Birde resimleri görseydik...diyenlere :))

Katılım
17 Mar 2007
Mesajlar
121
hayırlı uğurlu olsun,harbiden yakıyo motor ortalığı:p
bende istiyooomm:pr::pr:
patron duy sesimi,yüzde 200 zam yap:queen:
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
75
hayırlı olsun kazasız sürüşler,,bende cbf 150 aldım dün allah motorseverleri 2 tekersiz bırakmasın öncekini sattım 1 hafta dayanabildim,otobüs çekilmiyo yaww rüzgarı hissedemeyince insan boğulur araç içinde
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
41
Hayırlı olsun kırmızı güzel durmuş seni de açmiş.Güle güle kullan.Kazasız sürüşler.:rendeer:
 
Katılım
15 Eki 2005
Mesajlar
129
özer024 hayırlı uğurlu olsun kazasız sürüşler dilerim.Daha önce bu makinadan kullanmışmıydın?İlk defa kullanıyorsan ufak tefek bazı sorunlar yaşayabilirsin.Lütfen çekinmeden sorabilirsin.
Sağlıcakla kal.
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
66
hayırlı olsun,allah kazadan beladan korusun.....artık bu motorla bi trakya turu atarsın....:)
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
hayırlısı olsun topram kazasız belasız sürüşler

Teşekkür ederim,sağol :rendeer:

özer024 hayırlı uğurlu olsun kazasız sürüşler dilerim.Daha önce bu makinadan kullanmışmıydın?İlk defa kullanıyorsan ufak tefek bazı sorunlar yaşayabilirsin.Lütfen çekinmeden sorabilirsin.
Sağlıcakla kal.

Teşekkür ederim.Ayrıca ilgin içinde sağol.Uzun süredir motosiklet kullanıyorum fakat GT250R'ı yeni kullanmaya başladım.Şuan için bir sorun yok :)

hayırlı olsun,allah kazadan beladan korusun.....artık bu motorla bi trakya turu atarsın....:)

Teşekkür ederim sağol.İnan bütün Trakyayı gezmeyi zevkle isterim ama pek gezmek için vakit bulamıyorum.Günde 1 saat akşamları dolaşabiliyorum şuan, ama kesmiyor :) Artık gezilere çıkmak gerek yavaş yavaş, zaman buldukça...
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
219
Arkadaş hayırlı olsun
ifade yeteneğine hayran kaldım: Şimdi ''R'', İleride ''RR'' :))
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst