- Katılım
- 23 Kas 2008
- Mesajlar
- 4,377
Rotamızı 10 Kasım dolayısıyla Ankara olarak belirledik Ankara'ya geliyoruz
Ben evde gazlıyorum :salut:
abisi junior un tozunu dumanını yutmasın rüyalarında.. yazın gelecem boluya vuracam kırbacı vuracam kırbacı......
Abi kırbac vuran sen ol yeterki efsanesin :mrgreen::rendeer: