Bisan Bisan Senatör

Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
1,578
bende senatör 150 aldım yamaha crıpton 2003 modelimi sattım kalite olarak hemen bir fark hissettim plastikleri ses yapıyor amaaaa sürüşü çok rahat 120 km yaptım henüz 40km /s i gecmeden gezdim çok hoştu kullanan arkadaşların tavsiyelerini beklerim tam olçemedim kac yakıyor bu makine kilometrede ?


158 KM 14,3 YTL:cat:
Bayramda Bursa'dan çıkmadan full ledim İstanbul Kartal'a gittim Bostancıya gidip geldim.Dönüşte tekrar full ledim aldığı yakıt 14,3 ytlydi km ise 158 deydi.

90,5 ykr.
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
167
Senatör kullanan arkadaşlar bir sorum olacak.

Şu ana kadar motorunuz başınızı ağrıtacak sorunlar çıkardımı hiç?
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
167
Malesef dostum ben bütçemi ayarlayana kadar kış geldi çattı.
Şimdi ikinci el almanın tam zamanı deniyor o yüzden araştırmalar yine başladı.

Sen ne yaptın? görünen o ki ybr almışsın hayırlı uğurlu olsun.
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
101
dün arkadaşın tiger ını bakıma verdik rüzgarmehmet e oradaki ustaya sordum senator ü (çünkü bisanın da servisi aynı zamanda) ticari kullanmazsan ve hız tutkunu değilsen gezmek için ve konfor için iyi dedi...
ben yaz kış kullandığım için motoru bir de bütçeyi ayarlayınca bilinen ve piyasası olan bi motor alayım dedim ybr aldım ama senator ü de takip ediyorum sonuçta ikisi farklı sınıfın motorları... bu arada daelim s2 leri de takip ediyorum fena değiller tabi biraz pahalı...
alınca yazarsın siteye haberimiz olsun.. haydi iyi bak kendine
 
Katılım
27 Kas 2006
Mesajlar
1
selam arkadaşlar senatör 150 çok harika

ben motorumu 8.ayın 14 ünde aldım motorun heybetli duruşuna bakarak almıştım fakat gördüm ki kullanımı oldukça rahat ve yakıt tüketimide 103 bisan motorla eşdeğer neredeyse benim 103 bisanım vardı 2004 model onu sattım bunu aldım yakıt tüketiminide ordan kıyaslıyorum fakat sınıfının 1.si bir araç motorum şu an 1500.km fakat en ufak bir yağ esmesi veya yağın kararması gibi birşey söz knusu değil çok harika bir motoru var kullanan arkadaşlarım hayran kalıyorlar herkese tavsiye ederim 150 lik sınıfın içinde motoru en güçlü ve en süratlisi bu motor ben şu an düz yolda çok rahat bir şekilde 135.km kadar çıktım yazın gelmesini sabırsızlıkla bekliyorum denize gidip hayatın tadını çıkarmayı düşünüyorum. bisan senatör 150 yi alsammı diye kafasında soru işareti olan arkadaşlara tavsiye ederim.teşekkürler celil gülen karaman
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
101
polatcan070, motorun hayırlı olsun öncelikle... deneyimlerini bu sayfada yazmaya devam edersen senator almayı düşünenler için çok yardımcı olursun...
 
Katılım
30 Kas 2005
Mesajlar
613
arkadaşlar simdi düşünün hangi 150cc lik 150 kg+8hp lik makine 130 km/s hıza kadar çok rahat çıkar?? zten teknik özelliklerinde maksimum hız 85km/s diyor
sym gts nin 250cc lik makinası bile maksimum hız 135 km/h dedir su sogutmalı
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
517
arkadaşlar simdi düşünün hangi 150cc lik 150 kg+8hp lik makine 130 km/s hıza kadar çok rahat çıkar?? zten teknik özelliklerinde maksimum hız 85km/s diyor
sym gts nin 250cc lik makinası bile maksimum hız 135 km/h dedir su sogutmalı
haklısın enis89
bisan senetörle 45derecelik eğimli yoldan aşağı son gazla inersen bile 135km hıza ulaştıramassın..
bende zat var arkadasımda senatör var (özkansava) ortalama motorlar esit ağırlıkta ben ve özkan arasında 20-25 kg fark var ben daha ağırım :)
yolda motorlar kafa kafaya gidiyor. özkana sorarsan 120-130la gidiyoruz
benim ibreye bakarsan 95-100 km hız
simdi benim motor 90'ımı gecmiyor yoksa özkanın motor 120-130mu yapıyor..??

arkadaslar demek istediğim ibreye bakıpda benim motor bu kadar yapıyor demeyin. ibreler yanlıs gosteriyor, guvenmeyin...
saygılarımla...
 
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
538
arkadaşlar bendede bisan pasific 125 var çok kararsızım çekiniyorum çünkü çin olduğı için yoksa rahatlığı tipi yoldaki gidişi mükemmel bakımınıda üstüne üstlük en erken km de yaptırıyorum ama çekiniyorum birgün yolda bırakırmı diye şu an 4200 lerde tek bi diyafram patladı başka bi sorun yok oda fabrikasyonmuş ama halen çekinmekteyim bu kış pastasını cilasını çekip tüm bakımlarını yapıp garaja koydum ama neden olsa çekiniyorum bana biraz gerçeklerden gördüklerinizden yola çıkarak bilgi verin bu motoru seviyorum ama sorun çıkaracak diye korkuyorum geçen bi arkadaş dedi 150 zatla uzun yola gitmiş krank kol çıkarmış piston sarmış felan diye onu okuyunca acaba benim çinlide bana böle bi sorun çıkararırmı diye bu sorularıma ve çekinmemi aydınlatıp beni rahatlatrsanız sevinirim
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
517
valla dostum sonucta bunlar cin malı dünyayı gezemezsin. cok uzun yolculuklara cıkmadığın motorunu cok üzmediğin, bakımlarını zamanında yaptırdığın taktirde sorun pek yaşamassın..
sende 4200km yol yapmıssın az cok anlamıssındır motorunun huyunu suyunu
bende daha iyisini alamayacaksan dursun elinde korkma
hem sakınan göze çöp batar. cok fazla düşünüp kendini stres yapma :)
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
1,578
Arkadaşlar söyleyebileceğim tek şey var bu paraya inanın çok bile,bu benim şahsi görüşüm.Kontrgerilla bilir ben motorumla İstanbul'a da gidip geliyorum,şu an 3500 km deyim motoru ağustos sonunda aldım ve bugün kadar normal bakımlarında ne yapılması gerekiyorsa o yapıldı,onun dışında hiçbir sorun yok.
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
517
Arkadaşlar söyleyebileceğim tek şey var bu paraya inanın çok bile,bu benim şahsi görüşüm.Kontrgerilla bilir ben motorumla İstanbul'a da gidip geliyorum,şu an 3500 km deyim motoru ağustos sonunda aldım ve bugün kadar normal bakımlarında ne yapılması gerekiyorsa o yapıldı,onun dışında hiçbir sorun yok.


ballıyım demek istiyorsun sanırım :)
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
slm arkadaşlar su an 3500 km de olan senatörum sag kalter de bulunan ve tekerın baglı oldugu demırın vıdalandıgı kulakcık kırıldı. garantı kapsamında deyılmış. yenisi için 150 ytl istedıler (bu indirimli fiatı).bende kalteri deyiştirmedim servisimi deyıştırdım garantiye sokamıyormuş. girmezse gırmesin 80 ytlye bişiler yapacam ( kaynak maynak ) ama cok memnun kaldıgım halde bisana olan guvenim gümledi 126 bis vardı bende ona hayatı boyunca bu kadar masraf yapmamıştım ustelik senatörle aynı yakıyo du yanlış anlaşılmasın motorumu sevıyorum ama bisanı sevmıyorum. biz malız ya komur taşıyoruz 5 ton 7 ton ondan kırılıyor yada inşata kum mu çektıgımı sanıyorlar merak edıyorum bu bissanların hangı parcası garantıye gırıyorr.
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
517
bu çinlilerin hepsi böyle dostum
benim motor 9000km oldu türlü parcası değişti
garant,den değişeni görmedim :)
kolay gelsin..
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
1,578
slm arkadaşlar su an 3500 km de olan senatörum sag kalter de bulunan ve tekerın baglı oldugu demırın vıdalandıgı kulakcık kırıldı. garantı kapsamında deyılmış. yenisi için 150 ytl istedıler (bu indirimli fiatı).bende kalteri deyiştirmedim servisimi deyıştırdım garantiye sokamıyormuş. girmezse gırmesin 80 ytlye bişiler yapacam ( kaynak maynak ) ama cok memnun kaldıgım halde bisana olan guvenim gümledi 126 bis vardı bende ona hayatı boyunca bu kadar masraf yapmamıştım ustelik senatörle aynı yakıyo du yanlış anlaşılmasın motorumu sevıyorum ama bisanı sevmıyorum. biz malız ya komur taşıyoruz 5 ton 7 ton ondan kırılıyor yada inşata kum mu çektıgımı sanıyorlar merak edıyorum bu bissanların hangı parcası garantıye gırıyorr.
Arkadaşım merhaba.Benzer bir sorunu dün bende yaşadım ama karterin oradaki kulakçık değilde o kulakçığın içindeki vida içeride kırıldı.30 ytl karşılığı servisim uğraşıp halletti karteri değiştirmekten yırttım,ama malesef dediğin gibi garanti kapsamında değil.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst