Bisan Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
Borelli ledow cmx250a modeli
Keeway super shadow modeli
Hero 250cc modeli
Monero cmx 250a

Bu motorlar roadstar ile aynı modeldir parça sıkıntısı çekenler alternatif olarak bu motorların parçalarınıda kullanabilirler..
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Borelli ledow cmx250a modeli
Keeway super shadow modeli
Hero 250cc modeli
Monero cmx 250a

Bu motorlar roadstar ile aynı modeldir parça sıkıntısı çekenler alternatif olarak bu motorların parçalarınıda kullanabilirler..

Bu motorların bazı parçaları uymuyor; sırasıyla karşılaştıklarımı yazayım;

ledow un deposu daha yayvan; bisandan farklı

kontak iki fişli, Bisandan 4 sanırım park için de bir modu var;

gidon kilidi farklı;

arka jant göbekleri farklı; Bisan da yamaha'da olduğu gibi kaplin lastikli sistem var. Keeway hariç diğerlerinde saplamalı sitem bulunmakta.

monero'nun mesnet de tam manasıyla uyuşmamakta.

Benim gördüklerim bunlar. Fakat mekanik olarak bildiğim kadarıyla pek bir fark yok.


Sağlıcakla.
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
415
ARBETUS

Abi cepten aradım kapalı iş telefonundanda ulaşamadım sana hala cevap bekliyorum olumlu veya olumsuz bir cevp yeterli bana.
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
ARBETUS

Abi cepten aradım kapalı iş telefonundanda ulaşamadım sana hala cevap bekliyorum olumlu veya olumsuz bir cevp yeterli bana.

Dostum eğitimdeyim. Ondan telim kapalı. Cevap oalyına gelince birisiyle prensipte anlaştım ama eğitim dolayısıyla bana ulaşamadı büyük ihtimalle bu akşam aricam onu. ondan sonra cevap verebilirim sana.
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
262
slm arkadaşlar ben istanbul eyüp teyim internet kullanmadığım için siteyi ve formu fazla takip edemiyordum artık elimin altında internet var ve fırsat buldukça takip etmeye çalışıcam bende lf 250 kullanıcısıyım makina 2500 km de benim küçük bir sıkıntım var agzozdan tuhaf bir zırıltı sesi geliyo anladıgım kadarı ile alt egzozdan geliyo ses ve iki metalin birbirine vurma sesi gibi bişey hafta sonu ustaya getiricem fakat başına gelen ve ya ne oldugunu bilen varsa bana önbilgi verirse sevinirim.
 
Katılım
23 May 2008
Mesajlar
189
slm arkadaşlar ben istanbul eyüp teyim internet kullanmadığım için siteyi ve formu fazla takip edemiyordum artık elimin altında internet var ve fırsat buldukça takip etmeye çalışıcam bende lf 250 kullanıcısıyım makina 2500 km de benim küçük bir sıkıntım var agzozdan tuhaf bir zırıltı sesi geliyo anladıgım kadarı ile alt egzozdan geliyo ses ve iki metalin birbirine vurma sesi gibi bişey hafta sonu ustaya getiricem fakat başına gelen ve ya ne oldugunu bilen varsa bana önbilgi verirse sevinirim.

kardeş o pul şıngırtısı gibi ses bi ara bendede vardı servise gittim, usta bu egsozlar içiçe iki borudan oluşur onlar birbirine değiyor,en dış orta alt taraftan bi vida atalım geçer dedi. ve geçti. hem ucuz hem kesin çözüm oldu...
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
262
kardeş o pul şıngırtısı gibi ses bi ara bendede vardı servise gittim, usta bu egsozlar içiçe iki borudan oluşur onlar birbirine değiyor,en dış orta alt taraftan bi vida atalım geçer dedi. ve geçti. hem ucuz hem kesin çözüm oldu...

sanki motor çalışırken egzozun içinde bişey şıngırdıyo egzozun birbirine geçme oldugu belli dediğin doğru olabilir, benim kafamdada birkaç sebep var bakalım neçıkacak.:pale:
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
56
sanki motor çalışırken egzozun içinde bişey şıngırdıyo egzozun birbirine geçme oldugu belli dediğin doğru olabilir, benim kafamdada birkaç sebep var bakalım neçıkacak.:pale:

aynı sorun bende de vardı ya kaynak yaptırcan yada denildiği gibi vida attırıcan,ben susturucu iptal etme vs hepsine 25 vermiştim,diğer bütün egsozcular 50 dediler sende yokla bi piyasayı onda göre davran ;)
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
415
Dostum eğitimdeyim. Ondan telim kapalı. Cevap oalyına gelince birisiyle prensipte anlaştım ama eğitim dolayısıyla bana ulaşamadı büyük ihtimalle bu akşam aricam onu. ondan sonra cevap verebilirim sana.

Hayırlısı olsun ozaman abi peki bu roadstar`a muadil titreşimi olmayan ne var bütün sayfaları okudum birde ölü çok büyük arızalar sorunlarla karşılaşılmamış çinli olabilir ama kardeşlerine nazaran daha iyi sanırım jinlun ve keeway bakıyordum aslında ama sonradan bu başlığı okuyunda bisana döndüm hayırlısı olsun bakalım araştırmalara devam sizinde önerilerinizi beklerim.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
Hayırlısı olsun ozaman abi peki bu roadstar`a muadil titreşimi olmayan ne var bütün sayfaları okudum birde ölü çok büyük arızalar sorunlarla karşılaşılmamış çinli olabilir ama kardeşlerine nazaran daha iyi sanırım jinlun ve keeway bakıyordum aslında ama sonradan bu başlığı okuyunda bisana döndüm hayırlısı olsun bakalım araştırmalara devam sizinde önerilerinizi beklerim.


hepsini kullanadım ve bir kaçınada sahip oldum regal jinlun roadstar mct250 bana sorarsan içlerinde gerek kalite gerek motor gerek vibrasyon gerek yakıt ekonomisi açısından en iyisi roadstardır 250cc v motoru yeter artar bile

bende tekrar ya 250 lik maxi yada choppera geri dönücem benim için yakıt ekonomisi önemli illa yüksek hacimli olucak diye gidipde 600 lük bir motorla 30-40 km geziceğime ufak hacimli 250 lik motorla 200-300 km gezerim.. benzin yakında 5 tl yi bulucak az kaldı.. o yüzden ben sırf bu yüzden bile pek çok yüksek hacimli motor kullanıcılarının akıllanıp kendilerine gelip biz ne yapıyoruz görüntünden başka deyip roadstar tarzı motorlara geçiceğini düşünüyorum.. talep artıcakdır..
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
415
Bencede gereksiz yüksek cc 250 ideal bence tıntın gidersin etrafı izleye izleye gazladınmıda gider ben birazda kişiselleştirincede daha keyfi sürüşler yapıcam ama bir motor bulmam lazım önce, bisan ve lifan bunlar aynı motorlarmıdır acaba titreşim yakıt tüketimi vs vs gibi?
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
250 lik makinalarıda küçümsememek lazım bu gün 250 lik makinalar 200km gibi hızları çok rahat görüyor.. zaten yeni nesil 250 lik motorlar eski nesil 600 lük motorların beygirine eşdeğer güç üretiyorlar.. roadstarında son hızı gayet iyi ve yeterlidir.

evet bisan lifandır.. öncede lifanın türkiye ortağı bisandı sonra lifan kendi türkiyede fabrika açınca kendi adıyla satmaya başladı..
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
415
250 lik makinalarıda küçümsememek lazım bu gün 250 lik makinalar 200km gibi hızları çok rahat görüyor.. zaten yeni nesil 250 lik motorlar eski nesil 600 lük motorların beygirine eşdeğer güç üretiyorlar.. roadstarında son hızı gayet iyi ve yeterlidir.

evet bisan lifandır.. öncede lifanın türkiye ortağı bisandı sonra lifan kendi türkiyede fabrika açınca kendi adıyla satmaya başladı..

Ama ben işimi şansa bırakmayıp bisan aramaya devam edeyim en iyisi. kendi motorumuda satabilsemsüper olcak ozaman hemen gider alırım bir tane ama şuanki durumla biraz daha beklemek lazım. 250cc iyidir candır.
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
bende bakınıyorum ara sıra ilanlara şöyle ciddi güzel bir custom olsa apaçi işi olmayan profcana yapılmış fiyatıda uçuk olmayan alırım..

bende çünkü roadstar alırsam şayet amacım custom bir şeyler yapmak.. viragonun customı çok var 250 lik 500 lük ..

benim en çok hoşuma bu gidiyor adam çok güzel yapmış rengide çok hoş sedefli inci beyazıda gidermiş..

virago250.jpg


buda bobber tarzı düşkünleri için motoru bobbera çevirmek aslında daha basit

virago.jpg



ilham alına bilicek çok farklı çeşitler var

2008%5C06%5C08%5Cbikepics-1314609-full.jpg

NicksVirago023.jpg

3633927900_92462095f7.jpg

86virago700Chopper.jpg
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
56
arkadaşlar koruma demiri yaptırmak istiyorum yada direk uygun olarak satılan varsa almak istiyorum çünkü bacak mesafesi çok kısa diğerleri gibi değil adam belli bi süreden sonra offf diyor,yardımlarınızı fikirlerinizi bekliyorum saygılar
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
262
arkadaşlar koruma demiri yaptırmak istiyorum yada direk uygun olarak satılan varsa almak istiyorum çünkü bacak mesafesi çok kısa diğerleri gibi değil adam belli bi süreden sonra offf diyor,yardımlarınızı fikirlerinizi bekliyorum saygılar

koruma demiri şart bende henüz taktırmadım istanbul varmı bizim makinalara göre taktıran veya satan. :silent:
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
67
koruma demiri şart bende henüz taktırmadım istanbul varmı bizim makinalara göre taktıran veya satan. :silent:


arkadaşlar koruma demiri yaptırmak istiyorum yada direk uygun olarak satılan varsa almak istiyorum çünkü bacak mesafesi çok kısa diğerleri gibi değil adam belli bi süreden sonra offf diyor,yardımlarınızı fikirlerinizi bekliyorum saygılar

Arkadaşlar krom veya nikaj aşağıda vereceğim linkte güzel koruma ve aksesuarlar var ve fiyatıda makul...adamları aradım mondial için olduğunu söyledi bizim motorlara uyarmı dedim ölçüp bakmam lazım dedi ama Nevşehir / Avanosda roadstar bulamadık adam ciddi ciddi ilgileniyor ama bazı ölçülere ihtiyacı var varsa tanıdığınız gitsin baktırsın alalım güzel ve ucuz krom aksesur... bizim otorların bu tür hizmeti yok ama mondial bile aksesur olayına girmiş...

http://www.motorbisikletim.com/urunler/aksesuar/191_tamponbasamakarka-sele-grubu/

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:45 ----------

Ayrıca baktım custom tarzı arayanlar (özellikle Logaritma) var aşağıdaki linke bakınsın bi...:bounce:

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...ush-uygulamali-custom-chooper-46921026/detay/
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst