- Katılım
- 1 Mar 2011
- Mesajlar
- 415
Arkadaşlar abiler ve kardeşlerim 01-02-2006 tarihinde yazılarak kimileri için bir sevda masalı başlamış kimisi için sorun olmuş ama ben genede şansımı deneyip bir bisan roadstar alıp sağde bir şekilde kişiselleştirip tarzımı bulmak istiyorum
Kanuni deer 152 kullanıyorum şuanda onu satıcam birikmişimde var ve ilk vitesli mmotorsikletim olucak.
Sizler nedersiniz son söz olarak.?
Kanuni deer 152 kullanıyorum şuanda onu satıcam birikmişimde var ve ilk vitesli mmotorsikletim olucak.
Sizler nedersiniz son söz olarak.?