Bisan Bisan Senatör

Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
167
Serkan mot.' Alıntı:
bu motorsikletinde motor kısmı diger çin malı 150 lik scooterlerle aynı o yüzden performans farkı olmamalı

Dostum haklısın diğer 150cc çinlilerle aynı motor lakin tek sorun kasanın 150 kilo olması. Yani tek benzer modeli zat150 ondada millet çok yakmasından şikayet ediyor. Yani ağırlık konusu cidden kafaya takılıyor onun dışında evet görüntü çok güzel. Kasa eski model yamaha nede olsa. olacak o kadar güzellik değilmi?
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
32
selam beyler..bizim burdaki motorlarda sürücünün arkasında bel desteği bulunmuyo..resimdeki motordaki gibi değil yani..hiç dikkat eden oldu mu aranızda?
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
167
scoozy' Alıntı:
selam beyler..bizim burdaki motorlarda sürücünün arkasında bel desteği bulunmuyo..resimdeki motordaki gibi değil yani..hiç dikkat eden oldu mu aranızda?


Evet dostum haklısın malesef yok o destek kısmı. :salut: :salut:
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
şimdi tam da ben onu diicektim, sürücü bel desteği resimde var ama satılan motorlarda yok.
hoş bir tutum olmamış bence
milleti kandırmak gibi oluyor böyle...
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
167
Şahin23 dostum nerelerdesin?

Aldınmı motoru?
Yoksun uzun zamandır.

Beyler senatöre zam geldimi bilgisi olan varmı?
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
19
bugün metro ya telefon ettim 150cc lik mirage scooter ları sormak için.konuştuğum eleman mirage nin kalmadığını ve gelmeyeceğini söyledi.ve ellerinde bisan senator oldugunu söyledi.aynen mirage de olduğu gibi senator de de 20 ay vadesiz kredi kartı ile satış yapıyorlarmış.fiyatını sorduğumda plaka ruhsat dahil 2.400 ytl dedi.bisan ın sitesine girdim baktım fiyatı 2.950 olarak gördüm.bence almayı düşünenler bu fırsatı kaçırmasın.
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
101
gt06 burdayım... istanbula git gel yapmaktan kafam döndü (istanbuldan bir saat önce geldim) geçen yibaya gittim senatore 2850 dediler, mondial bayisine gittim zat150 nin fiyatını sordum bir iki hafta içinde bankalarla yeni kredi anlaşmaları yapacaklarmış 6 ayda ödeyeceğini 1 yılda ödeyeceksin dedi..bu arada mondial motorların sadece direksiyon ve ön tekeri demonte geliyormuş gerisi çinde montajlı geliyormuş... regal raptor passion 150 ye doğru kayıyorum yavaş yavaş çünkü hiç bisan görmüyorum ortalıkta
 
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
127
cannibalferox' Alıntı:
bugün metro ya telefon ettim 150cc lik mirage scooter ları sormak için.konuştuğum eleman mirage nin kalmadığını ve gelmeyeceğini söyledi.ve ellerinde bisan senator oldugunu söyledi.aynen mirage de olduğu gibi senator de de 20 ay vadesiz kredi kartı ile satış yapıyorlarmış.fiyatını sorduğumda plaka ruhsat dahil 2.400 ytl dedi.bisan ın sitesine girdim baktım fiyatı 2.950 olarak gördüm.bence almayı düşünenler bu fırsatı kaçırmasın.

dostum eğer bu dediğin doğruysa dile benden ne dilersen...

Şu anki metropost 3 ağustosta bitiyor yenisinde umarım bisan senatör yer alır.
söylediğin gibi mirage ın 50 ve 125 cc modelleri var.
işte metropost linki:
http://www.metrogrosmarket.com.tr/metropost/x210.htm
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
motoru gördüm üzerine oturdum hatta azıcık kullandım bizim grupta bir abide war yanlız malzeme dandiik hemen koltuğun olduğu yerde bir bölme wawr galiba benzin için orası tam kapanmıyor aslında herşey tamam ama bir sorun war ayrıca ön torpido kapağı da aynı şekilde bu iki şey mide bulandırıcı alırken bunlara bakmanıza tavsiye ederim bana gayet atak geldi motoru yaklaşık gezide 100-150 km yol yaptı belki daha fazla virajlı karaburun yollarında cok süperdi yaa.... 2 kişi 80 km ye kadar cıktı(bizim o sıra kullandığımız motor suzuki gs 500) biz 80 gördük bilmiyorum km saati doğrumu :silent: sormayı unuttum bence genel olarak güzel motor hiç olmazsa bir heybeti ağırlığı war...
 
Katılım
4 Şub 2006
Mesajlar
12
Arkadaşım merhaba
Ben kesinlikle fikirlerine yönelik yazmıyorum bunu,fakat neden daha bilinmiş ve kalitesi kanıtlanmış bir marka düşünmüyorsun(ikinci el,yüksek model).
Herhangi bir marka olabilir.Ne alırsan al hakkında hayırlı olsun.
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
167
sahin23' Alıntı:
gt06 burdayım... istanbula git gel yapmaktan kafam döndü (istanbuldan bir saat önce geldim) geçen yibaya gittim senatore 2850 dediler, mondial bayisine gittim zat150 nin fiyatını sordum bir iki hafta içinde bankalarla yeni kredi anlaşmaları yapacaklarmış 6 ayda ödeyeceğini 1 yılda ödeyeceksin dedi..bu arada mondial motorların sadece direksiyon ve ön tekeri demonte geliyormuş gerisi çinde montajlı geliyormuş... regal raptor passion 150 ye doğru kayıyorum yavaş yavaş çünkü hiç bisan görmüyorum ortalıkta

Buralarda olmana sevindim.
Hayırdır? İstanbula niye gidiyorsun? iş içinmi?
Benim konuştuğum tüm firmalar aynısını söyledi yani onlarda sadece ön kısım ayrı geliyor dediler.
Niye özellikle passion 150 ye takıldın aynı kasa diğer markalarda daha uygun fiyata var?
Benim senatöre yönelme sebebim fazla gözükmemesiydi zaten.

neyse umarım gönlüne göre bir motor alırsın ve tabi bende :cherry:
Şu Ankara sokaklarını biraz eskitiriz beraberce:queen: :queen: :queen:



zarganax' Alıntı:
Arkadaşım merhaba
Ben kesinlikle fikirlerine yönelik yazmıyorum bunu,fakat neden daha bilinmiş ve kalitesi kanıtlanmış bir marka düşünmüyorsun(ikinci el,yüksek model).
Herhangi bir marka olabilir.Ne alırsan al hakkında hayırlı olsun.

Kendi adıma cevaplayayım:

Bisan markası benim için yeterince tanınmış bir marka,
Acemilik motorumuz olacağı için yüksek model almak pek mantıklı gelmiyor,
fiyat olarak eğer cannibalferox dostumuz yanılmıyorsa metroda 120ytl*24 ay=2,400 ytl bence çok uygun bu ödeme koşuluyla daha iyisini alabileceğimi sanmıyorum.
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
101
gt06' Alıntı:
Niye özellikle passion 150 ye takıldın aynı kasa diğer markalarda daha uygun fiyata var?
konuştuğum bir bayi çinde kalite kalite motor üretildiğini söyledi.. passion ın aynı kasalı motorların 1. kalitesi olduğunu söyledi bunun dışında regalin yıldızdaki servisi bildiğim bir yer sorun yaşamayacağımı düşünüyorum
son olarak bu motoru kullanan bir arkadaşım çok memnun olduğunu söyledi...

inşallah caddeleri de eskitiriz:p
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
167
cannibalferox' Alıntı:
bugün metro ya telefon ettim 150cc lik mirage scooter ları sormak için.konuştuğum eleman mirage nin kalmadığını ve gelmeyeceğini söyledi.ve ellerinde bisan senator oldugunu söyledi.aynen mirage de olduğu gibi senator de de 20 ay vadesiz kredi kartı ile satış yapıyorlarmış.fiyatını sorduğumda plaka ruhsat dahil 2.400 ytl dedi.bisan ın sitesine girdim baktım fiyatı 2.950 olarak gördüm.bence almayı düşünenler bu fırsatı kaçırmasın.

Ben metroya gittim ve sordum malesef 150cc motor gelmeyecek dediler.
Keşke söylediğin doğru olsaydı bir an cidden sevinmiştim.

Şahin23 dostum cidden bayi çok önemli eğer dediğin gibiyse umarın en kısa zamanda alırsın motoru.
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
167
Alooooooooooo millet nerelerdesiniz yafuuuu....
Şahin23 dostum ne yaptın haber ver aldınmı motorunu?
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
101
almadım kardeş beklemedeyim... bu aralar iş başvuruları yapıyorum, ankara dışına gitme ihtimali var onun belli olmasını bekliyorum... ama çin'e de gitsem alacağım motoru:)

sen ne yaptın karar verdin mi hangi marka alacağına
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
167
almadım kardeş beklemedeyim... bu aralar iş başvuruları yapıyorum, ankara dışına gitme ihtimali var onun belli olmasını bekliyorum... ama çin'e de gitsem alacağım motoru:)

sen ne yaptın karar verdin mi hangi marka alacağına

Bende de durum aynı.

Öncelikle iş olayını çözmem lazım.
İşe girsem anında gidip alacağım ama malesef şu ana kadar bir gelişme yok.
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
101
motomax tan sonra diğer firmalar da fiyat değişikliğine ya da kampanya yoluna gider inşallah... hem sezon bitiyor hem de dolar düştü bakalım ...
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
167
motomax tan sonra diğer firmalar da fiyat değişikliğine ya da kampanya yoluna gider inşallah... hem sezon bitiyor hem de dolar düştü bakalım ...

Evet doğru mondial bayisi odabaşı peşin fiyatına 13 taksit yapıyor,
Yıbada yüce ticaret 200*15 3000 ytl ye bisan senatörü ruhsat+plaka+ötv+kdv+kask+kilit anahtar teslim veriyor.

Dediğin gibi durum biraz daha güzelleşecek gibi.

Hadi hayırlısı bakalım.
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
101
iş olayı halolsun haberleşiriz olmazsa beraber gideriz almaya belki biraz daha kolaylık gösterirler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst