Bisan Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
415
bende bakınıyorum ara sıra ilanlara şöyle ciddi güzel bir custom olsa apaçi işi olmayan profcana yapılmış fiyatıda uçuk olmayan alırım..

bende çünkü roadstar alırsam şayet amacım custom bir şeyler yapmak.. viragonun customı çok var 250 lik 500 lük ..

benim en çok hoşuma bu gidiyor adam çok güzel yapmış rengide çok hoş sedefli inci beyazıda gidermiş..

virago250.jpg


buda bobber tarzı düşkünleri için motoru bobbera çevirmek aslında daha basit

virago.jpg



ilham alına bilicek çok farklı çeşitler var

2008%5C06%5C08%5Cbikepics-1314609-full.jpg

NicksVirago023.jpg

3633927900_92462095f7.jpg

86virago700Chopper.jpg

Resimler gerçekten güzel 5. resim benim hoşuma gitti iyi örnekler olmuş hemde abartılı değil biraz elinden iş gelen biri yapabilir.
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Arkadaşlar dün motorumu sattım. Yeni sahibine teslim ettim şu anda Kırklareli- Lüleburgaz'da. Umarım yeni sahibini üzmez. Bobber olayına gelince satamasaydım ben bobber yapacaktım hardtail şeklinde. Kısmet değilmiş. Ama Tr de triumph BSA NSU tarzı sıralı çift silindir aletlere bakıyorum umarım aradığımı da bulurum.

Sağlıcakla.
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
hayırlısı benim bilhassa roadstara yönelme nedenim 250cc lik ekonomik sorunsuz v motoru
v motor hardtail oldschool type bobber tarzı motorlardada duruşu bir harika oluyor.. ama o kadarda havalı güzel bir motor yapdınmı misal 1000cc lik bir motor takdınmı yada 800cc lik motor benzin yetiştiremessin 250 lik motor takdınmı gün boyu gez dur doya doya hevesini çıkar keyfini çıkar bolcana km yap.. piyasa yap :) ..
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
415
Arkadaşlar dün motorumu sattım. Yeni sahibine teslim ettim şu anda Kırklareli- Lüleburgaz'da. Umarım yeni sahibini üzmez. Bobber olayına gelince satamasaydım ben bobber yapacaktım hardtail şeklinde. Kısmet değilmiş. Ama Tr de triumph BSA NSU tarzı sıralı çift silindir aletlere bakıyorum umarım aradığımı da bulurum.

Sağlıcakla.


Hayırlı olsun umarım gönlünce olur.
Son dakika haberi olarakta mtc 250 ile takas teklifi aldım ama projeme uydurmak zor olur diye düşünüyorum.
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
mct kısa bir süre sahip olduğum motorlardan biri güzeldir ama sık bakım titzlenmek ister bunları yaparsan istersen türkiye turuna çık seni yolda bırakmaz.. ama v motor çok başka mct ni kasası güzel depo yapısı hoşuma gidiyor aslında roadstarın motorunu mct ye koyucaksın güzel durur hoşolur :)
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
415
mct kısa bir süre sahip olduğum motorlardan biri güzeldir ama sık bakım titzlenmek ister bunları yaparsan istersen türkiye turuna çık seni yolda bırakmaz.. ama v motor çok başka mct ni kasası güzel depo yapısı hoşuma gidiyor aslında roadstarın motorunu mct ye koyucaksın güzel durur hoşolur :)

Satabilsem motorumu hemen bir roadstar alıcam hemende çalışmalara başlıcam inşallah ama motoru almak lazım.
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
mct kısa bir süre sahip olduğum motorlardan biri güzeldir ama sık bakım titzlenmek ister bunları yaparsan istersen türkiye turuna çık seni yolda bırakmaz.. ama v motor çok başka mct ni kasası güzel depo yapısı hoşuma gidiyor aslında roadstarın motorunu mct ye koyucaksın güzel durur hoşolur :)

MCT V motor olsaydı var ya tadından yenmezdi :)
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
415
Çok şansızım ya bir roadstardaha vardı alana kadar onuda kaçırdık yaa çok kötü oldu. Aramalara devam edicez mecbur bildiğiniz satılık varmı acaba sahibinden.comda kocaeli çevresinde fazla yok ibre jinluna kayıyor 2006 ve sonnrası modellerde balansör varmış doğrumudur bilgisi olanlar yazarsa sevinirim.
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
262
Çok şansızım ya bir roadstardaha vardı alana kadar onuda kaçırdık yaa çok kötü oldu. Aramalara devam edicez mecbur bildiğiniz satılık varmı acaba sahibinden.comda kocaeli çevresinde fazla yok ibre jinluna kayıyor 2006 ve sonnrası modellerde balansör varmış doğrumudur bilgisi olanlar yazarsa sevinirim.

izmit de yoksa istanbula bak derim farklı sitelerde tuzlada satılık görmüştüm başka satış sitelerinide kontrol et bence, jinlun arkadaşımda vardı ve sadece 10 gün bindi sonra sattı 60 km yi geçtimmi azerbülbüle dönüyorum diye şikayet ediyordu, görüntüye fazla aldanma.
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
67
gördüm hocam ama pekde ciddi bir şey yapmamış sisiyi sökmüş artçı selesini çıkarmış o kadar yani kattığı pek bir şey yok ..

Kardeş o motor benim pekbirşey yok diyorsun ama :mrgreen: sırf airbrush uygulaması için 700tl verilmiştir. Bahsettiğin doğru sadece çıkarılmış, istersen takarsın, neyse arka lastiğide biraz genişletelim o zaman biraz daha olur olmamı...:bounce:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:53 ----------

Arkadaşlar dün motorumu sattım. Yeni sahibine teslim ettim şu anda Kırklareli- Lüleburgaz'da. Umarım yeni sahibini üzmez. Bobber olayına gelince satamasaydım ben bobber yapacaktım hardtail şeklinde. Kısmet değilmiş. Ama Tr de triumph BSA NSU tarzı sıralı çift silindir aletlere bakıyorum umarım aradığımı da bulurum.

Sağlıcakla.

Üstadım hayırlı olsun, gönlüne göre olur inşallah... sen işini bilirsin baya iş çıkar senden umutluyum hani yeni makinayı bekliyoruz...:cat:

Bende yarın Eyüp tarafında bi araba var ona bakmaya gidecem... stationwagon tipi bişey buldum... ama bir sorum var... arkaya çeki demiri ve motosiklet römorku maliyeti hakkında fikri olan varsa motoru satamazsam onuda götürürüm artık...
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
Kardeş o motor benim pekbirşey yok diyorsun ama :mrgreen: sırf airbrush uygulaması için 700tl verilmiştir. Bahsettiğin doğru sadece çıkarılmış, istersen takarsın, neyse arka lastiğide biraz genişletelim o zaman biraz daha olur olmamı...:bounce:

airbrush ı gördümde ben o açıdan demedim arkadaşım motorun güzel custom lar hakkında konuşuyorduk bende boober oldschool tarzı motorlardan bahsedip o tip motorların viragodan yada lifan250 den yapılmış custom versiyonlarının resimlerini koydum.. arkadaşda senin ilanı custom olarak gösterince bende o resimdekiler gibi detaylı bir custom sandım ama açınca gene güzel tabiki ona bir lafım yok ama zorlu çok uğraşılmış bir custom tarzı bir şeyler göremedim ondan öyle dedim arkadaş custom deyince ben resimdekiler gibi bir şey sandım ondan öyle yazdım yoksa motorun çok güzel ve motorun deposundaki airbrushda dikkatimi çekdi belliki emek var.. :cat:
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
67
airbrush ı gördümde ben o açıdan demedim arkadaşım motorun güzel custom lar hakkında konuşuyorduk bende boober oldschool tarzı motorlardan bahsedip o tip motorların viragodan yada lifan250 den yapılmış custom versiyonlarının resimlerini koydum.. arkadaşda senin ilanı custom olarak gösterince bende o resimdekiler gibi detaylı bir custom sandım ama açınca gene güzel tabiki ona bir lafım yok ama zorlu çok uğraşılmış bir custom tarzı bir şeyler göremedim ondan öyle dedim arkadaş custom deyince ben resimdekiler gibi bir şey sandım ondan öyle yazdım yoksa motorun çok güzel ve motorun deposundaki airbrushda dikkatimi çekdi belliki emek var.. :cat:

Sağol kardeş... hani tavsiyeniz varsa oda olur yani... aklıma geldikçe bişeyler ekliyoruz çıkarıyoruz falan işte... :cat:
Hem burdaki ustalarda bi tuhaf parasıyla bile iş yaptırmak zor... egzosu bile değiştirmek için bir hafta bekledim motoru bir günlük iş halbuki... beğendiğin için sağol bu arada...:wiinkk:
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
415
izmit de yoksa istanbula bak derim farklı sitelerde tuzlada satılık görmüştüm başka satış sitelerinide kontrol et bence, jinlun arkadaşımda vardı ve sadece 10 gün bindi sonra sattı 60 km yi geçtimmi azerbülbüle dönüyorum diye şikayet ediyordu, görüntüye fazla aldanma.

Başka şehirlerden aramamamın sebebi bir bir ilk defa vitesli motorsiklet kullanacağım için kafadan uzun yol yapmak istemiyorum birde motorsikletten fazla anlamıyorum alırken bilen birinin olması lazım yakın cevrede istanbul, yalova, bursa buralardada motordan anlayam tanıdıklarım yok büyüzdende kocaeliden arıyorumki kendi ustama gösterebilirim.
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
67
bence satıcaksan fazla oynama sahibindene koymuşsun ondan

Mantıklı... ama satılmazsa motor gene bende... hazır İstanbuldayken değerlendirmek lazım...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:44 ----------

Arkadaşlar birde sürücü koltuğu arkasına sisy bar mı diyeyim artık yaslanmak için sırtlık tavsiyesi... ve oturma yerine krom portbagaj hani malzeme taşımak amaçlı aksesuar tavsiyesi...
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
415
bmw r 1200 lerin selesi gibi bişey tasarla tek kişilik sele sırtlığıda var ama sırtlık geriye yatıyor ve bir kişi daha bine biliyor böle yparsınn malzemeleride seleye file yardımıyla tuturrursun.
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
Bu motordaki sele mesela solo sele diye geçiyor fiyatını bilmiyorum ama satılıyor.. zaten resimdeki motorda lifan250 ben roadstar alsam buna çevirmeye çalışıcam sele hazır satılıyor gidonda sanırım halledilir arka çamurlukla ön çamurluk buna benzetilebilirse ortaya aynen bu görünümde harika ibr oldschool tarzı motor çıkar.. keyfe keder istersen bir rengede boyatırsın sanırım bunun arka lastikde hafif bir kalın lastiklerin yanaklarınada kalın beyaz şerit çekiceksin bobblerlardaki gibi çok fena olur.. zaten öyle bir motor yapabilsem satmam çocuğuma kalsın koleksiyonluk custom bir motor olur aile yadigari :D

virago250.jpg
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
262
fabrikasyon çıkışlı bütün motorsikletler in hemen hemen herşeyini mühendisler tasarlar siz motorsikletinizi sırf daha havalı görünsün diye mesela ön maşayı uzatırsanız ve bunun yanında amortisörleri kısaltırsanız motorda çok ciddi bir denge problemine sebep olursunuz ve çok basit bir virajda bile makina devrilir üsteki siyah motoru tanımıyorum ama orjinalliği tamamen bozulmuş ve büyük ihtimalle denge problemi olabilir. eger motorunuzu customa çevirmeyi düşünürseniz mutlaka profösyolnel birilerine yaptırın aksi halde çok pişman olabilirsiniz.
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
415
fabrikasyon çıkışlı bütün motorsikletler in hemen hemen herşeyini mühendisler tasarlar siz motorsikletinizi sırf daha havalı görünsün diye mesela ön maşayı uzatırsanız ve bunun yanında amortisörleri kısaltırsanız motorda çok ciddi bir denge problemine sebep olursunuz ve çok basit bir virajda bile makina devrilir üsteki siyah motoru tanımıyorum ama orjinalliği tamamen bozulmuş ve büyük ihtimalle denge problemi olabilir. eger motorunuzu customa çevirmeyi düşünürseniz mutlaka profösyolnel birilerine yaptırın aksi halde çok pişman olabilirsiniz.

Evet çok haklısınız 1-2cm`lik oynamalar bile sorun yaratabiliyorken haddinden fazla uzun ön maşalar tekere sıfır seleler sorun ve tehlike yaratabilir.

Örnek motorsiklette standart bir bisan roadstar yapılan modifikasyonlar arka çamurluk kısaltılmış, arka amortisörler mondial mtc 250 amortisörleri ile değişmiş, gidon değiştirilmiş ve yükseltilmiş buna bağlı olrakata aynalar elcik stop lambası vs gibi parçalarda modele göre eklenmiş. Ve çok güzel olmuş motorsiklet şuanda Bursa`da insan evladı olan bir arkadaşımızda.

Takip ediyor isede Tekeri daima düz basmasını ve kazasız belasız sürüşller dilerim kendisine.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst