Bisan Bisan Senatör

Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
343
hımmmm...Motoru dengede tutmada zorluk cekebilirsin(Yani ayakların yere iyi basmazsa devrilebilir).Ozellikle iki kişiyken.Agır bi motor cünkü.

Motorun kasası nedeniyle biraz minyon kalırsın üzerinde ama bu onemli degil.(Eger kilonda boyun gibiyse)

Yolu görmede zorluk cekecegini sanmıyorum,çünkü önü gercekten ferah.

Bunların dışında bi zorlugu olmaz ama ayaklarının gercekten yere sıkı basması gerekli.Tek kişiyken belki o kadar zorlanmazsın ama arkada biri varsa eger gercekten zorlanabilirsin.(Benim bacaklarım yere rahat degmesine ragmen bazen zorlanabiliyorum)...bu kadar...

Ama avantajlarıda var:

Coookk rahat...

Hızılanması hiç fena degil tatmin edici yani...Hele bide hahifsen uçar valla :)

Görünümü süper...

Kısacası sürerken keyif alabilecegin bir motor...
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
1
bizde almayı düünüyoruz bundan bir tane ama çin malı diyorsunuz çok ciddiyim birazdan babam gelip almaya gidecez ama çin malları çok kötüdür hemen bozulur çok moralim bozuldu ya adam bize bu yerli dedi çin malı olmadığını söyledi...:silent: :salut: :pale:
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
343
Bunların hepsi aynıdır
Markanın TURK oldugu dogru ama parcaları CIN den ithal ediliyo.
Ya zaten adam gibi kullanırsan hiçbişey olmaz merak etme.Ufak sorunlar cıkarsada (zaten hemen hemen tüm motorlar cıkarır)cok büyütülücek seyler diildir.Biraz becerin olursa üstesinden gelirsin.Evet cin malı ama 2 gün sonrada dokulecek diye bisey demedik canım için rahat olsun .Ama dedigim gibi o da zamanla her motorun yaptıgı gibi sana ufak tefek arızalar cıkaracaktır.

Sana tavsiyem rodaj süresince motora fazla yüklenme.Zaten kullanma klavuzunda yazar rodaj süresinin ne kadar oldugunu.Bakımlarını zamanında yaptırırsan,hırpalamazsan pek bi arıza cıkaracagını sanmıyorum.

HAYIRLI OLSUN
GULEGULE KULLAN:rendeer:
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
101
senator34, hayırlı olsun
potansiyel senator alıcısı olarak motor hakkında merak ettiğim bir şeyler var
deneyimlerini paylaşırsan sevinirim
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
15
maxx75 çok saol yaw walla kafamda hep soru işaretleri vardı bu boy olayı yüzünden yazdıkların için saol galiba en iisi gidip üstüne oturup deneyerek almak olucak çünkü tipi çok hoşuma gidiyo

yani boyu fazla sorun yapmama gerek yok galiba umarım
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
343
Rica ederim.Gidip denersen dediklerim aklına gelir zaten.Ama inceledikten ve rahatlıgı hissettikten sonra zaten vaz gecemeyip alacaksın.Aldıktan sonrada yazmaya devam et merak ederim vallaa:)
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
15
ok saol wallah bu tip almak istiyorum diğer normal scooterlara boyum rahat yetiyo da bunda tereddütlüydüm ama şimdi ii oldu

ok tekrar saol diğer normal scoterlardan istemiyorum zati bu tip istiyorum bu da uygun sanırım
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
167
ONURS3' Alıntı:
ok saol wallah bu tip almak istiyorum diğer normal scooterlara boyum rahat yetiyo da bunda tereddütlüydüm ama şimdi ii oldu

ok tekrar saol diğer normal scoterlardan istemiyorum zati bu tip istiyorum bu da uygun sanırım

Dostum hiç canını sıkma senatör çoğu scooter dan daha alçak yani diğerlerinde sorun yaşamadıysan bunda hiç yaşamazsın. Şimdiden hayırlı uğurlu olsun....
 
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
127
EEEEEEEE senatör kullanan arkadaşlaaaarrrrrrrr............

Ya tamam motor güzel,
Havalar güzel,
gezmek güzel ama bizleride düşünün biraz.

azıcık gezmelerinize mola verinde bize motor hakkında bilgi ve yeni resimler yollayın yafuuuu..

:p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
167
Ula ortada motoru kullanan kimse yok burada.

Senatör bayrağını aldık elimize biz yürütüyoruz senatör topic ini iyimi?
 
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
127
Beyler diğer scooterların yanında nasıl göründüğünü merak eden varsa buyursun:

7814780sn4.jpg



http://www.intoko.com.tr/index.php?...&type=normal&z=&for_sale=&location_id=&photo=
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
101
gt06, herhalde bize "senatorü önce siz alın beğenirseniz biz de alırız" demeye çalışıyorlar
bu arada geçen hafta içinde bisanın anıttepedeki bayi-servisne gittim, hakan ustayla biraz konuştuk senatorden gelen şikayetlerin motorun ağır olmasından geldiğini söyledi ve bu yarış motoru değil konfor için binilir bu motora dedi, aküsü yuasa akü(iyi mi kötü mü bilmiyorum),sele altı bagaj kontaktan açılıyor, sırt yaslamayla arka çanta beraber takılamıyormuş aksi taktirde arka çantanın düşmesi sözkonusu, yedek parça konusunda ise hakan usta direk fabrikayla iletişim sağladığını ve fabrikadan parçayı neden,niye istiyorsun gibi gereksiz sorular sormadığını bu da parçanın çabuk gelmesini sağladığını söyledi, eğer motora bir scooter gibi muamele edersen bir sorun çıkarmayacağını söyledi
fiyat konusuna gelince yeni fiyat 3445 ytl dedi (geliş fiyatı, vergileri, bayi karını bana tek tek gösterdi) ama diğer bayiler kaça verir bilmem dedi.
hakan ustanın yaklaşımı iyiydi unutmadan hakan usta sym,kastino ve pejo nun da yetkili servisi
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
167
Şahin23 Aga o zaman 2,750 ye aydınlıkevler yada 2,800 e yıbadan alabilirsek bir an evvel elimizi çabuk tutup aleti kapmanın zamanıdır desene....

Sen ne durumdasın?
Ben ehliyet sınavından sonra alma planları içindeydim ama şimdi senin verdiğin bu yeni fiyat yüzünden yusuf ve üçbuçuk birden yanımda bitiverdi.
:queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
101
bana sorarsan benim tercihim aydınlıktaki bayii çünkü adamın yaklaşımı iyi fiyatta da yardımcı olur yiba ise bana biraz ters geliyor adamlar dışrıya sadece bir tane senator koymuşlar o da taa dip tarafa üstü tozdan gözükmüyor bir de daha önce ordaki alışverişlerde pek karlı çıkmadım... bayi olarak aydınlık servis olarak anıttepe hakan usta derim..
benim durum şu askerden yeni geldim senatorle beraber regal raptor passion 150 yi de takip ediyorum o yüzden tam karar veremiyorum
herhalde biraz daha beklerim, çünkü ben motoru yaz kış(yerde kar olmadığı sürece) binmek için alacağım.. gel gör ki forumda ne senatorü kullanana rastladım ne passion 150 yi... geçen ykm nin önünde gördüm sahibi yoktu başında, passion ı kullanan biriyle konuştum 3 ay biniyorum şikayetim yok dedi
hangimiz alacaksa almadan hemen önce forumda yazalım haberimiz olsun birbirimizden... koskoca koğuş bize kaldı

bana sorarsan benim tercihim aydınlıktaki bayii çünkü adamın yaklaşımı iyi fiyatta da yardımcı olur yiba ise bana biraz ters geliyor adamlar dışrıya sadece bir tane senator koymuşlar o da taa dip tarafa üstü tozdan gözükmüyor bir de daha önce ordaki alışverişlerde pek karlı çıkmadım... bayi olarak aydınlık servis olarak anıttepe hakan usta derim..
benim durum şu askerden yeni geldim senatorle beraber regal raptor passion 150 yi de takip ediyorum o yüzden tam karar veremiyorum
herhalde biraz daha beklerim, çünkü ben motoru yaz kış(yerde kar olmadığı sürece) binmek için alacağım.. gel gör ki forumda ne senatorü kullanana rastladım ne passion 150 yi... geçen ykm nin önünde gördüm sahibi yoktu başında, passion ı kullanan biriyle konuştum 3 ay biniyorum şikayetim yok dedi
hangimiz alacaksa almadan hemen önce forumda yazalım haberimiz olsun birbirimizden... koskoca koğuş bize kaldı
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
5
bu motorsikletinde motor kısmı diger çin malı 150 lik scooterlerle aynı o yüzden performans farkı olmamalı
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
valla ne olursa olsun motor çok sattı özellikle kırsalda falan değil büyük şehirlerde hatta zengin semtlerinde bile bol bol var bu senatörden öyle pizzacı motoru falanda değil bayanlar biniyor erkeler biniyor buda bu motorun güzel bir tabakayı yakaladığını gösteriyor bence motoru aynı olsada görüntüsü duruşu gidişi kaliteli duruyor ağır duruyor buda bu motora bir artı katıyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst