Bisan Bisan Senatör

Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
1,578
Arkadaşlar ben bisan senatorümü dün itibariyle almış bulunmaktayım.Bursada Hayri Karagöz otomotivden RUHSAT+PLAKA+ÖTV+KDV+KASK V.S DAHİL 3000 YTL.500 peşin+500*5 taksit.Bakalım kullandıkça sizinle paylaşacağız motorun iyi ve kötü taraflarını.Motoru tercih etmemdeki sebep tamamiyle görüntü ve ağırlık.Rahat kullanımı olacağını tahmin ediyorum.Kısmetse işlemler tamamlanıp yarın teslim edecekler.Görüşmek üzere.
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
101
hayırlı olsun dostum... kazasız, belasız iyi günlerde kullanırsın inşallah... motorla ilgili bilgileri bizimle paylaşırsan memnun oluruz
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
167
:cat: Ozkansava dostum hayırlı uğurlu olsun. :cat:
:rendeer: Güle güle kullan motorunu...:rendeer:

:queen: Senden bol miktarda resim bekliyorum ona göre....:queen:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
1,578
Özkansava dostum salı oldu aldınmı motoru?
umarım bir terslik çıkmadan almışsındır.
Resimleri sabırsızlıkla bekliyorum ona göre..

Ya kusura bakma ama sinirlerim şu an çok bozuk.Dün, işte faturan geldi hallediyoruz dedi,olmazsa en geç yarın dedi.Bekliyorum hala haber yok.N ekötü şeymiş bu beklemek kardeş.:pr:
 
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
127
Way beeeea benim konu almış başını gitmiş....
Umarım motoru kullananlar ve yeni kullanacaklar memnun kalırlar ve bizleri herdaim bilgilendirirler.
 
Katılım
24 Ağu 2006
Mesajlar
281
selam arkadaslar bu senator ile zat arasında kaldım ancak senator daha ağır basıo
çunku senatorun tasarımı, gerek stili ile dinamik bir görüntü verior... senator daha ağır basıyor. bide benim boyum 1.90cm kilom 72kg bu senator bana tam gelir diye düsünüyorum...:bounce::bounce: yorum&fikir&görüşlerinizi bekliyorum... saygılar..
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
1,578
selam arkadaslar bu senator ile zat arasında kaldım ancak senator daha ağır basıo
çunku senatorun tasarımı, gerek stili ile dinamik bir görüntü verior... senator daha ağır basıyor. bide benim boyum 1.90cm kilom 72kg bu senator bana tam gelir diye düsünüyorum...:bounce::bounce: yorum&fikir&görüşlerinizi bekliyorum... saygılar..


Kardeş kesinlikle tercihin senator olsun.Sevgiler.
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
167
zat ın arka freni kampana
senatör ün disk

senatör daha hafif

zat ın kasislerde yere sürtme sorunu var
senatörde daha öyle bir şikayet duymadım.

zat 3,500
senatör 2,900
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
bende senatör 150 aldım yamaha crıpton 2003 modelimi sattım kalite olarak hemen bir fark hissettim plastikleri ses yapıyor amaaaa sürüşü çok rahat 120 km yaptım henüz 40km /s i gecmeden gezdim çok hoştu kullanan arkadaşların tavsiyelerini beklerim tam olçemedim kac yakıyor bu makine kilometrede ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst