[Bolu - Mt]

Bolu' nun neresindensiniz?


  • Kullanılan toplam oy
    157
Katılım
27 Ağu 2013
Mesajlar
159
Abiler artık bir il temsilcisi seçelim.Ne dersiniz ?

BENCEDE GÜZEL OLUR AMA BUNU SEÇMEK İÇİN HERKESİN GELMESİ GEREKEN BİR TOPLANTI YAPMAMIZ LAZIM ÖNCE :)
SON 1,5 2 AYDIR 3 TANE GEZİ DÜZENLEDİK 4 MOTORUN ÜSTÜNE ÇIKAMADIK :) EN SON AKÇAKOCA YAPABİLDİK HEP BİRLİKTE AMA DEDİĞİN DOĞRU, SENEYE İNŞALLAH ALLAH NASİP EDERSE BÜYÜK GEZİLER İSTİYOR HERKES ZATEN YAZDIM BENDE ÇANAKKALE GİBİ, HATTA PLANINI BİLE YAPTIM BEN :) İLK TOPLANTIMIZDA SUNACAĞIM SİZE :)
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
591
BENCEDE GÜZEL OLUR AMA BUNU SEÇMEK İÇİN HERKESİN GELMESİ GEREKEN BİR TOPLANTI YAPMAMIZ LAZIM ÖNCE :)
SON 1,5 2 AYDIR 3 TANE GEZİ DÜZENLEDİK 4 MOTORUN ÜSTÜNE ÇIKAMADIK :) EN SON AKÇAKOCA YAPABİLDİK HEP BİRLİKTE AMA DEDİĞİN DOĞRU, SENEYE İNŞALLAH ALLAH NASİP EDERSE BÜYÜK GEZİLER İSTİYOR HERKES ZATEN YAZDIM BENDE ÇANAKKALE GİBİ, HATTA PLANINI BİLE YAPTIM BEN :) İLK TOPLANTIMIZDA SUNACAĞIM SİZE :)

uygundur...dediğin gibi mesut herkesin olduğu bi toplantıda konuşabiliriz bunu...:)bakalım o günleri görebilecekmiyiz..:queen:
 
Katılım
27 Ağu 2013
Mesajlar
159
SAAT 20:00 DE HIRACAOĞLU SİGORTA'DA BULUŞUYORUZ..

ADRES: BAHÇELİEVLER POLİS KARAKOLU KARŞISI--FLASH SPOR MAĞZASI ALTI

KATILMAK İSTEYENLERİ BEKLİYORUZ..
 
Katılım
22 Şub 2013
Mesajlar
508
merhaba dostlar nasılsınız.herkese büyük geçmiş olsun.mevla beterinden korusun...
 
Katılım
6 Mar 2008
Mesajlar
315
merhaba dostlar nasılsınız.herkese büyük geçmiş olsun.mevla beterinden korusun...

Sağolasın ramazan, maalesef Türkiye aradan zaman geçince deprem gerçeğini hemen unutuyor. Zaman zaman böyle küçük hatırlatmalar biraz olsun insanların kendilerine gelmelerini sağlar belkide :)
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
iyiyim teşekkür ederim. çlaışıyoruz gubet ellerde. :)

evet havalar iyice soğudu. ama buralar oraya göre 8-10 derece daha sıcak. bu da bizim için çok çok iyi

Deprem konusunu bende duydum. babamları aradım hissetmemişler :) ama baya sallanmış

Geçmiş olsun
 
Katılım
27 Ağu 2013
Mesajlar
159
TEŞEKKÜRLER DOSTLAR.. DEPREM KENDİNİ BİZE BİR HATIRLATTI UNUTMUŞTUK NEREDEYSE, ÖNÜMÜZDEKİ SEZON BİRLİKTE BİR GEZİ YAPALIM BİZ DAHA BU SEZON DOYAMADIK :) HAVALAR SOĞUMA DAHA YAPARDIK BİŞEYLER AMA PERŞEMBE GÜNÜ KAR GELİYOR DİYOR HABERLER :)

BU ARADA OKAN GEÇEN AKŞAMKİ TOPLANTIDAN SONRA Kİ KALKIŞINDA Bİ 15 M LASTİK İZİN VAR HALA YOLDA NASIL BİR KALKIŞTI O :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:16 ----------

TEŞ.LER.. BÜYÜK BİR PROBLEM YOK SADECE BİRKAÇ ÖĞRENCİ CAMDAN ATLAMIŞ HABERLERDEN DUYDUĞUMA GÖRE AMA CAN YADA MAL KAYBI YOK DİYE BİLİYORUM..
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
591
İlgi alaka gösteren tüm dostlarımıza teşekkürler....Gerçekten unutmuşuz depremi, Allah bir kere daha hatırlattı...Dün akşam herkes dışarıdaydı , özellikle öğrenciler alışık olmadığı için ağlayanları falan gördüm....Ama herhangi bir durum yok...
 
Katılım
22 Şub 2013
Mesajlar
508
TEŞEKKÜRLER DOSTLAR.. DEPREM KENDİNİ BİZE BİR HATIRLATTI UNUTMUŞTUK NEREDEYSE, ÖNÜMÜZDEKİ SEZON BİRLİKTE BİR GEZİ YAPALIM BİZ DAHA BU SEZON DOYAMADIK :) HAVALAR SOĞUMA DAHA YAPARDIK BİŞEYLER AMA PERŞEMBE GÜNÜ KAR GELİYOR DİYOR HABERLER :)

BU ARADA OKAN GEÇEN AKŞAMKİ TOPLANTIDAN SONRA Kİ KALKIŞINDA Bİ 15 M LASTİK İZİN VAR HALA YOLDA NASIL BİR KALKIŞTI O :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:16 ----------

TEŞ.LER.. BÜYÜK BİR PROBLEM YOK SADECE BİRKAÇ ÖĞRENCİ CAMDAN ATLAMIŞ HABERLERDEN DUYDUĞUMA GÖRE AMA CAN YADA MAL KAYBI YOK DİYE BİLİYORUM..
mesut havalar ısınsın hele güzel rotalar var belli
okan helali var iyi kullanıyor motoru hele bizimle tın tın gitti ya.yav o değilde yanımızdan yıldırım gibi geçti motordan atacaktım kendimi (şansı varmış o anda radar yoktu)
 
Katılım
27 Ağu 2013
Mesajlar
159
mesut havalar ısınsın hele güzel rotalar var belli
okan helali var iyi kullanıyor motoru hele bizimle tın tın gitti ya.yav o değilde yanımızdan yıldırım gibi geçti motordan atacaktım kendimi (şansı varmış o anda radar yoktu)

aynen aynen adam motoruyla bir bütün :)
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Çok sağolun allaha şükür birşey yok ben pek birşey anlamadım aslında salladı geçti kıpırdamadım bile :mrgreen: Övgüleriniz için teşekkürler efenim.Lastik soğuk olunca çok sarıyor :mrgreen:
 
Katılım
27 Ağu 2013
Mesajlar
159
MCT'LERİ KIŞ UYKUSUNA YATIRDIK :)

7z72.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst