Bisan Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
415
Arkadaşlar abiler ve kardeşlerim 01-02-2006 tarihinde yazılarak kimileri için bir sevda masalı başlamış kimisi için sorun olmuş ama ben genede şansımı deneyip bir bisan roadstar alıp sağde bir şekilde kişiselleştirip tarzımı bulmak istiyorum

Kanuni deer 152 kullanıyorum şuanda onu satıcam birikmişimde var ve ilk vitesli mmotorsikletim olucak.

Sizler nedersiniz son söz olarak.?
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
56
Arkadaşlar abiler ve kardeşlerim 01-02-2006 tarihinde yazılarak kimileri için bir sevda masalı başlamış kimisi için sorun olmuş ama ben genede şansımı deneyip bir bisan roadstar alıp sağde bir şekilde kişiselleştirip tarzımı bulmak istiyorum

Kanuni deer 152 kullanıyorum şuanda onu satıcam birikmişimde var ve ilk vitesli mmotorsikletim olucak.

Sizler nedersiniz son söz olarak.?

bence makul fiyata en akıllıca yapılabilecek bi seçim olur,nette sıfırını adamlar 3000tl'ye veriyorlar bence en iyisini yaparsın :cat:
ayrıca bak benim arkadaşımda sırf benim motor yüzünden arabasını satıyor ve oda roodstar alıyor hatta motoru bobber yaptırcak,burda anlaştı motorla birlikte fiyat 5000 dediler ve çok şaheser şeyler yapıyor adam tavsiye ederim :cat:
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
67
dostum kesinlikle susturucuları çıkart egsozda iki tane bırak kalsın süper ses çıkıyor çok tok,ben yaptırdım tekrardan motora aşık oldum herkes bi dönüp bakıyor ama küfür etmek için değil eminim öyle diğerleri gibi çok tis kötü bi sesi yok :cat:

Kardeş şunun hareketli ve sabit görüntüsünü göndersene bakalım bi ....:bounce:
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
415
bence makul fiyata en akıllıca yapılabilecek bi seçim olur,nette sıfırını adamlar 3000tl'ye veriyorlar bence en iyisini yaparsın :cat:
ayrıca bak benim arkadaşımda sırf benim motor yüzünden arabasını satıyor ve oda roodstar alıyor hatta motoru bobber yaptırcak,burda anlaştı motorla birlikte fiyat 5000 dediler ve çok şaheser şeyler yapıyor adam tavsiye ederim :cat:

Zaten bende bobber tarzı sağde bir softtail düşünüyorum. Elimden biraz iş gelir bu yüzden mümkün olduğuncada yapılacak bütün işlemleri kendim yapmak istiyorum kendi emeğimin ve sabrımın neticesinde çıkıcak olan bir motor herkezin istediği gibi bir motor.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
56
Zaten bende bobber tarzı sağde bir softtail düşünüyorum. Elimden biraz iş gelir bu yüzden mümkün olduğuncada yapılacak bütün işlemleri kendim yapmak istiyorum kendi emeğimin ve sabrımın neticesinde çıkıcak olan bir motor herkezin istediği gibi bir motor.

evet en iyisi kendin yapman zevklerini tamamen yansıtma imkanı bulursun,ama diğer türlü ustaların bi tarzı var onun dışına parayı basmayınca zor çıkıyorlar :)
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
415
Ustalara hiç güvenmiyorum ne insanlıkları ne esnaflıkları ne zanaatkarlıklarızaten bir kaç kere gittim tamirciye motoru aldı eve geldim tekrar söktüp toplamak zorunda kaldım bu yüzden parçaalarıımı internetten sipariş edip montajı kendim yapıcam kesme işleri filan oluncada parçayı ustaya götürüp başında beklicem.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:11 ----------

Tabi bu saydıklarımın dışındaki kişileri tenzi ederim.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
56
Ustalara hiç güvenmiyorum ne insanlıkları ne esnaflıkları ne zanaatkarlıklarızaten bir kaç kere gittim tamirciye motoru aldı eve geldim tekrar söktüp toplamak zorunda kaldım bu yüzden parçaalarıımı internetten sipariş edip montajı kendim yapıcam kesme işleri filan oluncada parçayı ustaya götürüp başında beklicem.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:11 ----------

Tabi bu saydıklarımın dışındaki kişileri tenzi ederim.

ben pek tamirden anlamam ama söküp takabileceğim alet çantası filan olsa bende deniycem ama yok işte bi ara adam akıllı alet edevat alıcam,burda danışa danışada yaparım inşallah :) en çokda şu debriyaj balatasını kendim değiştirmeyi çok isterdim işcilik ücretleri 50tller den başlıyor ::angry2::
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Ustalara hiç güvenmiyorum ne insanlıkları ne esnaflıkları ne zanaatkarlıklarızaten bir kaç kere gittim tamirciye motoru aldı eve geldim tekrar söktüp toplamak zorunda kaldım bu yüzden parçaalarıımı internetten sipariş edip montajı kendim yapıcam kesme işleri filan oluncada parçayı ustaya götürüp başında beklicem.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:11 ----------

Tabi bu saydıklarımın dışındaki kişileri tenzi ederim.

Sahibinden.com da bana takas teklifi yapan kişi sen misin yoksam :)
 
Katılım
11 Nis 2011
Mesajlar
63
selam arkadaşlar. artık motor almaya kararımı verdim. yaş 38 ama olsun. henüz geç kalmış sayılmam diye düşünüyorum. hayalim chopper modellerdi herzaman. Bisan Roadstar250 almak niyetindeyim.

offshoot
arkadaş, Denizli ye gelsem veya (büyük ihtimal gelemeyebilirim) motoru Ankara ya nasıl getirebiliriz?
ehliyetim bile yok. bu hafta içinde motor ehliyetine yazılıyorum. yani ben getiremem.

veya şöylede olabilir arkadaşlar. Ankarada sıfır ya da sıfıra yakın şöyle 500-2000 km arası Roadstar250 satıcısı bileniniz varsa bilgilendirmenizi dilerim.

bana yardımcı olursanız sevinirim. saygılar.
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
415
Sahibinden.com da bana takas teklifi yapan kişi sen misin yoksam :)

Evet benim. Abi neden cevvap yazmadın.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:13 ----------

ben pek tamirden anlamam ama söküp takabileceğim alet çantası filan olsa bende deniycem ama yok işte bi ara adam akıllı alet edevat alıcam,burda danışa danışada yaparım inşallah :) en çokda şu debriyaj balatasını kendim değiştirmeyi çok isterdim işcilik ücretleri 50tller den başlıyor ::angry2::

Bence denemelisin bende hem işim gereği bir elektrikçi çantası var birde merak var anahtar takımları filanda almıştım lazım olur diye hiç lazım olmadı motor alana kadar. Hiç bir şey olmasın kaliteli bir ingiliz anahtarı bile çok işe yarar başlangıç için alınabilcek en iyi alet "Allah icat edenden razı olsun"
 
Katılım
11 Nis 2011
Mesajlar
63
bence makul fiyata en akıllıca yapılabilecek bi seçim olur,nette sıfırını adamlar 3000tl'ye veriyorlar bence en iyisini yaparsın :cat:
ayrıca bak benim arkadaşımda sırf benim motor yüzünden arabasını satıyor ve oda roodstar alıyor hatta motoru bobber yaptırcak,burda anlaştı motorla birlikte fiyat 5000 dediler ve çok şaheser şeyler yapıyor adam tavsiye ederim :cat:

slm.
"nette sıfırını adamlar 3000tl'ye veriyorlar" demişsiniz.
link veya firma-isim verebilir misiniz? ben bulamadım...

saygılar.
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
262
bu makinanın sıfırı artık ledow olarak satılıyor lifan olarak üretimide yok şimdilik.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
56
slm.
"nette sıfırını adamlar 3000tl'ye veriyorlar" demişsiniz.
link veya firma-isim verebilir misiniz? ben bulamadım...

saygılar.

dostum ben arada canım sıkıldıkca piyasa yoklaması yapıyorum sahibindende bulmuştum bu hafta bakmıştım şimdi baktım ilan kalkmış büyük ihtimalle satılmış,bana kalırsa sende arada forma uğradıkca orayada bak :wiinkk:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:06 ----------

[/COLOR]

Bence denemelisin bende hem işim gereği bir elektrikçi çantası var birde merak var anahtar takımları filanda almıştım lazım olur diye hiç lazım olmadı motor alana kadar. Hiç bir şey olmasın kaliteli bir ingiliz anahtarı bile çok işe yarar başlangıç için alınabilcek en iyi alet "Allah icat edenden razı olsun"[/QUOTE]

:) ingiliz anahtarı allahtan var ama daha çeşitli şeyler gerekiyor araya bereye adamlar bürsürü vida koymuş egsozu bile sökmek bi dert adamlar sökmeye 15 dedi de 10a anca ikna etmiştim
 
Katılım
10 Eki 2010
Mesajlar
44
Arkadaşlar bende var 350 km olmadı bile sıfır ayarında, çoluk çocuktan fırsat bulup binemiyorum kredi kartına 12 taksite bile verebilirim. Kapalı garajımda üzerinde brandası duruyor. Aküsü ve bujileri sıfır, orjinalleride var. Deposu bile ağzına kadar dolu bir heves almıştım. Yedek anahtarları ıvırı zırıvı herşeyi var.

Ararsanız detayları konuşuruz. 0 532 624 1918 Hüsamettin HEKİMOĞLU
(Ledow değil, orjinal Bisan Roadstar)
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
415
dostum ben arada canım sıkıldıkca piyasa yoklaması yapıyorum sahibindende bulmuştum bu hafta bakmıştım şimdi baktım ilan kalkmış büyük ihtimalle satılmış,bana kalırsa sende arada forma uğradıkca orayada bak :wiinkk:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:06 ----------

[/COLOR]

Bence denemelisin bende hem işim gereği bir elektrikçi çantası var birde merak var anahtar takımları filanda almıştım lazım olur diye hiç lazım olmadı motor alana kadar. Hiç bir şey olmasın kaliteli bir ingiliz anahtarı bile çok işe yarar başlangıç için alınabilcek en iyi alet "Allah icat edenden razı olsun"

:) ingiliz anahtarı allahtan var ama daha çeşitli şeyler gerekiyor araya bereye adamlar bürsürü vida koymuş egsozu bile sökmek bi dert adamlar sökmeye 15 dedi de 10a anca ikna etmiştim[/QUOTE]

İllaki alet edevat gerekli ben ingiliz anahtarını örnek vermiştim iyi bir anahtar takımı alana kadar iyi bir anahtar takımıda 100-150 liradan başlar büyük paralaraa kadar gider. Ben bir ilçede yaşıyorum burdada sayılı tamirci var o yüzden adamlar benim malımma saygı göstermiyorlar egsoz borusu çok paslıydı baktım iki civata tutuyoringiliz anahtarıyla:wiinkk: söktüm matkabın ucuna tel fırça taktım temizledim yerine taktım tekrar. Bazı şeyleri kendimizin söküp takmasından yanayım bölelikle bazı şeylerin nekadar kolay olduğunu görüyoruz ve kendine güvenimz artar.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
56
:) ingiliz anahtarı allahtan var ama daha çeşitli şeyler gerekiyor araya bereye adamlar bürsürü vida koymuş egsozu bile sökmek bi dert adamlar sökmeye 15 dedi de 10a anca ikna etmiştim

İllaki alet edevat gerekli ben ingiliz anahtarını örnek vermiştim iyi bir anahtar takımı alana kadar iyi bir anahtar takımıda 100-150 liradan başlar büyük paralaraa kadar gider. Ben bir ilçede yaşıyorum burdada sayılı tamirci var o yüzden adamlar benim malımma saygı göstermiyorlar egsoz borusu çok paslıydı baktım iki civata tutuyoringiliz anahtarıyla:wiinkk: söktüm matkabın ucuna tel fırça taktım temizledim yerine taktım tekrar. Bazı şeyleri kendimizin söküp takmasından yanayım bölelikle bazı şeylerin nekadar kolay olduğunu görüyoruz ve kendine güvenimz artar.[/QUOTE]

haklısın 100 liraz filan rahatt gözden çıkarmak gerekiyor değilse diğerleri hemen aşınıyor değilse azda olsa var ama hep çin işi olduğundan anca küçük işleri ev işlerini filan görüyor:) ama artık bende elimden geldiğince bazı işleri kendim halletmeye çalışıcam :cat:
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
415
Arkadaşlar bende var 350 km olmadı bile sıfır ayarında, çoluk çocuktan fırsat bulup binemiyorum kredi kartına 12 taksite bile verebilirim. Kapalı garajımda üzerinde brandası duruyor. Aküsü ve bujileri sıfır, orjinalleride var. Deposu bile ağzına kadar dolu bir heves almıştım. Yedek anahtarları ıvırı zırıvı herşeyi var.

Ararsanız detayları konuşuruz. 0 532 624 1918 Hüsamettin HEKİMOĞLU
(Ledow değil, orjinal Bisan Roadstar)

Hocam özelden görüşelim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:16 ----------

yazacaktım ama o esnada başka bişey girdi araya unuttum işte.

Abi en yakın zamanda cevabını bekliyorum :)
 
Katılım
10 Eki 2010
Mesajlar
44
Arkadaşlar bende var 350 km olmadı bile sıfır ayarında, çoluk çocuktan fırsat bulup binemiyorum kredi kartına 12 taksite bile verebilirim. Kapalı garajımda üzerinde brandası duruyor. Aküsü ve bujileri sıfır, orjinalleride var. Deposu bile ağzına kadar dolu bir heves almıştım. Yedek anahtarları ıvırı zırıvı herşeyi var.

Ararsanız detayları konuşuruz. 0 532 624 1918 Hüsamettin HEKİMOĞLU
(Ledow değil, orjinal Bisan Roadstar)


msn : [email protected]
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst