Bisan Bisan Senatör

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
Sağol kardeş, Doktor baktı marş motoru falan dedi, sonra onun sağlam olduğunu görünce marş otomatiğine byine baktı, ensonunda çıktı meretin hastalığı,Meğersem kutup başları oksitlenip kabloyu inceltmiş farlar marlar yanıyor ama moturu marş basacak enerjiyi veremiyor. 2 gün boşuna binemedim. Bir şey daha öğrenmiş olduk..
 

ddh

Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
392
bu motor kadar hantal bir motor görmedim baksana kasaya gemi gibi bir de motor 80 i geçmiyor motor küçük kalıyor içinde çekişide düşük tipine diyecek yok ama bisan olması durumu kurtarıyor...
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
motor aslında hantal değil büyük ve ağır olması iyi ama işte motor çok küçük kalıyor enaşağı 250 cc falan olsa anca kurtarıcak
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
bu motor kadar hantal bir motor görmedim baksana kasaya gemi gibi bir de motor 80 i geçmiyor motor küçük kalıyor içinde çekişide düşük tipine diyecek yok ama bisan olması durumu kurtarıyor...

o kadarda değil tmm biraz hantal tabikide ama 80 geçmiyo kısmı abartı yani gazı sonuna kadar açtığında iki kişi düzlükte 110u görüyorum. Ama normalde 80-90 arası kullanıyorum motorumu. Ayrıca ağır olması bence dez avantaj değil çok büyük avantaj. Çok daha oturaklı gidiyor. Bir kaç kere 150 rs tipi scooter kullandım çok garip geldi bana sanki bisikletten inip kayakaya binmek gibi. Amaç pizza dağıtmak değilde binip gezinti yapmak ise senatör gayet güzel bir motor. Ayrıca 2 kişi sorunsuzca 120 km yolu 80-100km hızla hiç kontak kapatmadan gittim ve gayet olumlu not aldı benden bunuda diğer ufak tip scooterların yapması biraz zor.

Ama bu cumartesi bi galeriye burgman 400 sormak için gittim orda bi tane 2004 Piaggio X9 500ie ve 2006 burgman an650 deneme sürüşü yaptım. Burgman 650 acayip bişey inanılmaz özellikle triptronik modda kullandım scooter değil o hatta motor bile değil çok başka bişey.
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
fiyat konuşmadık ben zaten an400 bakıyordumda galerici çok canayakın bi insandı bak üzerine bindiğin motor değil al bi şunla tur at gel dedi
o da o sırada sırada an400 baktı varmı arkadaşlarında diye. O bahaneyle bindim motora yoksa alabilceğim bi motor değil ama sanırım 20.000ytl fln fiyatı.
Bir tanede 7.000ytl ye füme 2004 an400 varmış ve 8000km imiş önümüzdeki hafta ona bakmaya gidicem. motor temizse fiyattada 6.500 a razı olursa onu almayı düşünüyorum. Malesef senatörü takasa saymadı çünkü.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
Selam Kolpa Kardeş,
Sendemi Brütüs Diyecem şimdi, Tek Başina Kaldim Bisanci Olarak Burda Sanirim,
Bence Motor Almak Için Biraz Daha Bekle Kişa Doğru Kampanyalar Artiyor. Bisan Satma Işini çabuklaştir En Doğrusu Bu Olur
 

ddh

Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
392
o kadarda değil tmm biraz hantal tabikide ama 80 geçmiyo kısmı abartı yani gazı sonuna kadar açtığında iki kişi düzlükte 110u görüyorum. Ama normalde 80-90 arası kullanıyorum motorumu. Ayrıca ağır olması bence dez avantaj değil çok büyük avantaj. Çok daha oturaklı gidiyor. Bir kaç kere 150 rs tipi scooter kullandım çok garip geldi bana sanki bisikletten inip kayakaya binmek gibi. Amaç pizza dağıtmak değilde binip gezinti yapmak ise senatör gayet güzel bir motor. Ayrıca 2 kişi sorunsuzca 120 km yolu 80-100km hızla hiç kontak kapatmadan gittim ve gayet olumlu not aldı benden bunuda diğer ufak tip scooterların yapması biraz zor.

Kardeş yapma senatörün ne kadar büyük motor olduğu söylemeye bile gerek yok motoru kasaya göre küçük kalıyor bir de hızını gerçek bir motorla ölçsen iyi olur çünkü benim dediğim gerçek hızdı......
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
yok ybr ile karşılaştırdım söylediğim rakam doğrudur.
ewt motoru kesinlikle 250lik olsa çok daha iyi olur.
ama genede fiyatına göre gayet iyi yani mondial 151 fln almaktansa bunu almak çok daha mantıklı biraz yawaş olmakla beraber gideceğin yere 2 kişi diğer modeller göre çok daha konforlu gidebilirsin.

Selam Kolpa Kardeş,
Sendemi Brütüs Diyecem şimdi, Tek Başina Kaldim Bisanci Olarak Burda Sanirim,
Bence Motor Almak Için Biraz Daha Bekle Kişa Doğru Kampanyalar Artiyor. Bisan Satma Işini çabuklaştir En Doğrusu Bu Olur

Walla niyeti bozdum ben bi kaç tanede burgman buldum benimki satılırsa hemen düşünüyorum almayı bankadan kredi çekip.
Buda ilanıdır:
http://www.sahibinden.com/temiz_2006_model_siyah_bisan_senator_3600kmde_sorunsuz!_WQQaXQQ5103609WQQpXQQdisplayitem?
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
Kolpa kardeş fiyatı öldürmüşsün, 2600 e rahat satarsın. Aman diyim. Tertemiz motor satılırmı o fiyata kardeş. Valla 3 ay evvel tanışsaydık hemen alırdım motor senden :)
Bende burgman istiyom ama kız arkadaşım istemiyo. İllada araba al diyo üşüyor garibim
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
yamaha stickerlerı nasıl ama:p
walla 3 de 5 inde değilim satılsın hayırlı birisine o önemli. hafta sonu piaggio x9 ve an650 kullandıktan sonra ii ce kafaya koydum üstüne kredi çekip hemen alıcam bi burgman.
bu arada benim kız arkadaşımda tam tersi motor meraklısı oldu iyice sayemde
şimdiden üzerindeki montun üzerinde suzuki yazıyor hatta çantası bile var suzuki logolu...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
yamaha stickerlerı nasıl ama:p
walla 3 de 5 inde değilim satılsın hayırlı birisine o önemli. hafta sonu piaggio x9 ve an650 kullandıktan sonra ii ce kafaya koydum üstüne kredi çekip hemen alıcam bi burgman.
bu arada benim kız arkadaşımda tam tersi motor meraklısı oldu iyice sayemde
şimdiden üzerindeki montun üzerinde suzuki yazıyor hatta çantası bile var suzuki logolu...

Haklısın aga benimde içime soktun şeyanı. Bende burgman istiyorum. Yanlız seneye alacam ben, çünkü bunun borcu anca biter. O zamnda iyi paraya satarsam olur. Bana baya yavaş geliyor. Diğer yönlerden sıfı geçer.
not Yanındaki hanım mı?
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
250 Dolar tutmuş. Deri sanırım. Bende almıştım kışın çok iyi yazın terletiyor,HAyırlı olsun güle güle kullansın..
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
yok yaa e-bayden aldım açık arttırmadan 139$a geldi + 40$ da kargo verdim...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
Kışın zor oluyor kaldıracam bu motoru ya bacaklarım üşüdü. Ne yapsakki üşemisin.
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
ben artık sizden değilim:p
sonunda bugün muradıma erdim 2004 laciver burgmanımı kapımın önüne çektim. acayip bişi yaa burgman.
benim senatör satılık ilgilenenler msj atsın çok uygun fiyata vericem.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
HAYIRLI OLSUN Kolpa çok sevindim senin adına, Allah bizede nasip eder inşallah. Kaça aldın sıfırmı resimleri bekliyoruz ona göre
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst