- Katılım
- 27 Tem 2006
- Mesajlar
- 1,578
bende senatör 150 aldım yamaha crıpton 2003 modelimi sattım kalite olarak hemen bir fark hissettim plastikleri ses yapıyor amaaaa sürüşü çok rahat 120 km yaptım henüz 40km /s i gecmeden gezdim çok hoştu kullanan arkadaşların tavsiyelerini beklerim tam olçemedim kac yakıyor bu makine kilometrede ?
158 KM 14,3 YTL:cat:
Bayramda Bursa'dan çıkmadan full ledim İstanbul Kartal'a gittim Bostancıya gidip geldim.Dönüşte tekrar full ledim aldığı yakıt 14,3 ytlydi km ise 158 deydi.
90,5 ykr.