- Katılım
- 1 Mar 2011
- Mesajlar
- 415
bende bakınıyorum ara sıra ilanlara şöyle ciddi güzel bir custom olsa apaçi işi olmayan profcana yapılmış fiyatıda uçuk olmayan alırım..
bende çünkü roadstar alırsam şayet amacım custom bir şeyler yapmak.. viragonun customı çok var 250 lik 500 lük ..
benim en çok hoşuma bu gidiyor adam çok güzel yapmış rengide çok hoş sedefli inci beyazıda gidermiş..
![]()
buda bobber tarzı düşkünleri için motoru bobbera çevirmek aslında daha basit
![]()
ilham alına bilicek çok farklı çeşitler var
![]()
![]()
![]()
![]()
Resimler gerçekten güzel 5. resim benim hoşuma gitti iyi örnekler olmuş hemde abartılı değil biraz elinden iş gelen biri yapabilir.





