Birde resimleri görseydik...diyenlere :))

Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
kazsız belasız iyi günlerde kullan,
lütfen çok dikkatli
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
abi herşey süper hayırlı olsunda fiyat ne kadardı abi onu öğrenicekdimde:)
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
hayırlı uğurlu olsun.. Allah kaza bela vermesin gerçekten güzel hoş bi makine...
 
Katılım
4 Eyl 2006
Mesajlar
166
off bee kırmızının asaleti :p benimkide kırmızı :cherry: dostum tekerin Düz Bassın allah kaza bela vermesin, hıyırlı olsunnn
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Arkadaşlar sağolsun, hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum :rendeer:

abi herşey süper hayırlı olsunda fiyat ne kadardı abi onu öğrenicekdimde:)

Ben eski fiyattan aldım.Bayinin elindeki son GT250R'dı bu fakat alım satım ve vade farkı yenin fiyatına yaklaştı diyebilirim :)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst