Bisan Bisan Senatör

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
Buldun tasi gibi motoru inmiyosun üstünden Helal valla ne diyim:p
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
motor gidiyo tabi ama kilometrelerin çoğu bizim MT İzmirin mangal gezmelerinin eseri.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
OHH ohhh ne güzel valla ya.
Ben scootorla gelmeye çalışsam ne mangal kalır nede kömür, Ölürüz açlıkta yavv
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
şehir içinde beygirden çok yakın tüketimi daha önemli
uzun mesafe zat kullanmadım ama zatı olan arkadaşlarla kıyasladığımızda senatör zatın 2/3 ü kadar yakıyordu. şekil olarakda güzel diğer modellerden daha güzel olduğunu düşünüyorum. tek eksisi çok fazla sürat yapamaması zaten çin malı bi motorla 80 den yukarı bi sürat yapmak çok anlamsız
ama kontak kapatmadan güneşin altında 150km yolu gayet sorunsuz gitmiştim.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
km de 100 yakıyor sanırım en son hesaplamalırıma göre benim araba 300 yaktığını varsayarsam 1/3 güzl oran
 
Katılım
15 Mar 2008
Mesajlar
43
sonunda gittim aldım senatoru. ne diyim zat 150 kullanıyordum bundan önce. lakin senatore binerken burgman kullanıyormuş gibi oluyor insan.
ve yedek parçada sorun yok. en önemlisi servislerinde gerçekten ilgileniyorlar.
veeee rodaj zamanı talimatları eksiksiz yerine getirirseniz eğer 130km hızı görebiliyorsunuz.
bu fiyata maxi scooter bulana helal olsun derim.
tam bir uzun yol motoru.
yakında motor hakkındaki yorumlarımı görebilirsiniz !:cat:
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
sonunda gittim aldım senatoru. ne diyim zat 150 kullanıyordum bundan önce. lakin senatore binerken burgman kullanıyormuş gibi oluyor insan.
ve yedek parçada sorun yok. en önemlisi servislerinde gerçekten ilgileniyorlar.
veeee rodaj zamanı talimatları eksiksiz yerine getirirseniz eğer 130km hızı görebiliyorsunuz.
bu fiyata maxi scooter bulana helal olsun derim.
tam bir uzun yol motoru.
yakında motor hakkındaki yorumlarımı görebilirsiniz !:cat:

motor güzel ekonomik rahat vs. doğru ama 130km hız imkansız malesef.
bende varken karşılaştırdığımda ibrem 85-90 gösterirken yanyana gittiğim c3 ün digital göstergesi 60-63 gibi gösteriyordu. sürat konusunda sıkıntı var malesef gösterdiği sürati yapmıyor:farao:
 

ddh

Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
392
karamanda çok var senatörden ben çok görüyorum benim bir arkadaşda var kırmızı senatör süper rahat bir motor insanın inesi gelmemiyor tam uzun yol motoru
 
Katılım
15 Mar 2008
Mesajlar
43
ivedi cevap !

motor güzel ekonomik rahat vs. doğru ama 130km hız imkansız malesef.
bende varken karşılaştırdığımda ibrem 85-90 gösterirken yanyana gittiğim c3 ün digital göstergesi 60-63 gibi gösteriyordu. sürat konusunda sıkıntı var malesef gösterdiği sürati yapmıyor:farao:



şöylede diyebiliriz. bu çin malı motorların hepsinde var. her 7 motordan birisi hiç sorunsuz çıkıyor. ben şanslıyım sanırım. tık yok.
ilk aldığın anda yağını ve kayışını değiştirmek çok faydalı. rodajı en sağlıklı bir biçimde geçiriyorsun. rodaj zamanı tavsiyem şu!

sakın ola sakın artçı almayın. kardeşiniz dahi olsa :)

130km imkansız gibi ama honda titan ile test edildi.
sadece 2 defa o hıza çıktık, bir daha da niyetim yok.
hızı sevmem ve genelde konfor ve keyif insanıyım :mrgreen:
ama 130km'de çok fazla rüzgar şiddetine maruz kalıyorsunuz ve viyadüklerde savurmalar meydana geliyor.
bazen aceleye gelip bayiiden apartopar alıveriyorsunuz motoru. bu büyük hata oluyor işte.
ben 2 hafta bekledim ve motor geldiğinde tırdan indirilirken şok oldum.
neredeyse pamuklara saracaklarmış :cyclopsan
üzerinde halen bir çizik dahi yok. aç göz arkadaşlarınızdan uzak tuttuğunuz sürece çizikte kolay kolay olmayacaktır.

abi bir tur versene diye ısrar eden ve allahın adını andım abi ne olur bir tur diyen bir arkadaşınız olursa bir daha onu tanımayın derim. bu bir çıkar ilişkisidir ve motora birşey olursa hasarı ödememek için binbir yalan uydururlar.
ilk motorum olan burgman böyle ziyan oldu işte.

veeeee en önemli tavsiyemden birisine geldik.
gazı bi verip bi bırakmak motor ömrünü azaltır. lakin bazı motorlarda bu sorun olmaz örnek : honda, yamaha,

son olarak kolpa arkadaşım kilon kaç ? önemli bir ayrıntı

herkese iyi gezmeler ;)

buyurun resimini
2004 model immobilizer lı 14000km



kolpacım bu arada hayırlı olsun motorun güle güle kullan. ama unutma sen şu an canavara biniyorsun biz eşeğe :)

tam tersi bir durumdayız.
ben burgman satıp senator aldım
sen senator satıp burgman aldın.
nasıl bir his bunu ancak ikimiz bilebiliriz sanırım motosiklet.net de :queen:
kazasız belasız günler sana kolpa
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
kolpacım bu arada hayırlı olsun motorun güle güle kullan. ama unutma sen şu an canavara biniyorsun biz eşeğe :)

tam tersi bir durumdayız.
ben burgman satıp senator aldım
sen senator satıp burgman aldın.
nasıl bir his bunu ancak ikimiz bilebiliriz sanırım motosiklet.net de :queen:
kazasız belasız günler sana kolpa

sağol gerçi motoru alalı 4 ay oldu hatta şok fazla kaşıntım var sanırım yakın bi zamandada dl650 ye fln geçiş yapıcam:wiinkk:

benimi biraz mantıklıda senin burgmanı satıp senatör almış olman biraz ilkginç olmuş??
 
Katılım
11 Mar 2008
Mesajlar
168
vitesli motor sevmeme rağmen şu burgmanın tipine bitiyorum adamlar bunu yapacaz diye rüyaya falan mı yattılar acaba:silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Mar 2008
Mesajlar
43
sağol gerçi motoru alalı 4 ay oldu hatta şok fazla kaşıntım var sanırım yakın bi zamandada dl650 ye fln geçiş yapıcam:wiinkk:

benimi biraz mantıklıda senin burgmanı satıp senatör almış olman biraz ilkginç olmuş??


biraz hayat şartları diyelim. paradan kısmak bazen iyi oluyor. nasıl olsa tekrar burgman alırım. 650 ancak keser beni. maksat keyfimize devam etmek. ayağımız yerden kesilsin yeter :queen:
ama kızım hayal kırıklığı yaşatmadı bana sağolsun.
1 yıl böyle devam

Arada sırada buradayız murat.:p
kolpanın avatarda iyiymiş bu arada.
yakında burayıda burgman topiğine çevireceksiniz galiba öyle gözüküyor.:p


ozkan bir ara senatorculer olarak toplanalım biryerde. arkadaşlar fikir güzel yani ama organize edecek birisi olmazsa şayet o zaman hapı yuttuk.:salut:

tophaneye nargile içmeye giderdik hep beraber. malum senator olsun dedik. kiiiii burgman'ın yanında ezilmeyelim :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
Hoş geldin Stardium aramıza,
Bu arada kolpaya bende katılacam 130 görmek hayal hoş ben oldum 95 kilo
kolpada vardı 85-90 bu da sürati etkiler hani. Kolpacım Burgmanı satarken bana haber vermezsen iki elim gidonunda olur. İnan beklediğim yaz en sonunda geldi, Kırlara çayırlara atasım geliyor kendimi. İnşallah iyice havalar ısınır, şu an hafta sonları çıkarıyom geziyorum,
Bu arada rodaj dikkat dediğin gibi arkana artçı bile alma, benim rodaj biraz kısmetsizik oldu baya bir süratli gezdim, şu an bir problem yok ama egzozun içindeki perçinler düşöüş ses yapıyor nedense. Sanırım garantisi 1 yıldı dolmadan yeni egzoz taktırıyım diyorum. Birsene daha bineriz hiç olmazsa.
Tekrar görüşmek dileğiyle, Ha motoshova mutlaka bekliyorum pazar ordayım.
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
... Kolpacım Burgmanı satarken bana haber vermezsen iki elim gidonunda olur. ...

sen ne zaman alcam dersen ben o zaman satayım bu aralar içimde acayip bi kaşıntı var endurolara kanım kaynamaya başladı dl650 e para yetmez belki ama heran kle500/freewind/pegaso fln alabilirim:wiinkk:
 
Katılım
15 Mar 2008
Mesajlar
43
:) fuar zamanı.

motosikletçilerin hasatı, fuar zamanı!

en sonunda beklediğimiz gün geldi çattı.
hepimiz bu yıl motordan çok aksesuarlara takılmış bulunmaktayız ama olsun.
bende motor almadan önce yaklaşık 10 yıl oldu sanırım, kaskımı almıştım :queen:
demek istediğim aslında fuar çok kalabalık olacak bu yıl ve sadece bakmak ve katolog toplamaya gelecek arkadaşlarla dolu olacak.
sırf bu yuzden yılardır gitmiyordum motoshow'a
ayrıca motor olmasına rağmen otopark sıkıntısı yaşanacak belliki.

geçen senenin fotolarını gördüm dehşet verici bi kalabalıktı.

neyse işin aslı bu arkadaşlar. ve bisan firması fuarda yok.
herşeyden önemlisi daha bi renkli olacak. stand başında görüşmek üzere ;) :queen: :mrgreen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
Kolpa ben ne diyim sana hız felakettir desem felaket tellalımısın dersin şimdi. Ne güzel uslu uslu gidiyordun ne bu böle hız tutkusu.

Pazar günü tüm arkadaşlarla tanışmak dileğiyle. Motosiklet net tişörtümü giyip gelecem inşallah,
Karşılaşırız inşallah oralarda..
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
Kolpa ben ne diyim sana hız felakettir desem felaket tellalımısın dersin şimdi. Ne güzel uslu uslu gidiyordun ne bu böle hız tutkusu.

Pazar günü tüm arkadaşlarla tanışmak dileğiyle. Motosiklet net tişörtümü giyip gelecem inşallah,
Karşılaşırız inşallah oralarda..

hızla fln ilgisi yok yaw zaten burgmanda yeterince sürat yapıyor. motorla dağ tepe gitmek istiyorum burgman çok nazlanıyor bozuk yola girince:pale:
 
Katılım
15 Mar 2008
Mesajlar
43
ne fuardı ama . offff neyseki ucuz atlattık. fiyatları görünce pişman olmadım değil. o fiyata 250'lik su soğutmalı maxiscooter vardı :(
bu ne demek??
daha fazla yol demek.

neyse ben herşeyden vazgeçip satelis veya nexus almaya karar verdim. senator de yedek durur. birde eşime minik honda today aldım 50'lik.
garajda yer kalmadı işin kötüsü

veeeeeeeeeeeee unutmadan. bisan açıklama yaptı. senator artık gelmeyecekmiş. yani artık görmeyeceğiz.. kanuni ise hysung ile ortak bir moto çıkarmış GTR 250 sanırım. Hyosung'un aynısı ve dehşet tatlı birşey. bi inceleyin derim ama nette bulamadım. kendi sayfasında sadece ortaklıktan söz ediliyor. avcılar e-5 üzerinde de avcar diye bir yer var. orayı tavsiye ederim. maxiscooter alacaksanız bakmadan geçmeyin
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Mar 2008
Mesajlar
43
nazar mı ne?

arkadaşlar çok fena nazara geldi benim kızım.
dün gece saat 23:30 da okmeydanı tarafında ıslak zemin kurbanı olduk.
sanki yere sabun dökmüşlercesine kaymaya başladık. malum yokuş olduğu için frene ne kadar basarsak basalım kızım durmadı ve altımdan gitti.
:queen:

2 taklanın ardından 25 metre ileride yan yatmış bir şekilde duruyordu.
o arada bende park halindeki beyaz bir kartalın altına girdim. sağolsun komşular yetişip çıkardılar beni. aldığım mont gerçekten işe yaradı yoksa ciddi ciddi yaralanmıştım. şu an sadece morarık ve eziklerden başka birşey yok.
ama kızımın durumu ciddi. son ve sağı derin çizik içinde. böyle güzel motor yok gerçekten. başka bir motor olsa kırılırdı mutlaka :pr:
yarın bir güzel çizikleri kapattıkmı iş tamamdır.

ama büyük ders oldu. kaza için hız yapmaya gerek yokmuş :bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst