kuvva Katılım 24 Ara 2005 Mesajlar 1,270 9 Haz 2007 #61 kazsız belasız iyi günlerde kullan, lütfen çok dikkatli
aytskal Katılım 3 Şub 2006 Mesajlar 1,151 9 Haz 2007 #62 Özer hayırlısı olsun kazasız belasız inşallah...
mostwanted_57 Katılım 3 Ocak 2006 Mesajlar 4,679 9 Haz 2007 #63 Tekrar hayırlı olsun. :rendeer: Kaç km oldu
Ö.Z.€.R Katılım 3 Şub 2007 Mesajlar 2,231 9 Haz 2007 Konu Yazar #64 Sağolun arkadaşlar,Çok teşekkür ederim.:rendeerarısı almak isteyenlerin başına mostwanted_57' Alıntı: Tekrar hayırlı olsun. :rendeer: Kaç km oldu Genişletmek için tıkla ... Sorma Gezmeye zaman bulamıyorum şuan 150 km'de.Yarın kısmetse Edirne'ye gideceğim,biraz yol yapsın makine Son düzenleme: 9 Haz 2007
Sağolun arkadaşlar,Çok teşekkür ederim.:rendeerarısı almak isteyenlerin başına mostwanted_57' Alıntı: Tekrar hayırlı olsun. :rendeer: Kaç km oldu Genişletmek için tıkla ... Sorma Gezmeye zaman bulamıyorum şuan 150 km'de.Yarın kısmetse Edirne'ye gideceğim,biraz yol yapsın makine
mevlutgs Katılım 12 Mar 2007 Mesajlar 1,329 9 Haz 2007 #65 abi herşey süper hayırlı olsunda fiyat ne kadardı abi onu öğrenicekdimde
abal Katılım 29 Kas 2006 Mesajlar 1,442 9 Haz 2007 #66 hayırlı uğurlu olsun.. Allah kaza bela vermesin gerçekten güzel hoş bi makine...
OrjinAli Katılım 4 Eyl 2006 Mesajlar 166 9 Haz 2007 #67 off bee kırmızının asaleti benimkide kırmızı :cherry: dostum tekerin Düz Bassın allah kaza bela vermesin, hıyırlı olsunnn
off bee kırmızının asaleti benimkide kırmızı :cherry: dostum tekerin Düz Bassın allah kaza bela vermesin, hıyırlı olsunnn
Ö.Z.€.R Katılım 3 Şub 2007 Mesajlar 2,231 9 Haz 2007 Konu Yazar #68 Arkadaşlar sağolsun, hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum :rendeer: mevlutgs' Alıntı: abi herşey süper hayırlı olsunda fiyat ne kadardı abi onu öğrenicekdimde Genişletmek için tıkla ... Ben eski fiyattan aldım.Bayinin elindeki son GT250R'dı bu fakat alım satım ve vade farkı yenin fiyatına yaklaştı diyebilirim Son düzenleme: 9 Haz 2007
Arkadaşlar sağolsun, hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum :rendeer: mevlutgs' Alıntı: abi herşey süper hayırlı olsunda fiyat ne kadardı abi onu öğrenicekdimde Genişletmek için tıkla ... Ben eski fiyattan aldım.Bayinin elindeki son GT250R'dı bu fakat alım satım ve vade farkı yenin fiyatına yaklaştı diyebilirim