Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 2 Nis 2007
- Mesajlar
- 423
hayırlı olsun
Hayırlı olsun kardeş, kazasız belasız günler sana rüzgarın bol olsun.
Sakın ola korumasız ve kasksız kullanma.:cat:
Slm millet bir ben eksiktim bende geldim arkadaşlar bende büğün aldım bisan senatör'ümü cuma günü geliyorr yuppiii
Hayırlı olsun kardeş, kazasız belasız günler sana rüzgarın bol olsun.
Sakın ola korumasız ve kasksız kullanma.:cat: