Bisan Bisan Senatör

Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
marş motoru çalışmıyormu? yoksa sen keyfi olarak mı değişeceksin.

her iki durumda değişiklik olacak sanırım. Orjinali bulursan tavsiyemdir orjinal al zira lifan bütün çinli motorların içerisinde en köklüsüdür ve üzerindeki bütün malzemeler çok kalitelidir.
marş motoru motorun sol tarafındadır sol granajı sökmen gerekecek söktüğünde gözüne çarpar 3 yada 4 altıgen vida tutuyor onları sökmen gerekir sonra elektirk bağlantısını çıkart yalnız çıkartırken dişli bağlantısını hesaba kat biraz sıkıntılı işlemdir dikkatli olursan 15dk almaz.

mct yi sattın aramıza uğramaz oLdun :D sen bnim motorun son haLini gördün mü :D
 
Katılım
22 Mar 2010
Mesajlar
345
mct yi sattın aramıza uğramaz oLdun :D sen bnim motorun son haLini gördün mü :D

off hiç sorma erenim benim mct şuan aksarayda satılık heheeheh türkiyeyi geziyor mubarek her türlü satılıyor valla. Acayip özledim o motoru senatör de iyi ama 10 beygir meret birde km saati 15km hızlı gösteriyor 60tan sonra:queen:

koy fotoları görelim dimi amaa
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
off hiç sorma erenim benim mct şuan aksarayda satılık heheeheh türkiyeyi geziyor mubarek her türlü satılıyor valla. Acayip özledim o motoru senatör de iyi ama 10 beygir meret birde km saati 15km hızlı gösteriyor 60tan sonra:queen:

koy fotoları görelim dimi amaa

ewet senın motorun aksarayda oldugunu bılıyorum =)) benım motorun yenı resmı ıcın mct sayfası 424 de resımlere ulasabılırsın =)
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
621


Uploaded with

Uploaded with ImageShack.us//imageshack.us]ImageShack.us[/URL]Bu emektardan çok memnunum 60000 km bulmuştur

---------- Post added at 23:35 ---------- Previous post was at 23:32 ----------



Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
25 Mar 2012
Mesajlar
18
merhaba arkadaşlar,
bende Bisan/Senatör almak istiyorum ama Bursa ilanlarında bu motordan yok. eğer Bursa veya Çevre illerinde satılık motor varsa bilgilendirirseniz sevinirim.

saygılar.
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
kardeşim benden aldıgı motoru satmayı düşünüyor. çevrende bulamazsan bana özelden ulaş.
 
Katılım
5 Kas 2012
Mesajlar
2
merhaba
ben bisan senatör 150 kullanıyorum.çok memnunum sadece yedek parça mesela sinyal kırılıdı bulamiyorum.satan yada satan yer bilen varsa lütfen yardım??
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst