[Bolu - Mt]

Bolu' nun neresindensiniz?


  • Kullanılan toplam oy
    157
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
27.10.2013 PAZAR GÜNÜ SAAT 09:30 DA. CİCİ TAKSİ PULATLILAR PETROL OFİSİNDE BULUŞUP DÜZCEYE HARAKET EDECEĞİZ.. DÜZCEDE BULUNAN ARABA GÜZELLİK YARIŞMASI ARDINDAN BİR YERE DAHA GİTMEYİ PLANLIYORUZ ANCAK BUNU ORADAKİ DURUMA GÖRE BİRLİKTE PLANLAYACAĞIZ.

Bilmemki karar veremedim :) Calisiyordum abi yeni gördüm mesajini.
 
Katılım
27 Ağu 2013
Mesajlar
159
DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN ABİ :)

xilg.jpg
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
591
Mesutum yaa..:rendeer::queen: çok sağolasın yeni yaşlar sizin gibi dostlarla güzel....ama bu foto:queen: gelinalmada çekildi ,çekende gelin :)
ayakkabılardan , havludan da belli zaten:queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:55 ----------

Ramazan çok teşekkür ederim kardeşim , iyiki varsınız..Sizin gibi dostlarım olduğu için şanslıyım...
 
Katılım
27 Ağu 2013
Mesajlar
159
29 EKİM CUMHURİYET BAYRAMIMIZI KÜÇÜK BİR TURLA KUTLADIK..

9glf.jpg



BİZDEN SELAM OLSUN BOLU BEYİNE... KÖROĞLU ANMA GÜNLERİNİ KUTLADIK..

w4et.jpg
 
Katılım
27 Ağu 2013
Mesajlar
159
Bolu MT de ses yok yav.10 kasıma bişilermi yapsak :)

BİZ HEP DİYORUZ AMA KATILAN OLMUYOR PEK SON 2 HAFTADIR :)
O ZAMAN CUMA AKŞAMI BULUŞUP BİŞEYLER PLANLIYALIM.. BENİM AKLIMDA ANKARA VAR ANITKABİR GEZİSİ FALAN YAPALIM DİYORUM HEM GEZİ GÜNÜNEDE UYGUN OLUR.
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
arkadaşlar merhaba

huzur evine gitmenizi öneririm. hem gezi hem sevap :)
 
Katılım
27 Ağu 2013
Mesajlar
159
10 KASIM PAZAR GÜNÜ DÜZENLEYECEĞİMİZ GEZİNİN PLANI YAPILDI..
KATILMAK İSTEYEN DOSTLARIMIZI BEKLİYORUZ.. HAREKET YERİ VE SAATİ YARIN BURADAN BİLGİLDİRİLECEKTİR..

*** BOLU-*-KOCAELİ/GÖLCÜK-*-SAKARYA-*-DÜZCE-*-BOLU***

o4s5.jpg


*****HAVA DURUMU*****
gky1.jpg
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
10 kasımda ne yapıyoruz dedik hasta olduk ::arrow:: Hafta sonu kendımı iyi hissedersem katılmayı düşünüyorum :(
 
Katılım
12 Ocak 2012
Mesajlar
25
Selam arkadaşlar,
Hareket yeri ve saati belli oldu mu? Bir aksilik olmazsa bende katılmayı düşünüyorum.
Bu arada geçmiş olsun Okan iyileşmeye bak yarına kadar :)
 
Katılım
27 Ağu 2013
Mesajlar
159
10.11.2013 PAZAR GÜNÜ SAAT 09:00 DA. CİCİ TAKSİ PULATLILAR PETROL OFİSİNDE BULUŞUP GEZİMİZE HAREKET EDECEĞİZ .. EN GEÇ 09:30 DA YOLA ÇIKMIŞ OLACAĞIZ.
KATILMAK İSTEYEN MOTOR SEVER DOSTLARIMIZI BEKLİYORUZ..
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
10 kişi falan varız abi grup olarak epeydir bir yerlere gitmedik.Bu ara havalar iyi :mrgreen: Sende junior cbr yi getir bi abisinin elini öpsün :queen::mrgreen::flower:

abisi junior un tozunu dumanını yutmasın rüyalarında :p .. yazın gelecem boluya vuracam kırbacı vuracam kırbacı......

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:45 ----------

10 kişi falan varız abi grup olarak epeydir bir yerlere gitmedik.Bu ara havalar iyi :mrgreen: Sende junior cbr yi getir bi abisinin elini öpsün :queen::mrgreen::flower:


abisi junior un tozunu dumanını yutmasın rüyalarında :p .. yazın gelecem boluya vuracam kırbacı vuracam kırbacı.....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst