- Katılım
- 3 Şub 2007
- Mesajlar
- 2,231
- Konu Yazar
- #41
Arkadaş hayırlı olsun
ifade yeteneğine hayran kaldım: Şimdi ''R'', İleride ''RR'')
Teşekkür ederim:rendeer: İfade yeteneğime gelince, aslında ifade değil sadace espiriydi o.Bende anlayışına hayran kaldım