
 
Katılım
26 Haz 2009
Mesajlar
133
Bazı bölümlerde hayret ettim gerçekten başarılı umarım sürekli yapmıyordur bunu aptalın biri görmez önune kırar sonuc belli, sonrada ne kadar iyi bir sürücü olduğunun önemi yok zaten.
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
Asiri hiz
Serit ihlali
Cevreyi ve kendini tehlikye atmak
Dikkatsiz surus
Kesintisiz beyaz cizgi ihlali.

Bunu helikopterden bi yakalican odesin bakalim hepsini.:cherry:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
yetenekli ve ani karar verebilme yeteneğine ve şansına saygı duydum.
ancak farklı videolarda özellikle "ghostrider" videolarında da söylediğimiz gibi; o trafik kurralarına uyan otomobil sürücüleri de en az moto rider kadar başarılı. ben maraşta aynı hızı 100 metrede koruyamıyorum. ışıklarda bekleyen araçlar iskambildeki dokuzlu gibi dağınık ve şeritsiz. gerçiülkemin her yeri böyle.sadece istanbulda bu biraz daha yüksek insiyatifli denilebilse de araç arası açıklık buna müsait değil.

yapmak istermiydim? sanırım evet.
yapabilir miyim? çok çalışmam lazım ama aynı şartlar altında bile olsa çok zor...

güzel paylaşımdı remzi :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:34 ----------

Asiri hiz
Serit ihlali
Cevreyi ve kendini tehlikye atmak
Dikkatsiz surus
Kesintisiz beyaz cizgi ihlali.

Bunu helikopterden bi yakalican odesin bakalim hepsini.:cherry:

azrail bir yakalarsa borç bakiye kalır :wiinkk::mrgreen:
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
830
Motosikleti
Honda sh125
motora çok hakim inkar edemeyiz ama her zaman şans yanında olmayabilir soruya gelince bencede çok yaşamaz dengesizin biri çıkar bunun gibi tencere kapagını bulur sora :)saygılar
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
774
Videonun hızlandırılmış olarak yayınlanma ihtimali var mıdır? Benim aklımdan bu geçti bu kadar ani karra ve tepki vermesi ve bu kadar şanslı olması o hızda imkansız gibi. Birkaç kez duruşlarının çok ani olduğunu farkettim. Acaba yavaş gidip hızlandırdı mı? (Eski türk filmlerinde yapılırdı :) )
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yasayacagi kadar yasamis zaten bu gavat. :cherry:
 
Katılım
24 Ara 2008
Mesajlar
660
hergün böyle sürmüyorsa yaşar bide aynaları çıkarsa daha iyi olucak bi yerde bırakmaması mucize yok artık dedim bi ara refleksleri çok iyi birde çabuk karar veriyo lakin piskopatlığa gerek yok:farao: bide debriyajla tekere geliyor cık cık cık:farao::p


hızlandırma var mı yokmu bir daha bakmak lazım ama üşendim izliycek olan diğer objelere dikkat ederse anlıyabilir ama bana yok gibi geldi
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
yetenekli ve ani karar verebilme yeteneğine ve şansına saygı duydum.
ancak farklı videolarda özellikle "ghostrider" videolarında da söylediğimiz gibi; o trafik kurralarına uyan otomobil sürücüleri de en az moto rider kadar başarılı. ben maraşta aynı hızı 100 metrede koruyamıyorum. ışıklarda bekleyen araçlar iskambildeki dokuzlu gibi dağınık ve şeritsiz. gerçiülkemin her yeri böyle.sadece istanbulda bu biraz daha yüksek insiyatifli denilebilse de araç arası açıklık buna müsait değil.

yapmak istermiydim? sanırım evet.
yapabilir miyim? çok çalışmam lazım ama aynı şartlar altında bile olsa çok zor...

güzel paylaşımdı remzi :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:34 ----------



azrail bir yakalarsa borç bakiye kalır :wiinkk::mrgreen:

:queen::queen:Tabi buda guzel bi detay.
Azrail in daha yetisemedigi motor gormedim.:cherry:
 
Katılım
28 Nis 2010
Mesajlar
25
Adamın pilotajı güzel ve cesaretli..Hızlandırma yok gibi geldi bana..Gereklimi? kesinlikle değil..çok yaşarmı? en iyi motorcu 45 ine kadar yaşarmış..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst