hayırlı olsun kardeşim kazasız sürüşler :cat:
bende cbf 150 aldım
Hayırlı olsun ayağı yere düz bassın![]()
hayırlısı olsun topram kazasız belasız sürüşler
özer024 hayırlı uğurlu olsun kazasız sürüşler dilerim.Daha önce bu makinadan kullanmışmıydın?İlk defa kullanıyorsan ufak tefek bazı sorunlar yaşayabilirsin.Lütfen çekinmeden sorabilirsin.
Sağlıcakla kal.
hayırlı olsun,allah kazadan beladan korusun.....artık bu motorla bi trakya turu atarsın....![]()