Bisan Bisan Senatör

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
hayırlı olsun

Slm millet bir ben eksiktim bende geldim arkadaşlar bende büğün aldım bisan senatör'ümü cuma günü geliyorr yuppiii

Hayırlı olsun kardeş, kazasız belasız günler sana rüzgarın bol olsun.
Sakın ola korumasız ve kasksız kullanma.:cat::)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
Selam Arkadaşlar Nasılsınız.
Bu gün motoru kontrol ederken çamurluğu tutan vida bağlantısının koptuğunu gördüm. Kasislere sert girince bir sürtünme oluyodu. Acaba fazla mı kilo aldım lan diyip üzerinden geçiyodum. Sevindirici haber kilo almamışız. Burdaki arkadaşalr nereye gitti haberi olan varsa sölesin. Ehliyet sertifikasını aldık allaha şükür. Yanlız 90 ytl bulmam lazım. Ehliyeti alalım diye Neyse görüşürüz arkadaşalr..
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
Millet burası çok bi sessizleşmiş yaa dışarıda birsürü senatör görüyorum bu senatörlerin sahipleri hiç girmiyormu bu foruma acaba?
Birde 2500 bakımını yapan arkadaşlar neler yaptırdılar neleri değiştirdiler fln yazabilirler mi? Biraz motor hakkında paylaşım olsun bu topikte milletin model forumları 100sayfaları bulmuş biz 15deyiz:)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
haklısın Kolpa

Hakkaten yaa, Nerde bu millet nerde bu devlet. Ben 2700 devirdim 3000 olsun bakıma gidecem hani. Motorum canavar gibi. Allah kazadan beladan korusun. Arkadaşlar dün ehliyet için sabah 7 de Kadıköy bölge trafiğe gittim. Belgelerimi vermem 10.30 buldu. Haftaya gel al dediler. Herkes ertesi gün alırken ben niye haftaya alıyomuşum dedim. Memurda sen daha önce b ehliyeti başka yerden almışsın. Yazışmalar falan olacak haftaya geldedi :(
Ya arkadaş faks çeksen 1 gününü almaz bu ne iş yaa. Hafta sonu şile turum vardı :( Belki burdaki senatörcü arkadaşlarda gelirler:)
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
1,578
Arkadaşlar herkese merhaba.Uzun zamandır işlerim nedeniyle foruma girmedim kusura bakmayın.Benim motor satıldı daha doğrusu araba ile takas ettim.Başka motor alalım derken arabanın üstünde buldum kendimi.:)
Motorun pahalı diyen arkadaşlara duyurulur.:p 2600 YTL'ye satıldı.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
Eee oldumu özkan karşı saflar geçtin şimdi.hani daha yüksek cc alacaktın. :( Üzdün bizleri kardeş. Anlat şu satış işinin detaylarını. Merak ettim şimdi:)
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
Hakkaten oldumu yaa en fanatik senatörcü arkadaşımızı dört tekere kaybetmişiz. Hayırlısı olsun artık ne diyelim. Kışı belki geçirirsin öylede havalar tekrar ısınırken nerde benim motorum diye aranırsın heralde. :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
Maltepe buluşmaya bisancılardan tek ben geldim arkadaşlar. Nerdesinz yavv
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
:)
nasıllarmış bakem bızımkıler selam herkezlere ben evden baglanamıyorum artık adls yı iptal ettım cok ozluyorum sızlerı arada uzaktan takıp edıyorum kendınıze iyi bakın.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
YAMYAMA özlettin be abicim kendini, olmuyor öle. üzüldüm adsl kapatmana vardır bir sebebin heralde.
Buralar sensiz olmuyor özkanda bıraktı kaldık burda kolpayla baş başa :)
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
1,578
YAMYAMA özlettin be abicim kendini, olmuyor öle. üzüldüm adsl kapatmana vardır bir sebebin heralde.
Buralar sensiz olmuyor özkanda bıraktı kaldık burda kolpayla baş başa :)
Opppsssss.Bıraktığım falan yok kardeşler.Sadece her zaman giremiyorum.Satış hikayeside şöyle.Memlekete gittim.Biri aradı arkadaşım bana motor lazım benim arabayla takas edermisin dedi.Kanıma girdi kışta geliyor neden olmasın dedim aldım.Motorsuz duramıyorum.En kısa zamanda alacağım.Hepinize sevgiler.Selamlar.
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
YAMYAMA özlettin be abicim kendini, olmuyor öle. üzüldüm adsl kapatmana vardır bir sebebin heralde.
Buralar sensiz olmuyor özkanda bıraktı kaldık burda kolpayla baş başa :)
hakkaten şunun şurası aktif 4 tane senatörcü var biri araba aldı biri adsl ki kapadı muhabbet bitti ya. Neden yolda fln gördüğüm diğer senatör kullanıcıları bu topiğe yazmıyor?
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
ooo kimleri görüyorum efendim. Özkan beylerde burdaymış kolpada gelmiş vay vay vay:) Valla gözümüz yollarda kaldı vesselam.
Kolpa yollarda inan ben hiç bisan görmüyorum yavv. Varsa yoksa zat asya başkada yok. Tekiz bu alemde.
Arkadaşlar söyledimmi bilmiorum ama ehliyetide aldık. Ama bir fak hissetmiyom hala almadan evvelde polisdurdurmuyordu şimdide.Kazada belada lazım olacaksa hiç olmasın dimi. Kolpa 300 bakım yaptırdım. Sadece yağı değiştirdim. Başka şeye gerek görmediler. Şu anda bbir kız gibi maşşallah.
Burayı ıssız bırakmıyalım..
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
Bende ehliiyeti alalı 2500km den fazla yol yaptım bi kere jandarma durdurdu şimdiye kadar çeşmeye giderken ondada ehliyetin varmı dedi bende var diyip çıkartırken tmm kaskında var zaten dedi devam ettirdi göstermek nasip olmadı daha kimseye.
Ben ilk bakıma 500 de götürmüştüm benim ön frende bi problem vardı sıktımmı bi basıyo bi basmıyo gibiydi yokuş aşşağı ön fireni sıkınca çok belli ediyodu kendini onu söktürdüm düzelttirdim bide yağ değişti sadece.
2500 de motor ayarlarını yaptırdım yağ değiştirdim hava filtresini değiştirdim. frenleri kontrol ettirdim bi daha 4000 del kayışa bakarız fln dedi bide her binde yağ değiştirelim dedi servis ama ben inanmıyorum gerektiğine 3000 fln rahat götürür yağı min.
Bu arada ben izmirde yaşadığımdam sanırım çok senatör görüyorum bisanın fabrikası benim eve 25km fln zaten.
Bide geçenlerde forumda denk geldim lifan düzceye fabrika açıyormuş sanırım.
www.lifan.com.tr diye bi site var forumdaki arkadaş fabrikayı aradığını ama kimselere ulaşamadığını da yazmış artık ne kadar doğrudur bilmem.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
Evet haklısın izmir tarafında çok kullanıcı var. Yamyamada sana yakın syılır saihli de kendisi. Ben 200 de yapmıştım tüm kontrolleri. 3000 de benim ısrarımla değiştirdim yağı. Neolur ne olmaz. Çünkü bunlara kullanılan yağ özel bir yağ am servisler genelde bulduklarıyla yağını değiştiriyor. Ben bu yüzden castrol aldım. Özkansava tavsiye etti. Yağı değiştirdiğimde motorumun sesi bile değişik çıkıyor. Kedi gibi mırıltı yapıyor.Anlıyorum ki doğru yoldayım. Yakında motorumla uzun yola çıkmayı düşünüyorum. Bu konuda diğer arkadaşların tavsiyelerini merakla beklitorum. Ne yapmalı ne yapmamalı?
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
Evet haklısın izmir tarafında çok kullanıcı var. Yamyamada sana yakın syılır saihli de kendisi. Ben 200 de yapmıştım tüm kontrolleri. 3000 de benim ısrarımla değiştirdim yağı. Neolur ne olmaz. Çünkü bunlara kullanılan yağ özel bir yağ am servisler genelde bulduklarıyla yağını değiştiriyor. Ben bu yüzden castrol aldım. Özkansava tavsiye etti. Yağı değiştirdiğimde motorumun sesi bile değişik çıkıyor. Kedi gibi mırıltı yapıyor.Anlıyorum ki doğru yoldayım. Yakında motorumla uzun yola çıkmayı düşünüyorum. Bu konuda diğer arkadaşların tavsiyelerini merakla beklitorum. Ne yapmalı ne yapmamalı?

Bende elfinkinden koydum son 2 seferdir 4 zamanlı scooterlar için güzel oda.
Uzun yol olarak ben şuana kadar zaten 2000km sini uzun yolda yaptım sayılır heralde motorun. Uzun yol derken haftasonu çeşmeye gidiyoruz kız arkadaşımla gitgel 220km arada işyerine gidiyorum oda gitgel 135km. 2 hafta kadar öncede full bagaj 2 kişi kuşadasına gittik bi kaçgün kalmak için çok zevkliydi (130km). Motor hiç durmadan 100km gayet rahat gidiyor ama özellikle artçının kıçı biraz düzleşiyo titreşimden onun dışından gayet rahat istediğin yere gidebilirsin. Ama otobanda sıkıcı olabiliryor yawaş kalıyosun ister istemez. Ben genelde 80-100 arası kullıyorum motoru gazı sonuna kadar açmıyorum ve gayet rahat 100km gidiyo durmadan.
Uzun yolda tek sıkıntı yandan rüzgar yemek bi kere gece çeşme dönüşü otobanda rüzgar vardı emniyetten max 50-60 zor gittim. Yan rüzgardan çok etkileniyor rüzgarlı havada uzun yolu kesinlikle tavsiye etmem tam bir işkence oldu o gece bana.
 
Katılım
8 Ağu 2007
Mesajlar
15
Arkadaşlar herkeze selam benim şamadıra bozuldu servisine söyledim hala degiştirecek bir fikir verseniz bana ne yapcam yaa yoksa servisini bogazlıcam valla
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
Arkadaşlar herkeze selam benim şamadıra bozuldu servisine söyledim hala degiştirecek bir fikir verseniz bana ne yapcam yaa yoksa servisini bogazlıcam valla

Fabrikayı ara orda satış sonrası hizmetler ile görüş benim tanıştığım insanlar çok ilgililerdi. Piyasada ön siperlik camı bulamayınca fabrikaya gitmiştim ordaki satış sonrası hizmetlerdeki mühendis hemen camı ayarladığı gibi bide üzerine garantiden değişmiştir diye gösterip ücretde almamışdı benden.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
Teşekürler kolpa, Dediğin gibi yan rüzgar benide çok rahatsız ediyor. Belkide boy meslesi olabilir ne biliim 1.60 falan olsam camın arkasına saklanırdım. Ama malesef 183 boy ve 90 küsür kiloyum. Zaten yakıt tüketimi benim ağırlığpımla doğru orantılı sanaırım. :) Bir şile yapacam bakalım uzun yolda neler olacak.denemeden anlamıyacam sanırımm
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst