Bisan Bisan Senatör

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
Merhaba Arkadaşlar,

Buralar sesizleşti yine ne olacak böle bilmiyorum,Sanırım yaz tatili modundayız. Dün 250 km yaptıktan sonra Benzinim bitti.
Özkan 350 diyodun ama olmadı.Neden bu kadar çok yakıyor motor.Şuan 1300 kmdeyim. 500 de ilk yağ değişmişti. Yağ ve bakımlar içn 1500 mü 2000 demi yapmalı. Acil cevap beyler. Öksüz buakmayın Serdar sende?
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
Merhaba Arkadaşlar,

Buralar sesizleşti yine ne olacak böle bilmiyorum,Sanırım yaz tatili modundayız. Dün 250 km yaptıktan sonra Benzinim bitti.
Özkan 350 diyodun ama olmadı.Neden bu kadar çok yakıyor motor.Şuan 1300 kmdeyim. 500 de ilk yağ değişmişti. Yağ ve bakımlar içn 1500 mü 2000 demi yapmalı. Acil cevap beyler. Öksüz buakmayın Serdar sende?

benimde motor seninkiyle aynı kilometrelerde en son dolu depoyla 232km yaptıktan sonra tekrar 26ytl ye doldu. full depoyla 250km civarı gidiyo benimkide heralde.
birde bu bisana ii ce gıcık olmaya başladım herifler 3 haftadır gümrükten mal çekemiyolardı. en son dün aradım çekmişler ama daha konteynırları açmadık açıp yerleştircez salı günü alabilirsin dediler. Motoru kullanamıyorum yaa kaç haftadır.
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
1,578
Merhaba Arkadaşlar,

Buralar sesizleşti yine ne olacak böle bilmiyorum,Sanırım yaz tatili modundayız. Dün 250 km yaptıktan sonra Benzinim bitti.
Özkan 350 diyodun ama olmadı.Neden bu kadar çok yakıyor motor.Şuan 1300 kmdeyim. 500 de ilk yağ değişmişti. Yağ ve bakımlar içn 1500 mü 2000 demi yapmalı. Acil cevap beyler. Öksüz buakmayın Serdar sende?
Km'de 85 Ykr diyorum kardeş hesabını ona göre yap + uzun yol.Yağ değişimini 1000 km'de bir yap.Hava filtresine mutlaka bak,ihtiyaç varsa yenilersin.Yoksa hava tuttur,hiç yere para bayılma.:p Herkese selamlar.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
Teşekkürler Kolpa ve Özkan,
1550 km deyim, 2000 de bakımları yaparım cumartesi günü, Neleri değiştirmek gerk bilmiyorum ustaya bırakcaz galiba.Bir kaç problem var
Bisanımdaki sorunlar
1-Bagaj koltuğum kapanıyor ama açılmıyor elimle kurcalayınca açılıyor:(
2-Motoa gaz verincesanki frenler sıkılıymış gibi zor kalkyor, elimi gazdan kesincede çabuk duruyor
3-Motorumdan gacur gucur sesleri dinlemekten bıktım nereden geldiğini bulsam sesi kesecem,
4-Geçen arka tekek göbeğie baktım sağa sola oynuyodu, servisteki eleman hemen sıktı vidayı, yav kardeşim orasıdamı gevşedi,:(
bakalım böle gidiyor durumlar böle şimdilik, Yanlız tadına doyamıyorum binice geçen kızarkadaşımı arkaya aldım bana bir sarıldı kollarıyla ve bacaklarıyla sırtımı ona vermişim off ne güzel duyguydu o arkadaşlar yaa
Bütün sıkıntım gitti ,
özkancım ne oldu sattın mı moturu ?
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
murat
bende aynen senin gibi 1500 bakımına götürücem motoru bu aralar vakit bulabilirsem. Özkan msnden bana 1500 bakımında yapmam gereken kontrol etmem gereken şeyleri özetledi. Burdan tekrar yazarsa diğer arkdaşlar içinde faydalı olabilir.
Birde size bişey sorucam benim benzin göstergesi depoyu doldurunca uzun süre (100km kadar) hep full gösteriyor sonra nerdeyse 50km bile yapmadan çeyreğe düşüyo çeyrekten sonra gene yawaş azalıyor. Aynı durum sizdede varmı?
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
murat
bende aynen senin gibi 1500 bakımına götürücem motoru bu aralar vakit bulabilirsem. Özkan msnden bana 1500 bakımında yapmam gereken kontrol etmem gereken şeyleri özetledi. Burdan tekrar yazarsa diğer arkdaşlar içinde faydalı olabilir.
Birde size bişey sorucam benim benzin göstergesi depoyu doldurunca uzun süre (100km kadar) hep full gösteriyor sonra nerdeyse 50km bile yapmadan çeyreğe düşüyo çeyrekten sonra gene yawaş azalıyor. Aynı durum sizdede varmı?

evet bende d aynı durum sö z konusu. Sanırımdeponun yapısından dolayı. Şu ikaz lambası olayı na fena taktım yani. hesabımı düzgün yapmasam sanırım yolda kalıcam bir gün. Özkadan bekliyoruz bakımlar için umarım okurda yazar
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
Beyler bisan ne ülvi bi şirketmiş ne güzel insanlar varmış çok şaşırdım. Bugün fabrikaya gittim ön siperlik camı almaya kapıdakiler servisden istet biz veremeyiz fln derken satış sonrası hizmetlerle ilgilenen birisiyle karşılaştım. Durumu öğrenince gel ayarlarız diye taktı beni peşine fabrikaya girdik. Bana sen bekle ben bi halletmeye çalışayım dedi. Sonra elinde bi makbuzla geldi al bunu aşağıdan depodan alırsın parçanı derken ben ne kadar dedim. Abim sağolsun garantiden değiştirtmiş makbuzda garanti yazıyodu. Bi kuruş ödemedim sağolsun. Çok şaşırdım walla.
Bu arada yedek parça bekliyen arkadaşlar varsa depodakiler koli koli türkiyenin her bi yerine gitçek yedek parçaları hazırlıyordu. Büyük büyük koliler hazırlanmış yok edremit yüksel motor yok ankara bilmemne motor diye yazılı koliler vardı göz alabildiğine. İçinizi ferah tutun parçalarınız 1 haftaya gelir. :D
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
Beyler bisan ne ülvi bi şirketmiş ne güzel insanlar varmış çok şaşırdım. Bugün fabrikaya gittim ön siperlik camı almaya kapıdakiler servisden istet biz veremeyiz fln derken satış sonrası hizmetlerle ilgilenen birisiyle karşılaştım. Durumu öğrenince gel ayarlarız diye taktı beni peşine fabrikaya girdik. Bana sen bekle ben bi halletmeye çalışayım dedi. Sonra elinde bi makbuzla geldi al bunu aşağıdan depodan alırsın parçanı derken ben ne kadar dedim. Abim sağolsun garantiden değiştirtmiş makbuzda garanti yazıyodu. Bi kuruş ödemedim sağolsun. Çok şaşırdım walla.
Bu arada yedek parça bekliyen arkadaşlar varsa depodakiler koli koli türkiyenin her bi yerine gitçek yedek parçaları hazırlıyordu. Büyük büyük koliler hazırlanmış yok edremit yüksel motor yok ankara bilmemne motor diye yazılı koliler vardı göz alabildiğine. İçinizi ferah tutun parçalarınız 1 haftaya gelir. :D

Kolpa ikimizden başka kimse yok sanırım. Özkanada ulaşamadık.:) Cumartesi servise gidecem kendimce liste yapıyorum.
Ben motoru ilk aldığımda koltukda istemediğim zedeleme vardı. Yeni sini takındedim 3 hafta sonra koltuk geldi.Heyecanla koltuğu ben açtım ama hüsran.
Gönderdikleri koltuğun kenarları yırtıkdı. Kutuyu ben açmasam inanmıyacaktım.
Bugün ayak marlımın gevşek olduğunu farkettim o kadar sıkmama rağmen hiç bir ilerleme olmadı.Ve vida sıyırdı. Servise bunuda yazayım :)
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
arkadaşlar,
bu alet hakkındaki yorumların çoğunu okudum.genel olarak fazla kullanıcısı olmayan bir motor ama çok da aşırı sorun çıkarmaz heralde.
dayım bu motordan almak istiyor da, 1500 ytl ye bulmuş bir tane.
tavsiye edeceğiniz şeyler varmı?
en kötü 1 sene kullanır, sonra 1000e satar, en azından motorsuz kalmamış olur.
siz ne dersiniz?
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
arkadaşlar,
bu alet hakkındaki yorumların çoğunu okudum.genel olarak fazla kullanıcısı olmayan bir motor ama çok da aşırı sorun çıkarmaz heralde.
dayım bu motordan almak istiyor da, 1500 ytl ye bulmuş bir tane.
tavsiye edeceğiniz şeyler varmı?
en kötü 1 sene kullanır, sonra 1000e satar, en azından motorsuz kalmamış olur.
siz ne dersiniz?

Dayına Hayırlı olsun şimdiden.İyi motor ama Almadan bir ustaya iyice baktı sonra başın ağrımasın
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
Bu arada sınavda 20 de 19 yapmışım arkadaşlar Ehliyet cepte sayılır.:)
 
Katılım
19 Haz 2007
Mesajlar
11
ne umuyordum ne buldum

evet arkadaşlar ne umuyordum ne buldum yani senetör alıcam diye uğraşırken birde diger modeller nasılmış falan derken ben bir anda ne olduğunu bile anlıyamadan regal raptor aldım dd125e umarım bana saygı gösterirsiniz..
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
Hayırlı olsun arkadaşım. Sen Farklı bir tarzda motor almışsın öncelikle. Ben acemiliğimi atana kadar scootor kullanıcam seney cfb 150 ile vitesliye geçiş yapacam. Acemiliğinde zor olur dikkatli kullan.Bol rüzgarlı gümler sana..:)
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
murat ne yaptın götürdünmü motoru bakıma. Götürdüysen yazabilirmisin nelere baktırdığını. Benimki 2000 e geldi hala götüremedim bakıma 2 haftadır cumartesi günleri çeşmeye gidiyorum motorla hafta içide işden dolayı gitmek nasip olmıuyo kısmetse artık önümüzdeki haftasonu götürücem bende. Bu arada geçen hafta bir günde 300km yaptım yaklaşık 150 km si hiç durmadan otobanda ve 80 nin altına inmeden iki kişi gittim motorda tık yoktu gayet güzel götürdü sadece ben motordan indiğimde ayakta duramıyordum artık. Uzun yolda titreşim 1 saatden fazla kullanımda çok yoruyor. Kesinlikle 45dk de bi en az 5 dk mola vermek gerekiyor. Dönüşte 2 kere mola verdim ayaklar açılsın diye. 45 den sonrası biraz eziyete dönüşüyor devirli kullanımda.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
murat ne yaptın götürdünmü motoru bakıma. Götürdüysen yazabilirmisin nelere baktırdığını. Benimki 2000 e geldi hala götüremedim bakıma 2 haftadır cumartesi günleri çeşmeye gidiyorum motorla hafta içide işden dolayı gitmek nasip olmıuyo kısmetse artık önümüzdeki haftasonu götürücem bende. Bu arada geçen hafta bir günde 300km yaptım yaklaşık 150 km si hiç durmadan otobanda ve 80 nin altına inmeden iki kişi gittim motorda tık yoktu gayet güzel götürdü sadece ben motordan indiğimde ayakta duramıyordum artık. Uzun yolda titreşim 1 saatden fazla kullanımda çok yoruyor. Kesinlikle 45dk de bi en az 5 dk mola vermek gerekiyor. Dönüşte 2 kere mola verdim ayaklar açılsın diye. 45 den sonrası biraz eziyete dönüşüyor devirli kullanımda.

Evet kardeş götürdüm motoru bakıma. Sabah götürdüm akşam aldım. Hava filtresi değişi, Yağ değişti(Castrol 10W40 Magnetec).Her yeri yağlandı. Siboplar tekrar ayarlandı. Şu an motorum çok sesiz.Saat gibi maşallah. İbre 100 geçmiyor bende normal hızda.Sanırım rodajda arkadaşımın gazına glip fazla bastım servisteki adam zamanla düzelir diyo.Uzun yol olayı dediğin gibi beni de yoruyor motor. O kadar uzun gedince belim ağrıyor yaklaşık 92 kilo olmam etkiloyor sanırım. Çünkü daha çok amaortisörler sallanyor:). Bakımı mümkün olduğunca çabuk yap her binde yağı değiştir. Unutma bakarsan bağ bakmassan dağ olur demişler büyüklerimiz. Hadi iyi rüzgarlar.

Geçtiğim yollardan geçebilirsin ama yaşadıklarımı yaşayamazsın
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
Ne kadar tuttu bu bakım bide karburatörle bujiye baktırmadınmı?
Ben daha önce servise bu 12ykr yakıyo fln dediğimde hele sen bi kilometre yap 1500 bakımında ayarlarız karburatörü fln demişti. Çok maliyetli bişi değilse ngk buji flnda taktırcam hele bi sorayımda.
Benimki düz yolda 110 u rahat görüyor biraz sabırlı olursanda 120 yavaş yavaş çıkıyor ama ben genelde 80-100 arası kullanıyorum motoru zaten.
Birde benim garanti ile ilgili bi problemim var garanti kitapçığını kaybetmiştim şimdi buldum ama üzerinde hiç bir yazı, fatura bilgilisi, kaşe fln yok senin garanti belgende onay, servis kaşesi fln bişiler varmı? Onlarıda yaptırıyımda garanti dışı kalmasın.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
Ne kadar tuttu bu bakım bide karburatörle bujiye baktırmadınmı?
Ben daha önce servise bu 12ykr yakıyo fln dediğimde hele sen bi kilometre yap 1500 bakımında ayarlarız karburatörü fln demişti. Çok maliyetli bişi değilse ngk buji flnda taktırcam hele bi sorayımda.
Benimki düz yolda 110 u rahat görüyor biraz sabırlı olursanda 120 yavaş yavaş çıkıyor ama ben genelde 80-100 arası kullanıyorum motoru zaten.
Birde benim garanti ile ilgili bi problemim var garanti kitapçığını kaybetmiştim şimdi buldum ama üzerinde hiç bir yazı, fatura bilgilisi, kaşe fln yok senin garanti belgende onay, servis kaşesi fln bişiler varmı? Onlarıda yaptırıyımda garanti dışı kalmasın.

Ganti kitapçığında tüm damgalar vardı.Servisim garantiye girmeyen parçaları garantiden değişiyor. Bana baya yardımcı oluyor. Ben değişecek ne varsa ne istiyorsam bir kağıda yazıp kendisine verdim. Ama aklıma gelmedi değiştirdinmi değiştirmedinmi diye. Yağıda zaten kendim almıştırm.Toplam 25 tuttu 20 ödedim.Daha sonra elvikleri değiştirdim, Marştan sonra gücü ileten bir parça bozukmuş onu değiştirdiler, contaları falan ve karbüratör ayarları yapıldı buda 40 tuttu. Şİmdi motorum çok sessiz.Heryerinden artık ses gelmiyor.Yanlız 100 geçmiyor, Bu belki gerçek sürati değildir. Zaten çok hızlı gidince çok rüzgar yiyorum . Şu an mutluyum bir problem yok. Bide yeni kız arkadaşımla bol bol buluşabilsem çok daha iyi olacak.:)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
ooo millet nerdesiniz yaaa oldü burasıı
Hadii hoop size diyom arkadaşlar neredesiniz:):p
 
Katılım
8 Ağu 2007
Mesajlar
15
Slm millet bir ben eksiktim bende geldim arkadaşlar bende büğün aldım bisan senatör'ümü cuma günü geliyorr yuppiii
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst