- Katılım
- 7 Haz 2006
- Mesajlar
- 167
iş olayı halolsun haberleşiriz olmazsa beraber gideriz almaya belki biraz daha kolaylık gösterirler
İnşallah dostum...
bende çok isterim beraber almayı....
iş olayı halolsun haberleşiriz olmazsa beraber gideriz almaya belki biraz daha kolaylık gösterirler
hayırlı olsun dostum... kazasız, belasız iyi günlerde kullanırsın inşallah... motorla ilgili bilgileri bizimle paylaşırsan memnun oluruz
:cat: Ozkansava dostum hayırlı uğurlu olsun. :cat:
:rendeer: Güle güle kullan motorunu...:rendeer:
:queen: Senden bol miktarda resim bekliyorum ona göre....:queen:
Hepsini göndereceğim hepsini hepsini :queen:
Dört gözle bekliyoruz dostum. aman motorla gezmenin zevkine dalıp bizleri unutmayasın...
Ya kardeş ben motoru daha alamadım.Pazartesi teslim edecekler inşallah.:salut:
ARKADAŞLAR BAŞKA RENGLERİ VARMIIIII?
Hadi hayırlısı.. Şimdi sana pazartesi gelmez bi türlü....
Dostum renk seçenekleri: Bordo-siyah-gri-lacivert
Gelmiyor kardeş gelmiyor.Ne güzel yarın pazar,atacaktım hatunumu arkaya vuracaktık kendimizi yollara.:salut:
Özkansava dostum salı oldu aldınmı motoru?
umarım bir terslik çıkmadan almışsındır.
Resimleri sabırsızlıkla bekliyorum ona göre..
Ya kusura bakma ama sinirlerim şu an çok bozuk.Dün, işte faturan geldi hallediyoruz dedi,olmazsa en geç yarın dedi.Bekliyorum hala haber yok.N ekötü şeymiş bu beklemek kardeş.r:
selam arkadaslar bu senator ile zat arasında kaldım ancak senator daha ağır basıo
çunku senatorun tasarımı, gerek stili ile dinamik bir görüntü verior... senator daha ağır basıyor. bide benim boyum 1.90cm kilom 72kg bu senator bana tam gelir diye düsünüyorum...:bounce::bounce: yorum&fikir&görüşlerinizi bekliyorum... saygılar..