Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 2 Nis 2007
- Mesajlar
- 423
Buldun tasi gibi motoru inmiyosun üstünden Helal valla ne diyim
sonunda gittim aldım senatoru. ne diyim zat 150 kullanıyordum bundan önce. lakin senatore binerken burgman kullanıyormuş gibi oluyor insan.
ve yedek parçada sorun yok. en önemlisi servislerinde gerçekten ilgileniyorlar.
veeee rodaj zamanı talimatları eksiksiz yerine getirirseniz eğer 130km hızı görebiliyorsunuz.
bu fiyata maxi scooter bulana helal olsun derim.
tam bir uzun yol motoru.
yakında motor hakkındaki yorumlarımı görebilirsiniz !:cat:
motor güzel ekonomik rahat vs. doğru ama 130km hız imkansız malesef.
bende varken karşılaştırdığımda ibrem 85-90 gösterirken yanyana gittiğim c3 ün digital göstergesi 60-63 gibi gösteriyordu. sürat konusunda sıkıntı var malesef gösterdiği sürati yapmıyor:farao:
kolpacım bu arada hayırlı olsun motorun güle güle kullan. ama unutma sen şu an canavara biniyorsun biz eşeğe
tam tersi bir durumdayız.
ben burgman satıp senator aldım
sen senator satıp burgman aldın.
nasıl bir his bunu ancak ikimiz bilebiliriz sanırım motosiklet.net de :queen:
kazasız belasız günler sana kolpa
sağol gerçi motoru alalı 4 ay oldu hatta şok fazla kaşıntım var sanırım yakın bi zamandada dl650 ye fln geçiş yapıcam:wiinkk:
benimi biraz mantıklıda senin burgmanı satıp senatör almış olman biraz ilkginç olmuş??
Arada sırada buradayız murat.
kolpanın avatarda iyiymiş bu arada.
yakında burayıda burgman topiğine çevireceksiniz galiba öyle gözüküyor.![]()
... Kolpacım Burgmanı satarken bana haber vermezsen iki elim gidonunda olur. ...
Kolpa ben ne diyim sana hız felakettir desem felaket tellalımısın dersin şimdi. Ne güzel uslu uslu gidiyordun ne bu böle hız tutkusu.
Pazar günü tüm arkadaşlarla tanışmak dileğiyle. Motosiklet net tişörtümü giyip gelecem inşallah,
Karşılaşırız inşallah oralarda..