[Bolu - Mt]

Bolu' nun neresindensiniz?


  • Kullanılan toplam oy
    157
Katılım
12 Ocak 2012
Mesajlar
25
Gezimizi kazasız belasız tamamladık cok şükür, ama hasta olmayan var mı arkadaşlar, ben pert oldum :D

Okan soğukta evde gazlamaya devam...:)
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
Yani siz 10 kasımda kalabalık olur dediniz Ata'ya gitmediniz ha. ooof of ne diyeyim size

Biz Tekirdağ'dan gittik geldik. Gezi raporu yakında.. siz dibinizden gidemediniz :(

Tabi nallıhan üzerinden gittik :) dün dönüşt Bolu'da size düt düt dedim sürekli duydunuz mu :)

görüşmek üzere.
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
okan ben boluya geldimmi en az 4-5 kişi gelirim ..iyi misafirperverlik isterim...

Tabiki abi ne demek.Burdada 10 kişi varız grup olarak :)

Gezimizi kazasız belasız tamamladık cok şükür, ama hasta olmayan var mı arkadaşlar, ben pert oldum :D

Okan soğukta evde gazlamaya devam...:)

Aynen abi bende onu düşündüğüm için katılamadım rahatsızdım hafta içi 1 gün işe gidemedim yolda olacaklarıda tahmin ettim biraz.Ama yol yapmak başka tabiki içim gitmedi değil :)
Yani siz 10 kasımda kalabalık olur dediniz Ata'ya gitmediniz ha. ooof of ne diyeyim size

Biz Tekirdağ'dan gittik geldik. Gezi raporu yakında.. siz dibinizden gidemediniz :(

Tabi nallıhan üzerinden gittik :) dün dönüşt Bolu'da size düt düt dedim sürekli duydunuz mu :)

görüşmek üzere.

Abi kocaeli dediler ankaraya gitmişler :) Ben duymadım düt dütleri :p :mrgreen:
 
Katılım
27 Ağu 2013
Mesajlar
159
KOCAELİ GÖLCÜK GEZİSİ OLARAK PLANLADIK AMA ATAMIZA ZİYARET ETMEYİ DAHA ÇOK İSTEDİK VE ROTAMIZI DEĞİŞTİRİP ATAMIZA ZİYARETİMİZİ GERÇEKLEŞTİRDİK..

SAAT 10:00 GÜRKAN ABİMİZ BİZİ UĞURLAMAYA GELDİ VE YOLA ÇIKTIK
33uv.jpg


gubz.jpg


KÜÇÜK BİR ARIZA OLDU BİR 5 DAKKA MOLA VERDİK

2y3w.jpg

wswx.jpg

1qmj.jpg

u9sn.jpg



VE ANITKABİRE ULAŞTIK
0yom.jpg

zje7.jpg

0lt9.jpg

hur7.jpg

69ic.jpg

a6a6.jpg

mjuo.jpg

ehkr.jpg

61ds.jpg

go76.jpg

f1p4.jpg



DÖNÜŞE BİRAZ GEÇ ÇIKINCA ÇOK ÜŞÜDÜK VE YOL KENARINDA AÇMA GERME HARAKETLERİYLE ISINMAYA ÇALIŞTIK VE BİRDE BAKTIK BOLU İL SINIRINDAYIZ :)

1y09.jpg

aivp.jpg



DÖNÜŞ YOLUNDA ÜŞÜSEKTE ANLAMLI VE GÜZEL BİR GEZİ OLDU..
 
Katılım
27 Ağu 2013
Mesajlar
159
Mesut sana da anlattım ya resimlere bakıp bakıp iç geçiriyorum keşke bende gelebilseydim:)

YİNE GİDERİZ ABİ SIKINTI YOK ZATEN GÜRKAN ABİDE ÇOK GELMEK İSTEDİ SABAH AMA GELEMEDİ..
İRTİBATI BEN KURMUYACAM ARTIK BENDE BİR AKSİLİK VAR GALİBA NE ZAMAN İRTİBATI BEN KURSAM AZ KİŞİ KATILIYOR :)
ZATEN BU SENE UZUN OLARAK SON GEZİMİZDİ GALİBA.. SENEYE İNŞALLAH İLK GEZİMİZİ ÇANAKKALEYE YAPARIZ...
 
Katılım
27 Ağu 2013
Mesajlar
159
dostlar dün hava soğuk olduğundan dolayı yapmadık geziyi.. geç cevap verdim kusura bakmayın.. bu sezon artık gezilerimizn sonuncusunu anıtkabir ile yaptık galiba havalar iyice soğudu. Önümüzdeki sezon ilk gezimizi Allahın izni ile Çanakkale yada Trobzon yapalım diyoruz katılmak isteyenlere şimdiden sölüyoruz hazırlığınızı yapın :) perşembe yada cuma gününde çıkmayı planlıyoruz dönüşüde pazar günü olarak düşündük şimdilik..
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
591
Mustafa abi doğum gününü kutlu olsun....

Bolu Mt dostlar bu hafta cuma günü buluşalım derim ben...Havalardan ötürü kendimde motorla gelmeyeceğim zaten :)
yani buluşmaya yürüyerek yada arabayla da gelebiliriz...parkcafede diye düşünüyorum...görüş istek ve önerilerinizi lütfen yazınız....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst