DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN ABİ NİCE SENELEREEE ..
Sağolasınız arkadaşlar hep birlikte inşallah![]()
Abiler artık bir il temsilcisi seçelim.Ne dersiniz ?
BENCEDE GÜZEL OLUR AMA BUNU SEÇMEK İÇİN HERKESİN GELMESİ GEREKEN BİR TOPLANTI YAPMAMIZ LAZIM ÖNCE
SON 1,5 2 AYDIR 3 TANE GEZİ DÜZENLEDİK 4 MOTORUN ÜSTÜNE ÇIKAMADIKEN SON AKÇAKOCA YAPABİLDİK HEP BİRLİKTE AMA DEDİĞİN DOĞRU, SENEYE İNŞALLAH ALLAH NASİP EDERSE BÜYÜK GEZİLER İSTİYOR HERKES ZATEN YAZDIM BENDE ÇANAKKALE GİBİ, HATTA PLANINI BİLE YAPTIM BEN
İLK TOPLANTIMIZDA SUNACAĞIM SİZE
![]()
merhaba dostlar nasılsınız.herkese büyük geçmiş olsun.mevla beterinden korusun...
mesut havalar ısınsın hele güzel rotalar var belliTEŞEKKÜRLER DOSTLAR.. DEPREM KENDİNİ BİZE BİR HATIRLATTI UNUTMUŞTUK NEREDEYSE, ÖNÜMÜZDEKİ SEZON BİRLİKTE BİR GEZİ YAPALIM BİZ DAHA BU SEZON DOYAMADIKHAVALAR SOĞUMA DAHA YAPARDIK BİŞEYLER AMA PERŞEMBE GÜNÜ KAR GELİYOR DİYOR HABERLER
BU ARADA OKAN GEÇEN AKŞAMKİ TOPLANTIDAN SONRA Kİ KALKIŞINDA Bİ 15 M LASTİK İZİN VAR HALA YOLDA NASIL BİR KALKIŞTI O
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:16 ----------
TEŞ.LER.. BÜYÜK BİR PROBLEM YOK SADECE BİRKAÇ ÖĞRENCİ CAMDAN ATLAMIŞ HABERLERDEN DUYDUĞUMA GÖRE AMA CAN YADA MAL KAYBI YOK DİYE BİLİYORUM..
mesut havalar ısınsın hele güzel rotalar var belli
okan helali var iyi kullanıyor motoru hele bizimle tın tın gitti ya.yav o değilde yanımızdan yıldırım gibi geçti motordan atacaktım kendimi (şansı varmış o anda radar yoktu)