hocalarım, direksiyonumun iki yanındaki topuzlarından soldaki düştü. nereden bulabilirim acaba fikriniz varmı ???
Merhaba arkadaşlar. Bu motordan aldım fakat hem fazla km oluşu hem de tahminimce bir kere bile bakımına götürülmemiş oluşu motoru iyice yıpratmış ve bir sürü problem çıkartıyor, problemleri söylemeyeceğim ki motorunuzdan soğumayın :queen:. Tabi ilk motorum olduğu için hem heyecanlı, hem sabırsız hem de motordan gram anlamıyor oluşumun bu motoru almamdaki etkisi büyük. Herşeye rağmen motorumu seviyorum. Bayadır aklımda sormak istediğim bir şey var, masrafı ne kadar olursa olsun, değiştirmem gereken parçalar olup olmaması önemli değil, bunlar göze alındığında bu motora ayak marş sistemi takılabilir mi? Takılabilse bile her ustanın yapabileceği bir şey midir? Zira Edirne'deyim ve çok fazla imkanım yok. Bir de gereken parçaları bulabilir miyim? Herhangi bir fikriniz var mı? Şimdiden teşekkürler.
arkadaşlar yarın Ankaradan Isparta'ya gideceğim motorumla. sabah 4:30 gibi çıkabilirsem öğlene varabilirim inşallah diyorum. :flower:
bence motorun orjinalliğini bozulmamalı. zaten götürdüğün bütün ustalar bu tür oynamalara yanaşmayacaktır. yanaşsa bile maliyet açısından tuzlu olacaktır. zira motora bunun gibi değişiklikler çok ustalık gerektirir.
zannedersem sizin motorun ilk çalıştırılmasında bir sorun var. yoksa motorun ilk çalıştırma ve marş sistemi yazın çok iyi çalışmaktadır. eğer böyle ilk çalıştırmada bir sorun var ise motorun ateşleme sisteminin gözden geçirilmesi daha mantıklı geliyor. bu şekilde (parayı da sorun etmediğinize göre) ateşleme sisteminin iyi ve güvenilir bir ustanın direktiflerine göre yavaş yavaş yenilenmesi motorun ömrü açısından daha iyidir.
saygılar.
Motorun hiç sıkıntısı yok.Vites geçişleri biraz sert ve boşa almak zor olabiliyor.Bujileri sudan korursan hiç bir sorun yaşamazsın.Sıkıntı dersen piyasası pek yok.Para olarak daha fazlasını hak eden bir motor.Uzun süre binebilirsin ama satarken kar amacı güdülecek motor değildir.Parça dersen birkaç sitede parçaları satılıyor.titreşim çok hafif olmak kaydıyla son süratlerde oluyor.100 110 km hızlarla güle oynaya seyahat edersiniz.Rampa çıkarken skygo denk gelirse korna çalıp yanından geçer gidersiniz.140 kg ağırlığıyla her deliğe girer çıkar.Kalçayla çok kolay yönlendirilebilir.Ön tekerin inceliği kıvraklığının en büyük artısıdır.Bana göre tek eksisi yandan esen rüzgardan çok etkileniyor.(30km ve üstü rüzgarda)selam abiler arkadaşlar ben aranıza yeni katıldım daha önce hep çelik jant motosiklet kullandım keeway skygo v.b şu an bu roadstar ı çok beğenmiş durumdayım izmirde 1700 km de 2010 trafik çıkışlı 2007 model bitane buldum çok temiz sizden ricam binen kullananlar bu makinayı aldıktan sonra orasını burasını ayarlamak gerekirmi yada tel battı lastik gitti gibi sıkıntıları varmıdır ben skygo 250-4 ile çok uzun yollar yaptım tık demedi şişmedi açıkça beni yolda hiç bırakmadı satma sebebim ise titreşim beni bitirdi yarım saatten fazla sürekli süremiyordum bu makina hakkında bilmem gereken sıkıntı vs var ise sizden bilgilerinizi rica ederim alınır ve uzun süre binilebilirmi teşekkürler ....